Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00345630/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej i instalacji w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Cegielnianej 25 w Ozorkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ozorków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000525613
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wigury 1
1.5.2.) Miejscowość: Ozorków
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-035
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umozorkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b4120f0-1db1-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej i instalacji w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Cegielnianej 25 w Ozorkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b4120f0-1db1-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033213/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej i instalacji w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Cegielnianej 25 w Ozorkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345630
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WE.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1813008,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa efektywności energetycznej i instalacji w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Cegielnianej 25 w Ozorkowie” wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, zgód, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlanych dot. robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
• Przedmiot Zamówienia został podzielony na dwa zadania – Zadanie nr 1 oraz Zadanie nr 2.
1) W ramach zadania Nr 1 „zaprojektuj” – należy opracować dokumentację budowlaną (projekt budowlany i techniczny), zwaną również „dokumentacją techniczną” lub „dokumentacją projektową” i uzyskać w imieniu Zamawiającego wymagane decyzje, tzn. pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę (jeśli organ architektoniczno-budowlany uzna to za wymagane), zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz inne niezbędne decyzje i uzgodnienia w toku realizacji.
Wartość zadania nr 1 nie może przekraczać 3% wartości zamówienia.
2) W ramach zadania Nr 2 „wybuduj” – należy wykonać roboty budowlane na podstawie wcześniej opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej oraz gdy będzie to konieczne uzyskać w imieniu Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót.
Jako zakres robót należy rozumieć wszelkie prace budowlano – montażowe niezbędne do wykonania robót zgodnie z polskim prawem, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną.
W ramach inwestycji zaplanowano do realizacji n/w roboty budowlane:
1. zamontowanie głównego wyłącznika przeciwpożarowego dla obiektu;
2. wymiana głównej tablicy elektrycznej obiektu wraz z jej zasilaczem;
3. wymiana tablicy licznikowej wraz z jej zasilaczem;
4. wymiana elektrycznych tablic obwodowych i piętrowych wraz z ich zasilaczami;
5. wymiana zasilacza tablicy sali gimnastycznej;
6. wymiana instalacji gniazd wtykowych ogólnych (ok. 180 szt. – lokalizację należy uzgodnić z Zamawiającym);
7. wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia ogólnego, ewakuacyjnego i awaryjnego – (z zastosowaniem opraw LED – natężenie oświetlenia zgodnie z PN);
8. wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego (z zastosowaniem opraw LED) – 7 szt.;
9. zamontowanie instalacji elektrycznej oświetlenia ogólnego, ewakuacyjnego i awaryjnego
– (z zastosowaniem opraw LED);
10. wymiana i wraz ze skutecznym uziemieniem tablicy elektrycznej kuchni;
11. podłączenie zasilania platformy dla osób niepełnosprawnych;
12. wykonanie instalacji teletechnicznej (informatyczna i monitoringu);
13. wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 20 kW na gruncie szkoły (lokalizację należy uzgodnić z Zamawiającym);
14. wykonanie zaprawienia wykutych bruzd;
15. wykonanie malowania całych pomieszczeń (w tym ścian i sufitów) we wszystkich pomieszczeniach, w których prowadzone będą prace;
16. wykonanie prac odtworzeniowych (w tym odtworzenie nawierzchni wykonanych z płytek, wykładzin itp.), we wszystkich pomieszczeniach, w których prowadzone będą prace.
Zakres robót obejmuje zarówno prace wyszczególnione jak i te, które nie zostały wymienione, a są konieczne do prawidłowego wykonania robót w celu odbioru inwestycji przez Zamawiającego.
- Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu wszystkie zastosowania techniczne i użyte materiały, a w szczególności elementy wykończenia wnętrz - lampy.
Szczegółowy opis w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
09332000-5 - Instalacje słoneczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1988910 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2447700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1988910 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Blanko Damian Tyburski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321778735
7.3.4) Miejscowość: Ozorków
7.3.5) Kod pocztowy: 95-035
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1988910 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OZORKOWA
- Małe boisko do piłki nożnej przy Szkole Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. T. Kościuszki w Ozorkowie
- Wykonywanie usług diagnostycznych badań laboratoryjnych
więcej: przetargi w Ozorkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.