eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Remont wewnętrznych poziomów instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej i zimnej wody użytkowej w tunelu technicznym budynku szpitala



Ogłoszenie z dnia 2024-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont wewnętrznych poziomów instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej i zimnej wody użytkowej w tunelu technicznym budynku szpitala

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WIELUNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310143

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 16

1.5.2.) Miejscowość: Wieluń

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-wielun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wielun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/910199

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont wewnętrznych poziomów instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej i zimnej wody użytkowej w tunelu technicznym budynku szpitala

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3019c93f-111b-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394697

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008598/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wymiana instalacji poziomych ciepłej wody i centralnego ogrzewania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322823

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ.ZP.2.24.242.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Remont wewnętrznych poziomów instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej i zimnej wody użytkowej w tunelu technicznym budynku szpitala.
2.W zakres projektowanego remontu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wchodzą:
1)Demontaż/ roboty rozbiórkowe istniejących poziomów CO w skrzydle lewym, prawym i środkowym;
2)Montaż nowej instalacji;
3) Roboty budowlano – rozbiórkowe związane z wymianą.
3.W zakres projektowanego remontu wewnętrznej instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej wchodzą:
1) Demontaż istniejących poziomów ZW i CCW w skrzydle lewym i środkowym;
2) Montaż nowej instalacji; 3) Roboty budowlano – rozbiórkowe związane z wymianą instalacji.
4. Wymianę poziomów CO oraz ZW i CCW należy wykonać zgodnie z:
1) dokumentacją projektową;
2) warunkami technicznymi / specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót;
3)przepisami bhp i p.poż.
5.Wymianę poziomów CO należy wykonać poza sezonem grzewczym w oparciu o czasowy harmonogram robót uzgodniony z Zamawiającym.
6.Załącznikiem do niniejszej specyfikacji są przedmiary robót zawierające roboty demontażowe, montażowe i towarzyszące roboty budowlane.
7.W przedmiarze Remont instalacji CO - Poz. 1.1 Roboty demontażowe: - poz. 1 Demontaż izolacji cieplnej, poz. 2 – Usunięcie z tunelu technicznego izolacji cieplnej należy dodatkowo przewidzieć wywóz i utylizację materiałów rozbiórkowych.
8.W poz. 3 – 14 Demontaż rurociągów stalowych policzyć tylko usunięcie rur rozbiórkowych z tunelu technicznego. Zdemontowane rurociągi zostaną przekazane przez Zamawiającego jako surowce wtórne.
9.Roboty będą prowadzone na terenie czynnej placówki medycznej i muszą być tak zorganizowane aby nie zagrażały bezpieczeństwu pacjentów i personelu oraz nie powodowały zbyt dużych utrudnień.
10.Wszelkie przerwy w dostępie do mediów oraz inne zakłócenia ingerujące w istniejący obiekt są możliwe tylko po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym tak, aby nie miały wpływu na prawidłowe funkcjonowanie SPZOZ w Wieluniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 898128,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1144892,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 898128,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZHU MONTER SŁAWOMIR MATYJA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271484451

7.3.4) Miejscowość: Złoczew

7.3.5) Kod pocztowy: 98-270

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 898128,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.