eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskDostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych oraz wody do nawilżania tlenu - 63/TP/2024



Ogłoszenie z dnia 2024-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych oraz wody do nawilżania tlenu - 63/TP/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770901511

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Hubalczyków 1

1.4.2.) Miejscowość: Słupsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.slupsk.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupsk.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394710

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00386623

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 10)

Przed zmianą:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy PZP zastrzega sobie możliwość zastosowania opcji dla części nr 2, 5, 10 do zwiększania ilości kupowanego przedmiotu zamówienia w trakcie trwania umowy. Oznacza to, że Zamawiający poza zamówieniem podstawowym ma możliwość w zależności od potrzeb (możliwy wzrost pacjentów wymagających leczenia z wykorzystaniem wyrobów medycznych będących przedmiotem niniejszej Umowy) realizacji dodatkowego zamówienia o ilość wynikającą z zastosowania maksymalnej wielkości opisanych w kolumnie „ilość jm”, wiersz opisany jako Prawo opcji w załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo-ilościowy dla części nr 2, 5, 10.

Po zmianie:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy PZP zastrzega sobie możliwość zastosowania opcji dla części nr 10 do zwiększania ilości kupowanego przedmiotu zamówienia w trakcie trwania umowy. Oznacza to, że Zamawiający poza zamówieniem podstawowym ma możliwość w zależności od potrzeb (możliwy wzrost pacjentów wymagających leczenia z wykorzystaniem wyrobów medycznych będących przedmiotem niniejszej Umowy) realizacji dodatkowego zamówienia o ilość wynikającą z zastosowania maksymalnej wielkości opisanych w kolumnie „ilość jm”, wiersz opisany jako Prawo opcji w załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo-ilościowy dla części nr 10 – pozycja 2.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy PZP zastrzega sobie możliwość zastosowania opcji dla części nr 2, 5, 10 do zwiększania ilości kupowanego przedmiotu zamówienia w trakcie trwania umowy. Oznacza to, że Zamawiający poza zamówieniem podstawowym ma możliwość w zależności od potrzeb (możliwy wzrost pacjentów wymagających leczenia z wykorzystaniem wyrobów medycznych będących przedmiotem niniejszej Umowy) realizacji dodatkowego zamówienia o ilość wynikającą z zastosowania maksymalnej wielkości opisanych w kolumnie „ilość jm”, wiersz opisany jako Prawo opcji w załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo-ilościowy dla części nr 2, 5, 10.

Po zmianie:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy PZP zastrzega sobie możliwość zastosowania opcji dla części nr 2 do dzierżawy asortymentu wymienionego w pozycji nr 13 Formularza asortymentowo-ilościowego dla cz. 2 w trakcie trwania umowy. Oznacza to, że Zamawiający poza zamówieniem podstawowym ma możliwość w zależności od potrzeb (możliwa awaria posiadanego przez Zamawiającego sprzętu) realizacji dodatkowego zamówienia i zawarcia umowy dzierżawy w oparciu o wzór umowy dzierżawy stanowiący Część III SWZ.
Podstawę określenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy w ramach opcji w zakresie części 2 poz. 13 stanowić będzie cena, wskazana w ofercie Wykonawcy w Formularzu asortymentowo-ilościowym dla części 2 poz. 13.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 5)

Przed zmianą:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy PZP zastrzega sobie możliwość zastosowania opcji dla części nr 2, 5, 10 do zwiększania ilości kupowanego przedmiotu zamówienia w trakcie trwania umowy. Oznacza to, że Zamawiający poza zamówieniem podstawowym ma możliwość w zależności od potrzeb (możliwy wzrost pacjentów wymagających leczenia z wykorzystaniem wyrobów medycznych będących przedmiotem niniejszej Umowy) realizacji dodatkowego zamówienia o ilość wynikającą z zastosowania maksymalnej wielkości opisanych w kolumnie „ilość jm”, wiersz opisany jako Prawo opcji w załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo-ilościowy dla części nr 2, 5, 10.

Po zmianie:
Zamawiający zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy PZP zastrzega sobie możliwość zastosowania opcji dla części nr 5 do zwiększania ilości kupowanego przedmiotu zamówienia w trakcie trwania umowy. Oznacza to, że Zamawiający poza zamówieniem podstawowym ma możliwość w zależności od potrzeb (możliwy wzrost pacjentów wymagających leczenia z wykorzystaniem wyrobów medycznych będących przedmiotem niniejszej Umowy) realizacji dodatkowego zamówienia o ilość wynikającą z zastosowania maksymalnej wielkości opisanych w kolumnie „ilość jm”, wiersz opisany jako Prawo opcji w załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo-ilościowy dla części nr 5 – pozycja 6 i 8.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-07-05 09:00

Po zmianie:
2024-07-08 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-07-05 10:00

Po zmianie:
2024-07-08 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-08-03

Po zmianie:
2024-08-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.