Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00590038/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-12
- 2023/BZP 00483208/01 - Wynik z dnia 2023-11-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zmiana sposobu ogrzewania w 21 lokalach mieszkalnych należących do Gminy Miasto Kołobrzeg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOŁOBRZESKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920104
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Artyleryjska 3
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 722179009
1.5.8.) Numer faksu: 94 35 425 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lukaszzieba@ktbs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ktbs.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu ogrzewania w 21 lokalach mieszkalnych należących do Gminy Miasto Kołobrzeg
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9428a6c9-522a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00394818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ rozdział VIII
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ rozdział XL.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DOIZ/01/09/2023ZMIANASPOSOBUOGRZEWANIA21LOKALIGMK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zmiana sposobu ogrzewania w 21 lokalach mieszkalnych należących do Gminy Miasto Kołobrzeg dla części nr 1
Szczegółowy zakres robót do wykonania określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowiący załącznik nr 8 A do SWZ oraz projekty budowlane stanowiące załącznik nr 6 A. W odniesieniu do zakresu robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, przedmiary robót mają charaktery pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia i stanowią załącznik nr 7 A do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi cz. III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zmiana sposobu ogrzewania w 21 lokalach mieszkalnych należących do Gminy Miasto Kołobrzeg dla części nr 2
Szczegółowy zakres robót do wykonania określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowiący załącznik nr 8 B do SWZ oraz projekty budowlane stanowiące załącznik nr 6 B. W odniesieniu do zakresu robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, przedmiary robót mają charaktery pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia i stanowią załącznik nr 7 B do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi cz. III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z SWZ rozdział XX.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ rozdział XXII
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ rozdział XXII
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jestzobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium dla każdej
części przedmiotu zamówienia oddzielnie, w wysokości:
a) 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) dla części nr 1 zamówienia
b) 5000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych) dla części nr 2 zamówienia
zgodnie z SWZ rozdział XXXI.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, najpóźniej w dniu zawarcia umowyzobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości
3 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
zgodnie z SWZ rozdział XXXIX.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Część II SWZ stanowi projekt umowy, która zostanie zawarta z wykonawcą, któregooferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
2. Ewentualne zmiany dokonane przez wykonawcę we wzorze umowy nie będą przez
zamawiającego uwzględnione.
3. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których niespełnienie spowoduje
zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, zawarte są
w projekcie umowy stanowiącej załącznik do SWZ.
4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek.
5. Zamawiający przewiduje zmiany umowy. Szczegółowy zakres zmian znajduje się w
projekcie umowy w §16 i §17.
zgodnie z SWZ rozdział VII.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-28 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-27
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Remont wybranych pomieszczeń przyziemia budynku szkolnego w zakresie pomieszczeń gastronomicznych w Zespole Szkół Ekonomiczno - Hotelarskich im. Emilii Gierczak w Kołobrzegu
- Przebudowa ul. Okopowej w Kołobrzegu
- Dostawa materiałów niezbędnych do wykonania przebudowy pomieszczeń Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów ewidencyjnych Niekanin oraz Stramnica znajdujących się w jednostce ewidencyjnej: 320804_2, Kołobrzeg (gm. wiejska)"
- Dostawa materiałów instalacyjnych i ceramiki branży sanitarnej do obiektów "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A.
- Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
- SVA/4620-172/2025: Budowa zewnętrznych instalacji odbiorczych c.o. wraz z węzłami przyłączeniowymi oraz remontem pomieszczenia węzła W1 i W2 na terenie kompl. wojsk. w m. Grudziądz ul. Czwartaków
- Przebudowa obiektu przyszkolnego - Sali sportowej wraz z zapleczem przy szkole Podstawowej Nr 1 w Ciechanowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.