Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00394818/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
- 2024/BZP 00590038/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu ogrzewania w 21 lokalach mieszkalnych należących do Gminy Miasto Kołobrzeg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOŁOBRZESKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920104
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Artyleryjska 3
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 722179009
1.5.8.) Numer faksu: 94 35 425 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lukaszzieba@ktbs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ktbs.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kolobrzeskietbs.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu ogrzewania w 21 lokalach mieszkalnych należących do Gminy Miasto Kołobrzeg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9428a6c9-522a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00394818
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOIZ/01/09/2023ZMIANASPOSOBUOGRZEWANIA21LOKALIGMK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 528037,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zmiana sposobu ogrzewania w 21 lokalach mieszkalnych należących do Gminy Miasto Kołobrzeg dla części nr 1Szczegółowy zakres robót do wykonania określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 stanowiący załącznik nr 8 A do SWZ oraz projekty budowlane stanowiące załącznik nr 6 A. W odniesieniu do zakresu robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, przedmiary robót mają charaktery pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia i stanowią załącznik nr 7 A do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi cz. III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 296531,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zmiana sposobu ogrzewania w 21 lokalach mieszkalnych należących do Gminy Miasto Kołobrzeg dla części nr 2Szczegółowy zakres robót do wykonania określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowiący załącznik nr 8 B do SWZ oraz projekty budowlane stanowiące załącznik nr 6 B. W odniesieniu do zakresu robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, przedmiary robót mają charaktery pomocniczy do opisu przedmiotu zamówienia i stanowią załącznik nr 7 B do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi cz. III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 250026,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280404,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359559,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280404,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-TECH KAROL SŁOMSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932121532
7.3.3) Ulica: Konoponickiej 16
7.3.4) Miejscowość: Gniew
7.3.5) Kod pocztowy: 81-140
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280404,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235806,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295799,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235806,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-TECH KAROL SŁOMSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932121532
7.3.3) Ulica: Konopnickiej 16
7.3.4) Miejscowość: Gniew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-140
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235806,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Remont wybranych pomieszczeń przyziemia budynku szkolnego w zakresie pomieszczeń gastronomicznych w Zespole Szkół Ekonomiczno - Hotelarskich im. Emilii Gierczak w Kołobrzegu
- Przebudowa ul. Okopowej w Kołobrzegu
- Dostawa materiałów niezbędnych do wykonania przebudowy pomieszczeń Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów ewidencyjnych Niekanin oraz Stramnica znajdujących się w jednostce ewidencyjnej: 320804_2, Kołobrzeg (gm. wiejska)"
- Dostawa materiałów instalacyjnych i ceramiki branży sanitarnej do obiektów "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A.
- Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
- SVA/4620-172/2025: Budowa zewnętrznych instalacji odbiorczych c.o. wraz z węzłami przyłączeniowymi oraz remontem pomieszczenia węzła W1 i W2 na terenie kompl. wojsk. w m. Grudziądz ul. Czwartaków
- Przebudowa obiektu przyszkolnego - Sali sportowej wraz z zapleczem przy szkole Podstawowej Nr 1 w Ciechanowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.