eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninWarsztaty i szkolenia wyjazdowe dla rodzin zastępczych i dzieci przebywających w pieczy oraz wyjazdowe warsztaty dla usamodzielnionych wychowanków pieczy zastępczej.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Warsztaty i szkolenia wyjazdowe dla rodzin zastępczych i dzieci przebywających w pieczy oraz wyjazdowe warsztaty dla usamodzielnionych wychowanków pieczy zastępczej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003730762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przyjaźni 5

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 2426232

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@moprkonin.lm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moprkonin.lm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Warsztaty i szkolenia wyjazdowe dla rodzin zastępczych i dzieci przebywających w pieczy oraz wyjazdowe warsztaty dla usamodzielnionych wychowanków pieczy zastępczej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d28a39e4-3922-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045087/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Warsztaty i szkolenia wyjazdowe dla rodzin zastępczych i dzieci przebywających w pieczy oraz wyjazdowe warsztaty dla usamodzielnionych wychowanków pieczy zastępczej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich dla Wielkopolski na lata 2021-2027, Priorytet 6: Fundusze europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym (EFS+), Działanie 6.15 – Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394895

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPR-VI.322.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 52680,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 1: Przedmiot zamówienia obejmuje Organizacja 2 - dniowego turnusu dla dzieci i młodzieży z programem socjoterapii i profilaktyki uzależnień w celu niwelowania zachowań niepożądanych. Zajęcia i wyjazd organizowane
w ramach pobytu powinny być dostosowane do wieku i możliwości rozwojowych uczestników na potrzeby projektu „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie konińskim".
Grupa 2: Przedmiot zamówienia obejmuje organizację 2-dniowych seminariów i warsztatów dla rodzin zastępczych i rodziców biologicznych podnoszących kompetencje rodzicielskie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 35120,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyjazdowe warsztaty dla usamodzielnionych wychowanków pieczy zastępczej.
Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania niżej wymienionych warsztatów:
Organizacja wyjazdowych warsztatów rozwijających samodzielność, budowanie pewności siebie, wzmacnianie samooceny, analiza predyspozycji zawodowych
i zainteresowań wychowanka i jego talentów oraz warsztatów z zakresu profilaktyki uzależnień oraz zachowań ryzykownych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.5.5.) Wartość części: 17560,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29133,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29133,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Galicyjska Fundacja "Wsparcie, Integracja, Rozwój", Elżbieta Olszak

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Fundacja Organizacja, Zarządzanie, Edukacja OZE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120720827

7.3.3) Ulica: M.J. Piłsudskiego 6/9

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-109

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29133,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-23 do 2024-08-24

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15256,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15256,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15256,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Galicyjska Organizacja "Wsparcie, Integracja, Rozwój", Elżbieta Olszak

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Fundacja, Organizacja, Zarządzanie, Edukacja OZE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120720827

7.3.3) Ulica: M.J.Piłsudskiego 6/9

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-109

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15256,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-13 do 2024-09-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.