eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówModernizacja w budynku Szko³y Podstawowej nr 91 w Krakowie na os. Handlowym 4



Og³oszenie z dnia 2024-07-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja w budynku Szko³y Podstawowej nr 91 w Krakowie na os. Handlowym 4

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 91 IM. JANUSZA KUSOCIÑSKIEGO W KRAKOWIE

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: SP91

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000709158

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Osiedle Handlowe 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-935

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsos1.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sp91krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja w budynku Szko³y Podstawowej nr 91 w Krakowie na os. Handlowym 4

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-45848784-3835-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00394988

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00380070/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja w budynku Szko³y Podstawowej nr 91 os. Handlowe 4

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45848784-3835-11ef-880f-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
a) Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl;
b) poczty elektronicznej - adres e-mail: zampubl8@mcoo.krakow.pl;
2. Dotyczy pkt "informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej": Podano adres strony internetowej s³u¿±cej do elektronicznego sk³adania ofert;
3. Szczegó³owe informacje zawiera rozdz. IX SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy realizuje wynikaj±cy z RODO obowi±zek informacyjny w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP91/ZP/1/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie dokumentacji technicznej robót polegaj±cych na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w zakresie wskazanym na szkicu nr 1. Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ wykonanie robót wykoñczeniowych w obrêbie wymienianej stolarki okiennej i drzwiowej w tym uzupe³nienia tynkarsko – malarskie, wymiana zewnêtrznych parapetów okiennych, naprawa i uzupe³nienie parapetów wewnêtrznych, zabezpieczenie pod³óg i mienia szko³y, monta¿ i demonta¿ rusztowañ przy wymianie okien w salach gimnastycznych, segregacja i wywóz odpadów.
W sali gimnastycznej od strony pó³nocnej po wymianie okien nale¿y zamontowaæ nowe pi³kochwyty,

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP w zwi±zku z art. 305 ust. 1 tej ustawy, tj. zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do robót budowlanych, których dotyczy niniejsza SWZ (zwanych dalej robotami podobnymi), tj. zamówieñ obejmuj±cych wykonanie zgodnie z dokumentacj± techniczn± w budynku Szko³y Podstawowej nr 91 w Krakowie na os. Handlowym 4, kolejnych etapów robót w zakresie kontynuacji wymiany stolarki okiennej wraz z robotami towarzysz±cymi (-elewacja po³udniowa budynku).
Warunki na jakich zostanie udzielone ka¿de zamówienie na roboty podobne:
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia w przypadku posiadania ¶rodków na jego realizacjê oraz gdy Wykonawca zamówienia, którego dotyczy niniejsza SWZ (tj. zamówienia podstawowego) bêdzie realizowa³ roboty w terminie i z nale¿yt± staranno¶ci± (je¿eli zamówienie podstawowe jest w trakcie realizacji), zrealizowa³ roboty w terminie i z nale¿yt± staranno¶ci± (je¿eli zamówienie na roboty podobne zostanie udzielone po wykonaniu zadania podstawowego). Wykonawca zapewni standard wykonania zamówienia podobnego nie gorszy ni¿ w zamówieniu podstawowym. Strony w wyniku negocjacji uzgodni± cenê wykonania zamówienia obejmuj±cego roboty podobne.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa: Okre¶lenie warunku:
Warunek:
Wykonawca do realizacji przedmiotowego zamówienia winien dysponowaæ nastêpuj±cymi osobami:
- Kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych (pe³ni±cy funkcjê kierownika budowy) - posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ), zwanej dalej „ustaw± PB”,
- Osoba sprawuj±ca nadzór dendrologiczny, która posiada nastêpuj±ce kwalifikacje:
• udokumentowany minimalny roczny sta¿ pracy na terenach zieleni przy zadaniach o zakresie analogicznym do planowanego zamierzenia potwierdzony ¶wiadectwem lub certyfikatem lub,
• wy¿sze wykszta³cenie na kierunku architektura krajobrazu, le¶nictwo lub innym o tematyce botanicznej lub innym równowa¿nym do ww., ka¿dorazowo z udokumentowanym 3 letnim sta¿em pracy na terenach zieleni przy zadaniach o zakresie analogicznym do planowanego zamierzenia lub,
• wykszta³cenie ¶rednie techniczne jako technik ogrodnik lub technik architektury krajobraz lub inne równowa¿ne, ka¿dorazowo z udokumentowanym 5 letnim sta¿em pracy na terenach zieleni przy zadaniach o zakresie analogicznym do planowanego zamierzenia.

Uwaga:
Ilekroæ Zamawiaj±cy wymaga okre¶lonych uprawnieñ budowlanych na podstawie aktualnie obowi±zuj±cej ustawy PB, rozumie przez to równie¿ inne wa¿ne uprawnienia budowlane, upowa¿niaj±ce do pe³nienia ww. samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, przy realizacji budynków o kubaturze przekraczaj±cej 1000 m3, wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
Przez realizacjê budynków rozumie siê budowê budynków jak równie¿ inne roboty budowlane wykonywane w ramach obiektów tego typu.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona:
- o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty i o¶wiadczenia za³±czane do oferty razem z o¶wiadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP,
zawartym na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 2.1 do SWZ:
1) Dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane/us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy (wype³niony za³±cznik nr 1.1 do SWZ);
2) Dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach
okre¶lonych w art. 118 ustawy PZP:
a) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy PZP, którego wzór stanowi
za³±cznik nr 2.2 do SWZ;
b) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na
potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c
zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego podmiotu;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub
innego w³a¶ciwego rejestru - w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania;
Uwaga:
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc±
bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
4) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - je¿eli w imieniu
Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3;
Uwaga: (1) Zapis pkt 4 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia publicznego; (2) Zapis pkt 3-4 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Dotyczy wymagañ nie wykazanych w pozosta³ej czê¶ci og³oszenia: - W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie
przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Okre¶lono w za³±czniku nr 3 do SWZ (wzór umowy)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-22 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-22 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-20

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Dotyczy pkt.“Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej“: Uzupe³nienie informacji: Termin wykonania ca³ego przedmiotu zamówienia: do 40 dni roboczych od dnia przekazania terenu budowy. Teren budowy zostanie przekazany Wykonawcy w terminie do 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Przez dni robocze rozumie siê dni od poniedzia³ku do
pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.