Ogłoszenie z dnia 2023-09-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00388412/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania pomieszczeń Oddziału Prewencji Policji w Kielcach oraz z siedzibą w Sandomierzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290727869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Seminaryjska 12
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-372
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 47 802 29 30
1.5.8.) Numer faksu: 47 802 29 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina.kolekta@ki.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi-pn
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8157051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania pomieszczeń Oddziału Prewencji Policji w Kielcach oraz z siedzibą w Sandomierzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05880fc3-4e2a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395243
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00133187/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Usługa utrzymania czystości (sprzątanie)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388412
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 62/TPBN/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 241775,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń Oddziału Prewencji Policji w Kielcach z siedzibą w Sandomierzu4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 62415,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń Oddziału Prewencji Policji w Kielcach.4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 179360,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że unieważnienie postępowania wynika ze zmiany zakresu zamówienia, co jest istotną zmianą prowadzonego postępowania.
Przesłanka unieważnienia postępowania w oparciu o art. 256 ustawy znajdzie zastosowanie, w przypadkach w których odpowiednio zmiana treści ogłoszenia
o zamówieniu lub treści SWZ prowadziłaby do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności do znacznej zmiany zakresu zamówienia (np. znaczącego rozszerzenia lub zmniejszenia).
W przedmiotowym postępowaniu zatem, po jego wszczęciu wystąpiły nowe okoliczności, powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania w obecnym zakresie jest bezcelowe ujawniła się bowiem potrzeba zmiany zakresu przedmiotowego zamówienia. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 256 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że unieważnienie postępowania wynika ze zmiany zakresu zamówienia, co jest istotną zmianą prowadzonego postępowania.
Przesłanka unieważnienia postępowania w oparciu o art. 256 ustawy znajdzie zastosowanie, w przypadkach w których odpowiednio zmiana treści ogłoszenia
o zamówieniu lub treści SWZ prowadziłaby do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności do znacznej zmiany zakresu zamówienia (np. znaczącego rozszerzenia lub zmniejszenia).
W przedmiotowym postępowaniu zatem, po jego wszczęciu wystąpiły nowe okoliczności, powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania w obecnym zakresie jest bezcelowe ujawniła się bowiem potrzeba zmiany zakresu przedmiotowego zamówienia. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 256 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Ludomira Różyckiego w Kielcach
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Bezpieczny Stok i Świętokrzyskie (B.O.)
- Zakup stołu operacyjnego do zabiegów ortopedycznych z wyposażeniem dla potrzeb Kliniki Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- MODERNIZACJA SYSTEMU POŻAROWEGO, OŚWIETLENIA AWARYJNEGO ORAZ DOSTOSOWANIE BUDYNKU DO PRZEPISÓW PPOŻ
- Sukcesywne dostawy środka hemostatycznego, kleju tkankowego i oleju silikonowego dla potrzeb Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą odczynników ddPCR dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie przez okres 12 miesięcy usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania stałej czystości w części budynków wynajmowanych przez Szkołę Główną Mikołaja Kopernika
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z podziałem na części
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- "Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz terenu na zewnątrz budynków Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, w okresie od 16.07.2024 r. do 15.07.2025 r."
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania w budynkach i na posesjach jednostek IAS w Katowicach oraz KIS, zlokalizowanych w Bielsku-Białej, oraz w US w Mikołowie
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.