eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Usługa sprzątania pomieszczeń Oddziału Prewencji Policji w Kielcach oraz z siedzibą w Sandomierzu



Ogłoszenie z dnia 2023-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania pomieszczeń Oddziału Prewencji Policji w Kielcach oraz z siedzibą w Sandomierzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290727869

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Seminaryjska 12

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-372

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 47 802 29 30

1.5.8.) Numer faksu: 47 802 29 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina.kolekta@ki.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi-pn

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/815705

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sprzątania pomieszczeń Oddziału Prewencji Policji w Kielcach oraz z siedzibą w Sandomierzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05880fc3-4e2a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395243

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00133187/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Usługa utrzymania czystości (sprzątanie)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388412

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 62/TPBN/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 241775,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń Oddziału Prewencji Policji w Kielcach z siedzibą w Sandomierzu

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.5.) Wartość części: 62415,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń Oddziału Prewencji Policji w Kielcach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.5.) Wartość części: 179360,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że unieważnienie postępowania wynika ze zmiany zakresu zamówienia, co jest istotną zmianą prowadzonego postępowania.
Przesłanka unieważnienia postępowania w oparciu o art. 256 ustawy znajdzie zastosowanie, w przypadkach w których odpowiednio zmiana treści ogłoszenia
o zamówieniu lub treści SWZ prowadziłaby do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności do znacznej zmiany zakresu zamówienia (np. znaczącego rozszerzenia lub zmniejszenia).
W przedmiotowym postępowaniu zatem, po jego wszczęciu wystąpiły nowe okoliczności, powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania w obecnym zakresie jest bezcelowe ujawniła się bowiem potrzeba zmiany zakresu przedmiotowego zamówienia. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 256 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że unieważnienie postępowania wynika ze zmiany zakresu zamówienia, co jest istotną zmianą prowadzonego postępowania.
Przesłanka unieważnienia postępowania w oparciu o art. 256 ustawy znajdzie zastosowanie, w przypadkach w których odpowiednio zmiana treści ogłoszenia
o zamówieniu lub treści SWZ prowadziłaby do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, w szczególności do znacznej zmiany zakresu zamówienia (np. znaczącego rozszerzenia lub zmniejszenia).
W przedmiotowym postępowaniu zatem, po jego wszczęciu wystąpiły nowe okoliczności, powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania w obecnym zakresie jest bezcelowe ujawniła się bowiem potrzeba zmiany zakresu przedmiotowego zamówienia. Wobec powyższego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 256 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.