eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiecie › Likwidacja barier architektonicznych oraz informacyjno- komunikacyjnych w budynku Starostwa Powiatowego w ¦wieciu



Og³oszenie z dnia 2024-07-03

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Likwidacja barier architektonicznych oraz informacyjno- komunikacyjnych w budynku Starostwa Powiatowego w ¦wieciu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT ¦WIECKI - Starostwo Powiatowe w ¦wieciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Genera³a Józefa Hallera 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 56 83 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@csw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.csw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja barier architektonicznych oraz informacyjno- komunikacyjnych w budynku Starostwa Powiatowego w ¦wieciu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-98fa1945-3932-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00395293

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00029698/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.5 Wymiana d¼wigu osobowego w Starostwie Powiatowym

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/csw

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/csw

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/, zwanej dalej Platform±.
2. Oferta oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy dostêpne s± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego. Poprzez orygina³ nale¿y rozumieæ dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie elektronicznej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.
4. Zamawiaj±cy okre¶la wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie na podstawie informacji od dostawcy platformy zakupowej znajduj±cych siê pod nastêpuj±cym adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
5. O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje na format danych przesy³anych plików Portable Document Format (PDF).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy, ¿e:
1) Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w ¦wieciu jest Starosta ¦wiecki. Dane adresowe: ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 ¦wiecie. Telefon: 525683100. Adres e-mail: sekretariat@csw.pl
2) Inspektor Ochrony Danych:
w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych mo¿e Pani/Pan kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych drog± elektroniczn±: daneosobowe@csw.pl; pisemnie: na adres siedziby Administratora danych.
3) cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji zadañ i obowi±zków prawnych na³o¿onych na Administratora ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO.
4) odbiorcy danych osobowych:
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
a) wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdy¿ co do zasady postêpowanie
o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne (zgodnie z art. 18 oraz 74 ustawy PZP),
b) na potrzeby kontroli przebiegu zamówienia publicznego, w szczególno¶ci przez
odpowiednio wymienione: Urz±d Zamówieñ Publicznych, Komisja Rewizyjna, Urz±d Kontroli Skarbowej, Regionalna Izba Obrachunkowa, Urz±d Skarbowy, ZUS, UOKIK, NIK, Urz±d Marsza³kowski, Urz±d Wojewódzki i inne dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzaj± dane osobowe.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 5) okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, oraz nie krócej ni¿ przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, tj. w przypadku umów przez okres 10 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia oraz w przypadku dokumentacji zamówienia przez okres 5 lat.
6) prawa osób, których dane dotycz±:
W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych:
a) przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana
dotycz±cych,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych ,
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
b) nie przys³uguje Pani/Panu:
-w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych
osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Mo¿e Pani/Pan wnie¶æ skargê do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, z siedzib± w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, je¿eli s±dzi Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
8) informacja o wymogu dobrowolno¶ci podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych osobowych:
Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku niepodania przez Pani±/Pana danych osobowych wymaganych przepisami prawa, niemo¿liwe bêdzie zrealizowanie zadania, co mo¿e skutkowaæ nieudzieleniem zamówienia.
9) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjêcia jakiejkolwiek decyzji i nie bêd± profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRiZP.272.1.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla projektu wymiany windy wewnêtrznej w budynku Starostwa Powiatowego w ¦wieciu, przy ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 ¦wiecie, na terenie dzia³ek nr 647/223 i 647/224, w miejscowo¶ci ¦wiecie oraz wykonywanie w okresie gwarancji comiesiêcznych nieodp³atnych przegl±dów konserwacyjnych urz±dzenia zgodnie z przepisami prawa i okre¶lanie corocznego resursu urz±dzenia.

Projektowana winda wewnêtrzna o napêdzie hydraulicznym, z maszynowni±, o ud¼wigu 900 kg. Szyb windy istniej±cy, konstrukcji ¿elbetowej, posadowiony na fundamencie. Dodatkowo projektuje siê drzwi wej¶ciowe do budynku z poziomu terenu otwierane automatycznie.
2. Dane techniczne projektowanej windy wewnêtrznej w budynku:
2.1 Dane techniczne (wg PN-ISO 9836:2022):
- d³ugo¶æ zewnêtrzna szybu 2,72 m
- szeroko¶æ zewnêtrzna szybu 2,44 m
- szeroko¶æ kabiny 1,50 m
- g³êboko¶æ kabiny 1,40 m
- wysoko¶æ podnoszenia ~10,08 m
- liczba przystanków 5

3. Rozwi±zania konstrukcyjno-materia³owe projektowanej inwestycji
3.1 Winda wewnêtrzna dla osób niepe³nosprawnych i niewidomych
- d¼wig – osobowy,
- ud¼wig – 900 kg,
- ilo¶æ przystanków – 5,
- ilo¶æ doj¶æ – 5 (rozmieszczone dwustronnie),
- prêdko¶æ – do 0,63 m/s – regulowana w ca³ym zakresie,
- wysoko¶æ podnoszenia - ~10,08 m,
- drzwi kabinowe – 2 szt., automatyczne teleskopowe 2AT, o wymiarach 900x2000 m, wykonanie: stal nierdzewna satyna, wyposa¿one w napêd regulowany oraz w kurtynê ¶wietln±,
- drzwi szybowe – 5 szt., automatyczne teleskopowe 2AT, o wymiarach: 900x2000 mm, wykonanie: stal nierdzewna satyna,
- odporno¶æ EI – bez klasy ognioodporno¶ci,
- wymiary kabiny – 1400x1500 mm,
- kabina d¼wigu przelotowa pod k±tem 90°:
- wyposa¿enie kabiny:
- panel dyspozycji powinien byæ zamontowany na wysoko¶ci 80-120 cm nad pod³og± i w odleg³o¶ci 50 cm od naro¿a kabiny, na ¶cianie bocznej, wykonany ze stali nierdzewnej o wysokiej odporno¶ci na uszkodzenia, wyposa¿ony w: elektroniczny cyfrowy wy¶wietlacz piêter i strza³ki kierunku jazdy, pod¶wietlane, wypuk³e przyciski z grafik± Braille’a, ¶wietln± i d¼wiêkow± sygnalizacjê przeci±¿enia kabiny, powinien byæ wyposa¿ony w dodatkowe oznakowanie dla osób niewidomych i niedowidz±cych oraz informacjê g³osow±, przycisk przystanku wyj¶ciowego z budynku powinien wystawaæ 5 mm(+/- 1 mm) ponad pozosta³e przyciski ( zalecany kolor zielony),
- o¶wietlenie – umieszczone w suficie typu LED,
- sufit – ze stali nierdzewnej,
- o¶wietlenie awaryjne akumulatorowe – min. 2 h,
- porêcze po obu stronach kabiny okr±g³e ze stali nierdzewnej na wysoko¶ci 90 cm,
- lustra montowane na ¶cianach przeciwnych do drzwi wej¶ciowych znajduj±ce siê na wysoko¶ci maksymalnie 40 cm od poziomu pod³ogi,
- wentylator – cichobie¿ny uruchamiany automatycznie,
- listwy przypod³ogowe – odboje ze stali nierdzewnej,
- VOX – system informacji g³osowej w kabinie,
- pod³oga – wyk³adzina antypo¶lizgowa,
- wykoñczenie kabiny: stal nierdzewna satyna,
- kasety wezwañ – z piêtrowskazywaczami, wykonane ze stali nierdzewnej, ze strza³kami kierunku jazdy na ka¿dym przystanku,
- zewnêtrzny panel steruj±cy wyposa¿ony w wypuk³e klawisze z oznaczeniami w jêzyku Braille’a nale¿y umie¶ciæ na wysoko¶ci 80-120 cm od posadzki,
- sygnalizacja przyjazdu d¼wigu osobowego: przy ka¿dych drzwiach do d¼wigu nale¿y umie¶ciæ sygnalizacjê ¶wietln± i d¼wiêkow± informuj±c±, ¿e d¼wig osobowy przyjecha³ oraz w któr± stronê zmierza ( pojedynczy sygna³ d¼wiêkowy powinien oznaczaæ wjazd do góry, podwójny zjazd w dó³, mo¿e byæ informacja s³owna „ w górê” i „ na dó³”),
- napêd – hydrauliczny, zabezpieczony termistorowo przed przegrzaniem uzwojeñ i niepe³nym zasilaniem, regulowany, p³ynna regulacja prêdko¶ci w ca³ym jej zakresie. Efekt uzyskuje siê na skutek sterowania elektronicznego unikalnym zaworem. Zastosowanie napêdu posiadaj±cego p³ynn± regulacjê prêdko¶ci daje korzy¶ci w postaci: poprawienia komfortu jazdy, wyd³u¿enia okresu eksploatacji agregatu pompowego, zmniejszenie zu¿ycia energii elektrycznej,
- zjazd awaryjny – na najni¿szy przystanek w przypadku braku zasilania z automatycznym otwarciem drzwi,
- sterowanie – mikroprocesorowe, zbiorczo¶æ góra/dó³, z mo¿liwo¶ci± programowania funkcji eksploatacyjnych i funkcji specjalnych. Zjazd po¿arowy. System komunikacji g³osowej ze s³u¿bami ratowniczymi poprzez sieæ GSM – karta SIM u¿ytkownika,
- szyb minimalne wymiary wew. – istniej±ce,
- podszybie – wymiary istniej±ce, min. 1200 mm,
- nadszybie – wymiary istniej±ce, min. 3500 mm,
- maszynownia – na kondygnacji piwnicy,

Uwaga
Winda wewnêtrzna wg opracowania ostatecznie wybranego producenta windy.
Przed przyst±pieniem do realizacji robót budowlanych nale¿y przeanalizowaæ i uwzglêdniæ wszystkie wytyczne producenta windy i zrealizowaæ wszystkie wytyczne budowlane.

3.2. Stolarka drzwiowa
- drzwi zewnêtrzne wej¶ciowe z poziomu terenu, aluminiowe z przeszkleniem, otwierane elektrycznie po rozpoznaniu ruchu cz³owieka – drzwi wyposa¿one w si³ownik i sterownik do automatycznego otwierania

4. Roboty wykoñczeniowe
4.1 Tynki
- wewnêtrzne (uzupe³nienia): tynk cementowo-wapienny kat. III, wykoñczony g³adzi± szpachlow± oraz tynk cienkowarstwowy, mozaikowy.

4.2. Malowanie
- ¶cian wewnêtrznych farb± emulsyjn± 2-krotnie, w kolorze istniej±cych ¶cian i sufitów.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 225210,23 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262520-2 - Roboty murowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny wg nastêpuj±cego wzoru:
P = C + G
P – warto¶æ punktowa badanej oferty
C – liczba punktów za kryterium „cena brutto”
G – liczba punktów za kryterium „gwarancja”

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla projektu dwóch platform przyschodowych w klatce schodowej nr 2 z kondygnacji II na kondygnacjê III, w budynku Starostwa Powiatowego w ¦wieciu, przy ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 ¦wiecie, na terenie dzia³ek nr 647/223 i 647/224, w miejscowo¶ci ¦wiecie oraz wykonywanie w okresie gwarancji comiesiêcznych nieodp³atnych przegl±dów konserwacyjnych urz±dzeñ zgodnie z przepisami prawa i okre¶lanie corocznego resursu urz±dzeñ.

Projektowane dwie platformy przyschodowe, ka¿da o tych samych parametrach, wewnêtrzne, konstrukcji stalowej, o wymiarze podestu platformy 80x100 cm, monta¿ platformy bezpo¶rednio do ¶ciany, ud¼wig 225 kg. Platformy o napêdzie elektryczno-zêbatkowym.

6. Dane techniczne projektowanych platform przyschodowych w budynku:
6.1 Dane techniczne (wg PN-ISO 9836:2022):
- d³ugo¶æ u¿ytkowa platformy 1,00 m
- szeroko¶æ u¿ytkowa platformy 0,80 m
- powierzchnia u¿ytkowa platformy 0,80 m2
- liczba przystanków (³±czna) 2
- wysoko¶æ podnoszenia (³±cznie) 1,92 m

7. Rozwi±zania konstrukcyjno-materia³owe projektowanej inwestycji
7.1. Platforma przyschodowa dla osób niepe³nosprawnych – ³±cznie projektuje siê 2 platformy
- typ urz±dzenia – platforma przyschodowa do transportu osób niepe³nosprawnych na wózkach inwalidzkich z du¿ymi tylnymi ko³ami oraz na wózkach elektrycznych,
- ilo¶æ – 2 szt.,
- rodzaj toru jazdy – szyna prosta (11 stopni schodowych)
- rodzaj napêdu – elektryczno-zêbatkowy,
- prêdko¶æ jazdy – ~0,1 m/s, ³agodny start i zatrzymanie urz±dzenia,
- ilo¶æ przystanków – 2 przystanki – górny i dolny poziom,
- k±t nachylenia toru jezdnego – ~30°,
- przeznaczenie monta¿u – wewn±trz budynku,
- ud¼wig – 225 kg,
- wymiary podestu platformy – 80x100 cm,
- sposób monta¿u konstrukcji – bezpo¶rednio do ¶ciany,
- moc silnika – 0,5 kW,
- zasilanie jednofazowe 230V AC, TN-S (bezpiecznik B10A + wy³±cznik bezpiecznika 30mA), napêd bateryjny na platformie 2x12 V,
- sterowanie na platformie – przyciskowe,
- przywo³anie platformy – za pomoc± kaset przywo³awczych,
- sk³adanie – automatyczne,
- gwarancja – 36 miesiêcy serwisowej,
- szyna:
- szyna – wykonana z wysokiej jako¶ci stali malowanej proszkowo,
- szeroko¶æ szyny po zamontowaniu bezpo¶rednio do ¶ciany 100 mm,
- platforma:
- wykonanie z wysokiej jako¶ci stali malowanej proszkowo,
- pod³oga na platformie antypo¶lizgowa,
- porêcz na platformie umo¿liwiaj±ca wjazd,
- p³askie rampy najazdowe na obu krawêdziach platformy, u³atwiaj±ce wjazd wózka - zabezpieczaj± wózek przed zjechaniem podczas jazdy
- najazd z 3 stron urz±dzenia,
- system przeciw tn±cy,
- dwie barierki – ramiona zabezpieczaj±ce przed zjechaniem wózka z platformy,
- blokada kluczykowa zabezpieczaj±ca przed korzystaniem z urz±dzenia przez osoby nie- upowa¿nione,
- przycisk na platformie „STOP”.

Uwaga
Konstrukcja platformy przyschodowej wg opracowania ostatecznie wybranego producenta platformy.
Przed przyst±pieniem do realizacji robót budowlanych nale¿y przeanalizowaæ i uwzglêdniæ wszystkie wytyczne producenta platformy przyschodowej.

8. Roboty wykoñczeniowe
8.1 Tynki
- wewnêtrzne (uzupe³nienia): tynk cementowo-wapienny kat. III, wykoñczony g³adzi± szpachlow± oraz tynk cienkowarstwowy, mozaikowy,

8.2. Malowanie
- ¶cian wewnêtrznych farb± emulsyjn± 2-krotnie, w kolorze istniej±cych ¶cian i sufitów.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 102596,74 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262520-2 - Roboty murowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny wg nastêpuj±cego wzoru:
P = C + G
P – warto¶æ punktowa badanej oferty
C – liczba punktów za kryterium „cena brutto”
G – liczba punktów za kryterium „gwarancja”

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
 Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli dostarczy dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400 000,00 z³ (s³ownie z³otych: czterysta tysiêcy z³otych 00/100). Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nienie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
 O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± robotê budowlan± obejmuj±c± monta¿ windy wraz z robotami ogólnobudowlanymi w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci ³±cznej nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³ brutto.
W celu potwierdzenia spe³nienia wymaganych warunków Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ Wykaz wykonanych robót budowlanych stanowi±cy Za³±cznik nr 8 do SWZ oraz za³±czyæ dowody okre¶laj±ce czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. Je¿eli wykonawca na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej wyka¿e siê realizacj± robót, których warto¶æ wyra¿ona zostanie w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy w celu dokonania oceny spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dokona przeliczenia wskazanej warto¶ci wed³ug ¶redniego kursu NBP z dnia wszczêcia (og³oszenia) postêpowania.
 Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ w ca³ym okresie realizacji zamówienia minimum jedn± osob± odpowiedzialn± za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±c± kwalifikacje zawodowe, uprawnienia. Do¶wiadczenie i wykszta³cenie, niezbêdne do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, przynale¿±c± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego i posiadaj±c± co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy.
W celu potwierdzenia spe³nienia wymaganych warunków Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego stanowi±cy Za³±cznik nr 9 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:  dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ okre¶lon± w pkt VIII 1. 3) SWZ.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganego dokumentu sk³ada inny ¶rodek dowodowy, który w wystarczaj±cy sposób potwierdzi spe³nienie tego warunku;
- wykaz robót budowlanych wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - Za³±cznik nr 8 do SWZ;
- wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami – Za³±cznik nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594) z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ,
- o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia tak¿e o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego - podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
Wykonawcy do³±czaj± o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi±ce za³±cznik nr 2 do niniejszej SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe.
O¶wiadczenie sk³adane jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej jednym z wymaganych podpisów.
O¶wiadczenie sk³adaj±: Wykonawca/ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem niewa¿no¶ci, zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowieñ do umowy, je¶li przy ich uwzglêdnieniu uleg³aby zmianie tre¶æ oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, ¿e konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w dniu zawarcia umowy.
3. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie:
1) wynikaj±cym ze zmian przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy,
2) terminu wykonania umowy, o którym mowa w §6 ust 1, za zgod± stron w przypadku:
a) wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy uniemo¿liwiaj±cych zrealizowanie zamówienia w terminie przewidzianym umow± oraz których Wykonawca przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie by³ w stanie unikn±æ lub przewidzieæ,
b) wyst±pienia przeszkód, utrudnieñ spowodowanych przez osoby lub podmioty trzecie,
c) wyst±pienia opó¼nieñ, przeszkód, utrudnieñ spowodowanych przez Zamawiaj±cego,
d) dokonania w trakcie realizacji przedmiotu umowy zmian dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy,
4. Strona, która wystêpuje z propozycj± zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powy¿ej katalog zmian umowy zobowi±zana jest do sporz±dzenia i uzasadnienia wniosku o tak± zmianê.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/csw

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-23 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-21

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.