eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa infrastruktury teleinformatycznej do posiadanego systemu SKD wraz z oprogramowaniem, z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2024-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa infrastruktury teleinformatycznej do posiadanego systemu SKD wraz z oprogramowaniem, z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubelskie Centrum Konferencyjne w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061743021

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 2

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.wiesniak@lck.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcklubelskie.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa infrastruktury teleinformatycznej do posiadanego systemu SKD wraz z oprogramowaniem, z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0520bdc1-320d-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395318

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00105153/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup infrastruktury teleinformatycznej do posiadanego systemu SKD wraz z oprogramowaniem z podziałem na części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0520bdc1-320d-11ef-8a31-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej e-Zamówienia pod adresem: https://www.ezamowienia.gov.pl na której udostępniane będą dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem.
2.Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami przekazywane są za pośrednictwem Platformy. Wszelka korespondencja kierowana do Zam powinna być sygnowana nr referencyjnym postępowania. Korespondencja przekazana Zam.w inny sposób(np.list,mail)nie będzie brana pod uwagę. Wszystkie wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania, w zakładce „Komunikacja”.
4.Możliwość korzystania z „Formularzy” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”. Do korzystania z „Formularzy” służących do zadawania pytań wystarczające jest konto uproszczone.
5.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
6.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu„Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje określa Regulamin, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz „Centrum Pomocy”
7.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
8.Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elekt.lub dokumentów elekt.będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa RM z 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania inf. oraz wymagań technicznych dla dokumentów elekt.oraz środków komunikacji elekt.w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
9.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w §2ust1 Rozporządzenia
w sprawie wymagań dla dokumentów elekt.sporządza się w postaci elekt.w formatach danych określonych w rozporządzeniu RM z 21.05.2024 w sprawie KRI, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki
10.Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w §2ust1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie KRI(i przekazuje się jako załącznik)lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elekt.
11.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”. Za pośrednictwem„Formularzy”odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. „Formularze” umożliwiają dołączenie załącznika. Złożenie oferty następuje poprzez zakładkę„Oferty/wnioski”.
12.W przypadku załączników, które są zgodnie z PZP lub Rozporządzeniem Prezesa RM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wyk wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udost.zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu dodaje się podpisane dokumenty z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zew) lub dokument z wszytym podpisem (typ wew).
14. Osobami uprawnionymi do kontaktów są:
Magdalena Wieśniak–tel789 078 605,magdalena.wiesniak@lck.lubelskie.pl
Magdalena Gałka–tel789 078 477,magdalena.galka@lck.lubelskie.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zamawiający zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informuje, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Lubelskie Centrum Konferencyjne w Lublinie przy ul. Artura Grottgera 2, 20-029 Lublin, e-mail: lck@lck.lubelskie.pl reprezentowane przez Dyrektora.
2.Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych. Z Inspektorem można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@lck.lubelskie.pl lub na adres ul. Artura Grottgera 2, 20-029 z dopiskiem “Inspektor Ochrony Danych LCK”.
3.Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
1) art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie niezbędne jest do wypełnienia obowiązku prawego ciążącego na administratorze w zakresie:
a) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie w tym w szczególności rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy,
b) rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie, na podstawie art. 5k w zakresie składania oświadczenia o niepodleganiu wykluczenia z postępowania,
c) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, w związku z art. 7 ust. 1 w zakresie składania oświadczenia o niepodleganiu wykluczenia z postępowania,
d) ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z ustaleniem okresu przechowywania dokumentacji,
2) art. 10 RODO w zakresie informacji dotyczących podstaw wykluczenia z postępowania określonego w art. 108 ust. 1 pkt 1-4 oraz art. 109 ust. 1 pkt 2-3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
4.Dane osobowe będą przetwarzane wyłączenie w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i archiwalnym, i nie będą udostępniane odbiorcom danych za wyjątkiem podmiotów, które są upoważnione na podstawie przepisów prawa (w szczególności Krajowa Izba Odwoławcza, Urząd Zamówień Publicznych) oraz podmiotom świadczącym usługi wsparcia IT i serwisu, tj. podmiotom przetwarzającym dane osobowe na podstawie stosownych umów zawartych z administratorem.
5.Dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w przepisach wydanych na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, czyli na podstawie jednolitego rzeczowego wykazu akt obowiązującego w Lubelskim Centrum Konferencyjnym w Lublinie. Jeżeli natomiast dokumentacja postępowania będzie stanowić materiał dowodowy w toczących się postępowaniach wówczas może być przechowywana przez czas trwania postępowań albo do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń.
6.Podmiotom, których dane są przetwarzane przysługują następujące prawa:
1) dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia danych po okresie retencji danych, ograniczenia przetwarzania,
2) wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7.Podanie danych osobowych, w zakresie określonym ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz w aktach wykonawczych, jest obligatoryjne. Niepodanie danych osobowych skutkuje odrzuceniem oferty.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dodatkowe informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych:
1. Zgodnie z art. 19 ust. 2: Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą,
z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
2. Zgodnie z art. 19 ust. 3: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZD.211.1.2024.MG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia obejmuje dostawę trzech serwerów o parametrach wyszczególnionych w rozdziale III Opisu przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1a do SWZ.
- Wykonawca dostarczy serwery oraz wszelkie niezbędne materiały, licencje, akcesoria oraz okablowanie potrzebne do podłączenia i uruchomienia dostarczanego urządzenia.
- Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest budynek Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie przy ulicy A. Grottgera 2, 20-029 Lublin.
- Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w terminie do 40 dni od daty zawarcia umowy, przy czym termin ten stanowi jedno z pozacenowych kryteriów oceny ofert.
- Wszystkie dostarczane komponenty muszą być fabrycznie nowe, sprawne, pozbawione wszelkich wad i pochodzić z legalnego kanału dystrybucyjnego oraz muszą być objęte gwarancją i serwisem producenta na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą składania oferty.
- W ramach zamówienia dostarczony Sprzęt musi być objęty pakietem usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.
- Usługi serwisowe będą świadczone bezpłatnie przez producenta oferowanego sprzętu lub wskazany przez niego w tym zakresie autoryzowany serwis. Okres gwarancji liczony będzie od terminu odbioru Sprzętu, potwierdzonego podpisaniem przez obie Strony Protokołu Odbioru - bez uwag.
- Szczegółowe warunki dotyczące gwarancji i serwisu przedmiotu zamówienia znajdują się w treści § 9 Istotnych Postanowień Umowy – Załącznik nr 3a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48821000-9 - Serwery sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Część 1 postępowania – Dostawa trzech serwerów

1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w danej części postępowania.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją
do 100 pkt (100 %=100 pkt).
3. W zakresie wszystkich części postępowania, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu ofertowym lub w Ofercie pełną nazwę handlową oferowanego produktu. Niewskazanie nazwy handlowej skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
4. Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny:

1) Cena – max. 60 pkt.
2. Termin gwarancji – max. 20 pkt
Punkty w powyższym kryterium zostaną przyznane na podstawie deklaracji Wykonawcy na Formularzu ofertowym. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje na Formularzu ofertowym, iż oferowany przez niego sprzęt posiada okres gwarancji wynoszący:
- 60 miesięcy i powyżej - otrzyma 20 pkt,
- do 48 miesięcy do 59 miesięcy - otrzyma 10 pkt,
- od 36 miesięcy do 47 miesięcy - otrzyma 0 pkt.

Wykonawca nie może podać okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy. W przypadku niewskazania żadnej z opcji, lub wskazania wartości niższej niż 36 miesięcy w kryterium „Termin gwarancji”, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp.

3. Termin realizacji zamówienia – max. 20 pkt
Punkty w powyższym kryterium zostaną przyznane na podstawie deklaracji Wykonawcy na Formularzu ofertowym. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje na Formularzu ofertowym Termin realizacji zamówienia wynoszący:
- do 20 dni od dnia podpisania umowy – otrzyma 20 pkt,
- od 21 do 30 dni od dnia podpisania umowy – otrzyma 10 pkt,
- od 31 do 40 dni od dnia podpisania umowy – otrzyma 0 pkt.

W przypadku niewskazania w Formularzu ofertowym żadnej z opcji w kryterium „Termin realizacji zamówienia” Zamawiający przyjmie, że Wykonawca deklaruje termin do 40 dni od podpisania umowy i otrzyma 0 punktów w tym kryterium. W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu ofertowym wpisze wartość wyższą niż określona przez Zamawiającego, tj. więcej niż 40 dni, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp.

5. Punkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Formularzy ofertowych. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu.
6. Za najkorzystniejszą dla danej części postępowania zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach oceny. Maksymalnie oferta może uzyskać łącznie 100 pkt.
7. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. W przypadku uzyskania równej ilości punktów przez dwie lub więcej ofert, wyżej w rankingu oceniona będzie oferta Wykonawcy, który wskazał najniższą cenę całkowitą brutto.
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
10. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą w danej części postępowania.
11. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
12. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
13. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 11, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia obejmuje dostawę jednej macierzy dyskowej o parametrach wyszczególnionych w rozdziale III Opisu przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1b do SWZ.
- Wykonawca w ramach niniejszego Przedmiotu zamówienia dostarczy macierz dyskową oraz wszelkie niezbędne materiały, licencje, akcesoria oraz okablowanie potrzebne do podłączenia i uruchomienia dostarczanego urządzenia.
- Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest budynek Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie przy ulicy A. Grottgera 2, 20-029 Lublin.
- Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w terminie do 40* dni od daty zawarcia umowy, przy czym termin ten stanowi jedno z pozacenowych kryteriów oceny ofert.
- Wszystkie dostarczane komponenty muszą być fabrycznie nowe, sprawne, pozbawione wszelkich wad i pochodzić z legalnego kanału dystrybucyjnego oraz muszą być objęte gwarancją i serwisem producenta na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą składania oferty.
- W ramach zamówienia dostarczony Sprzęt musi być objęty pakietem usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.
- Usługi serwisowe będą świadczone bezpłatnie przez producenta oferowanego sprzętu lub wskazany przez niego w tym zakresie autoryzowany serwis. Okres gwarancji liczony będzie od terminu odbioru Sprzętu, potwierdzonego podpisaniem przez obie Strony Protokołu Odbioru - bez uwag.
- Szczegółowe warunki dotyczące gwarancji i serwisu przedmiotu zamówienia znajdują się w treści § 9 Istotnych Postanowień Umowy – Załącznik nr 3b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Część 2 postępowania – Dostawa jednej macierzy dyskowej

1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w danej części postępowania.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją
do 100 pkt (100 %=100 pkt).
3. W zakresie wszystkich części postępowania, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu ofertowym lub w Ofercie pełną nazwę handlową oferowanego produktu. Niewskazanie nazwy handlowej skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
4. Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny:

1. Cena – max. 60 pkt.

2. Termin gwarancji – max. 20 pkt
Punkty w powyższym kryterium zostaną przyznane na podstawie deklaracji Wykonawcy na Formularzu ofertowym. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje na Formularzu ofertowym, iż oferowany przez niego sprzęt posiada okres gwarancji wynoszący:
- 60 miesięcy i powyżej - otrzyma 20 pkt,
- do 48 miesięcy do 59 miesięcy- otrzyma 10 pkt,
- od 36 miesięcy do 47 miesięcy - otrzyma 0 pkt.

Wykonawca nie może podać okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy. W przypadku niewskazania żadnej z opcji, lub wskazania wartości niższej niż 36 miesięcy w kryterium „Termin gwarancji”, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp.

3. Termin realizacji zamówienia – max. 20 pkt
Punkty w powyższym kryterium zostaną przyznane na podstawie deklaracji Wykonawcy na Formularzu ofertowym. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje na Formularzu ofertowym Termin realizacji zamówienia wynoszący:
- do 20 dni od dnia podpisania umowy – otrzyma 20 pkt,
- od 21 do 30 dni od dnia podpisania umowy – otrzyma 10 pkt,
- od 31 do 40 dni od dnia podpisania umowy – otrzyma 0 pkt.

W przypadku niewskazania w Formularzu ofertowym żadnej z opcji w kryterium „Termin realizacji zamówienia” Zamawiający przyjmie, że Wykonawca deklaruje termin do 40 dni od podpisania umowy i otrzyma 0 punktów w tym kryterium. W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu ofertowym wpisze wartość wyższą niż określona przez Zamawiającego, tj. więcej niż 40 dni, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp.

5. Punkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Formularzy ofertowych. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu.
6. Za najkorzystniejszą dla danej części postępowania zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach oceny. Maksymalnie oferta może uzyskać łącznie 100 pkt.
7. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. W przypadku uzyskania równej ilości punktów przez dwie lub więcej ofert, wyżej w rankingu oceniona będzie oferta Wykonawcy, który wskazał najniższą cenę całkowitą brutto.
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
10. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w danej części postępowania.
11. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
12. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
13. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 11, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III zamówienia obejmuje dostawę trzech licencji serwerowego systemu operacyjnego MS Windows Server Standard Core 2022 (16 Core) lub równoważnego systemu operacyjnego spełniającego wymagania określone w rozdziale III Opisu przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1c do SWZ.
- Standardy jakościowe:
1) Typ licencji: licencja wieczysta.
2) Licencja (produkt) jest dopuszczona do użytku w administracji publicznej;
3) Licencja (produkt) nie generuje żadnych dodatkowych kosztów w czasie jej użytkowania (wyłączona możliwość ponoszenia przez Zamawiającego innych kosztów niż wkalkulowane w ceny podawane w Ofercie Wykonawcy);
4) Okres obowiązywania Licencji na oprogramowanie: bezterminowy;
Pozostałe standardy jakościowe określone zostały w rozdziale III OPZ dla części III.
- Wykonawca w ramach niniejszego Przedmiotu zamówienia dostarczy wszelkie niezbędne licencje potrzebne do uruchomienia i użytkowania dostarczonego rozwiązania.
- Licencje muszą zostać zarejestrowane na Lubelskie Centrum Konferencyjne. Dostawca oprogramowania przekaże odpowiedni certyfikat licencyjny lub inny dokument, który jednoznacznie potwierdzi taką rejestrację, ilość pozyskanych licencji oraz okres obowiązywania licencji.
- Dostarczone licencje muszą być bezterminowe.
- Miejscem dostarczenia licencji jest siedziba Lubelskiego Centrum Konferencyjnego, ul. Artura Grottgera 2, 20-029 Lublin.
- Wykonawca dostarczy wymagane licencje w terminie nie później niż do
21* dni od daty zawarcia umowy, przy czym termin ten stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.
- Wszystkie dostarczane licencje muszą pochodzić z legalnego kanału dystrybucyjnego oraz muszą być objęte gwarancją i serwisem producenta na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot umowy na okres 24 miesięcy.
- Okres gwarancji liczy się od daty odbioru przedmiotu umowy na podstawie protokołu odbioru bez zastrzeżeń
- Szczegółowe warunki dotyczące gwarancji przedmiotu zamówienia znajdują się w treści § 9 Istotnych Postanowień Umowy – Załącznik nr 3c do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Część 3 postępowania – Dostawa trzech licencji serwerowego systemu operacyjnego MS Windows Server Standard Core 2022 (16 Core) lub równoważnego systemu.

1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w danej części postępowania.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją
do 100 pkt (100 %=100 pkt).
3. W zakresie wszystkich części postępowania, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu ofertowym lub w Ofercie pełną nazwę handlową oferowanego produktu. Niewskazanie nazwy handlowej skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
4. Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny:

1) Cena – max. 97 pkt.
2) Termin dostawy licencji – max. 3 pkt

Punkty w powyższym kryterium zostaną przyznane na podstawie deklaracji Wykonawcy na Formularzu ofertowym. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje na Formularzu ofertowym Termin dostawy licencji wynoszący:
- do 7 dni od podpisania umowy – otrzyma 3 pkt,
- od 8 do 14 dni od podpisania umowy – otrzyma 2 pkt,
- od 15 do 21 dni od podpisania umowy – otrzyma 0 pkt.
W przypadku niewskazania w Formularzu ofertowym żadnej z opcji w kryterium „Termin realizacji zamówienia” Zamawiający przyjmie, że Wykonawca deklaruje termin do 21 dni od podpisania umowy i otrzyma 0 punktów w tym kryterium. W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu ofertowym wpisze wartość wyższą niż określona przez Zamawiającego, tj. więcej niż 21 dni, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp.

5. Punkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Formularzy ofertowych. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu.
6. Za najkorzystniejszą dla danej części postępowania zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach oceny. Maksymalnie oferta może uzyskać łącznie 100 pkt.
7. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. W przypadku uzyskania równej ilości punktów przez dwie lub więcej ofert, wyżej w rankingu oceniona będzie oferta Wykonawcy, który wskazał najniższą cenę całkowitą brutto.
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
10. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą w danej części postępowania.
11. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
12. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
13. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 11, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 97,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy licencji

4.3.6.) Waga: 3,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV zamówienia obejmuje dostawę licencji subskrypcyjnych oprogramowania do wykonywania kopii zapasowej na okres 60 miesięcy posiadającego funkcjonalności wyszczególnione w rozdziale III Opisu przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1d do SWZ.
- Standardy jakościowe:
1) Typ licencji: subskrypcja.
2) Licencja (produkt) jest dopuszczona do użytku w administracji publicznej;
3) Licencja (produkt) nie generuje żadnych dodatkowych kosztów w czasie jej użytkowania (wyłączona możliwość ponoszenia przez Zamawiającego innych kosztów niż wkalkulowane w ceny podawane w Ofercie Wykonawcy);
4) Okres obowiązywania Licencji na oprogramowanie: 60 miesięcy;
Pozostałe standardy jakościowe określone zostały w rozdziale III OPZ dla części IV.
- Wykonawca w ramach niniejszego postępowania dostarczy wszelkie niezbędne licencje potrzebne do uruchomienia i użytkowania dostarczanego rozwiązania.
- Dostarczone licencje muszą być licencjonowane w modelu subskrypcyjnym per instancja/użytkownik oraz muszą umożliwiać realizację wszystkich funkcjonalności opisanych w Tabeli nr 1 OPZ.
- Subskrypcje muszą zostać zarejestrowane na Lubelskie Centrum Konferencyjne. Dostawca oprogramowania przekaże odpowiedni certyfikat licencyjny lub inny dokument, który jednoznacznie potwierdzi taką rejestrację, ilość pozyskanych licencji oraz okres obowiązywania subskrypcji.
- Dostarczone licencje muszą posiadać aktywną subskrypcję na okres 60 miesięcy liczonych od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru licencji.
- W ramach dostarczonych licencji przez Wykonawcę Zamawiający musi mieć możliwość korzystania ze wsparcia technicznego producenta oprogramowania na okres 60 miesięcy obejmujący co najmniej:
o Aktualizacje bazy informacji dotyczących Oprogramowania do tworzenia kopii bezpieczeństwa oraz monitorowania i raportowania środowiska do tworzenia kopii bezpieczeństwa.
o Dostęp do najnowszych wersji dostarczonego oprogramowania oraz wszelkich poprawek i aktualizacji.
o Dostęp do bazy wiedzy.
- Miejscem dostarczenia licencji oraz świadczenia usług stanowiących Przedmiot Umowy jest siedziba Lubelskiego Centrum Konferencyjnego, ul. Artura Grottgera 2, 20-029 Lublin.
- Wykonawca dostarczy wymagane licencje w terminie nie później niż do 21 od daty zawarcia umowy, przy czym termin ten stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.
- Wszystkie dostarczane licencje muszą pochodzić z legalnego kanału dystrybucyjnego oraz muszą być objęte gwarancją i serwisem producenta na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot umowy na okres 24 miesięcy.
- Okres gwarancji liczy się od daty odbioru przedmiotu umowy na podstawie protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
- Szczegółowe warunki dotyczące gwarancji przedmiotu zamówienia znajdują się w treści § 9 Istotnych Postanowień Umowy – Załącznik nr 3d do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Część 4 postępowania – Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania do wykonywania kopii zapasowej.

1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w danej części postępowania.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją
do 100 pkt (100 %=100 pkt).
3. W zakresie wszystkich części postępowania, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu ofertowym lub w Ofercie pełną nazwę handlową oferowanego produktu. Niewskazanie nazwy handlowej skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp
4. Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny:

1)Cena – max. 97 pkt.
2)Termin dostawy licencji – max. 3 pkt
Punkty w powyższym kryterium zostaną przyznane na podstawie deklaracji Wykonawcy na Formularzu ofertowym. Jeżeli Wykonawca zadeklaruje na Formularzu ofertowym Termin dostawy licencji wynoszący:
- do 7 dni od podpisania umowy – otrzyma 3 pkt,
- od 8 do 14 dni od podpisania umowy – otrzyma 2 pkt,
- od 15 do 21 dni od podpisania umowy – otrzyma 0 pkt.
W przypadku niewskazania w Formularzu ofertowym żadnej z opcji w kryterium „Termin realizacji zamówienia” Zamawiający przyjmie, że Wykonawca deklaruje termin do 21 dni od podpisania umowy i otrzyma 0 punktów w tym kryterium. W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu ofertowym wpisze wartość wyższą niż określona przez Zamawiającego, tj. więcej niż 21 dni, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp.

5. Punkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Formularzy ofertowych. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu.
6. Za najkorzystniejszą dla danej części postępowania zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach oceny. Maksymalnie oferta może uzyskać łącznie 100 pkt.
7. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. W przypadku uzyskania równej ilości punktów przez dwie lub więcej ofert, wyżej w rankingu oceniona będzie oferta Wykonawcy, który wskazał najniższą cenę całkowitą brutto.
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
10. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą w danej części postępowania.
11. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
12. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
13. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 11, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 97,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy licencji

4.3.6.) Waga: 3,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone (przed datą złożenia oferty) podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób udzielających pełnomocnictwa. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może wymagać przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy został określony dla:
-cz.I w Zał. nr 3a do SWZ w §12
-cz. II w Zał. nr 3b do SWZ w §12:

1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy, dopuszczalne w świetle Umowy i ustawy PZP wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.Strony przewidują możliwość dokonania zmian Umowy w zakresach:
1)zmiany sposobu lub terminu wykonania Przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niewynikających z winy Wyk ani Zam, których mimo zachowania nal.staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, skutkujących tym, iż zrealizowanie założonego pierwotnie celu Umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zam, zmiana nie może spowodować zmiany Wynagrodzenia
2)zmiany sposobu lub terminu wykonania Przedmiotu umowy w przypadku aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny, zmiana nie może spowodować zmiany Wynagrodzenia
3)zmiany w sposobie realizacji umowy polegające na: zmianie osób, podwykonawców, innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, które posiadały podmioty zamieniane, zmiana nie może spowodować zmiany Wynagrodzenia
4)zmiany zapisów umowy w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, lub w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego (w tym obowiązujących norm)
3.Zakres zmian, dla każdego z przypadków wskazanych w ust. 2 zostanie dostosowany indywidualnie z uwzględnieniem konieczności prawidłowej realizacji Umowy
4.Zmiany nie mogą modyfikować ogólnego charakteru Umowy.
5.Strona wnioskująca o zmianę Umowy złoży pisemny wniosek 2Stronie. Strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest do udokumentowania okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany. W przypadku zmiany wynagrodzenia, Strona uzasadni i przedstawi wyliczenia wnioskowanych zmian

oraz
-cz III w Zał nr 3c do SWZ, w §10,
-cz IV w Zał nr 3d do SWZ w §10:
1.Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w zakresach:
1)zmiany sposobu lub terminu wykonania Przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niewynikających z winy Wyk ani Zam, których mimo zachowania nal.staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, skutkujących tym, iż zrealizowanie założonego pierwotnie celu Umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zam; zmiana nie może spowodować zmiany Wynagrodzenia
2)zmiany sposobu lub terminu wykonania Przedmiotu umowy w przypadku aktualizacji rozwiązań mających zastosowanie w realizacji niniejszej Umowy ze względu na postęp technologiczny, zmiana nie może spowodować zmiany Wynagrodzenia
3)zmiany w sposobie realizacji umowy polegające na: zmianie osób, podwykonawców, innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, które posiadały podmioty zamieniane, zmiana nie może spowodować zmiany Wynagrodzenia
4)zmiany zapisów umowy w przypadku wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, lub w przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego (w tym obowiązujących norm)
3.Zakres zmian, dla każdego z przypadków wskazanych w ust. 2 zostanie dostosowany indywidualnie z uwzględnieniem konieczności prawidłowej realizacji Umowy
4.Zmiany nie mogą modyfikować ogólnego charakteru Umowy.
5.Strona wnioskująca o zmianę złoży pisemny wniosek 2Stronie. Strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest do udokumentowania okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany. W przypadku zmiany wynagrodzenia, Strona uzasadni i przedstawi wyliczenia wnioskowanych zmian

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-11 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-11 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Adres strony internetowej Zamawiającego: https://lck.lubelskie.pl/

Termin wykonania zamówienia
Cz.I
Maksymalnie do 40 dni od dnia podpisania umowy, przy czym termin realizacji zamówienia stanowi kryterium
Cz.II
Maksymalnie do 40 dni od dnia podpisania umowy, przy czym termin realizacji zamówienia stanowi kryterium
Cz.III
Maksymalnie do 21 dni od dnia podpisania umowy, przy czym termin realizacji zamówienia stanowi kryterium
Wykonawca zapewnia bezterminowy okres obowiązywania Licencji na oprogramowanie będące przedmiotem zamówienia.
Cz.IV
Maksymalnie do 21 dni od dnia podpisania umowy, przy czym termin realizacji zamówienia stanowi kryterium

Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia dostępu do wsparcia technicznego świadczonego przez Producenta oprogramowania przez okres obowiązywania Licencji na oprogramowanie: 60 miesięcy, w zakresie obejmującym co najmniej:
1) Aktualizacje bazy informacji dotyczących Oprogramowania do tworzenia kopii bezpieczeństwa oraz monitorowania i raportowania środowiska do tworzenia kopii bezpieczeństwa.
2) Dostęp do najnowszych wersji dostarczonego oprogramowania oraz wszelkich poprawek i aktualizacji.
3) Dostęp do bazy wiedzy.

1. Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę z postępowania o udzielenie zam.pub. prowadzonego na podstawie Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych(...)
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24.02.2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych(...);
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych(...).
2. Wykluczenie na podstawie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust1.
3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust1 zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji.
4. Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z ust1 jest wykonywana zgodnie z art.596 Pzp.
5. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
6. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej.
7. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6, nakłada Prezes UZP w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
8. Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności (...)Zamawiający określił w IPU, aby w trakcie realizacji umowy łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art2 pkt 33 ustawy z dnia 20.06.1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przez Wykonawcę przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.