Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00395318/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
- 2024/BZP 00397668/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-04
- 2024/BZP 00406780/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00411411/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa infrastruktury teleinformatycznej do posiadanego systemu SKD wraz z oprogramowaniem, z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubelskie Centrum Konferencyjne w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061743021
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 2
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.wiesniak@lck.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcklubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0520bdc1-320d-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa infrastruktury teleinformatycznej do posiadanego systemu SKD wraz z oprogramowaniem, z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0520bdc1-320d-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496748
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00105153/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup infrastruktury teleinformatycznej do posiadanego systemu SKD wraz z oprogramowaniem z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395318
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZD.211.1.2024.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia obejmuje dostawę trzech serwerów o parametrach wyszczególnionych w rozdziale III Opisu przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1a do SWZ.- Wykonawca dostarczy serwery oraz wszelkie niezbędne materiały, licencje, akcesoria oraz okablowanie potrzebne do podłączenia i uruchomienia dostarczanego urządzenia.
- Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest budynek Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie przy ulicy A. Grottgera 2, 20-029 Lublin.
- Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w terminie do 40 dni od daty zawarcia umowy, przy czym termin ten stanowi jedno z pozacenowych kryteriów oceny ofert.
- Wszystkie dostarczane komponenty muszą być fabrycznie nowe, sprawne, pozbawione wszelkich wad i pochodzić z legalnego kanału dystrybucyjnego oraz muszą być objęte gwarancją i serwisem producenta na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą składania oferty.
- W ramach zamówienia dostarczony Sprzęt musi być objęty pakietem usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.
- Usługi serwisowe będą świadczone bezpłatnie przez producenta oferowanego sprzętu lub wskazany przez niego w tym zakresie autoryzowany serwis. Okres gwarancji liczony będzie od terminu odbioru Sprzętu, potwierdzonego podpisaniem przez obie Strony Protokołu Odbioru - bez uwag.
- Szczegółowe warunki dotyczące gwarancji i serwisu przedmiotu zamówienia znajdują się w treści § 9 Istotnych Postanowień Umowy – Załącznik nr 3a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 119215,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia obejmuje dostawę jednej macierzy dyskowej o parametrach wyszczególnionych w rozdziale III Opisu przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1b do SWZ.- Wykonawca w ramach niniejszego Przedmiotu zamówienia dostarczy macierz dyskową oraz wszelkie niezbędne materiały, licencje, akcesoria oraz okablowanie potrzebne do podłączenia i uruchomienia dostarczanego urządzenia.
- Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest budynek Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie przy ulicy A. Grottgera 2, 20-029 Lublin.
- Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w terminie do 40* dni od daty zawarcia umowy, przy czym termin ten stanowi jedno z pozacenowych kryteriów oceny ofert.
- Wszystkie dostarczane komponenty muszą być fabrycznie nowe, sprawne, pozbawione wszelkich wad i pochodzić z legalnego kanału dystrybucyjnego oraz muszą być objęte gwarancją i serwisem producenta na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą składania oferty.
- W ramach zamówienia dostarczony Sprzęt musi być objęty pakietem usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.
- Usługi serwisowe będą świadczone bezpłatnie przez producenta oferowanego sprzętu lub wskazany przez niego w tym zakresie autoryzowany serwis. Okres gwarancji liczony będzie od terminu odbioru Sprzętu, potwierdzonego podpisaniem przez obie Strony Protokołu Odbioru - bez uwag.
- Szczegółowe warunki dotyczące gwarancji i serwisu przedmiotu zamówienia znajdują się w treści § 9 Istotnych Postanowień Umowy – Załącznik nr 3b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.5.) Wartość części: 283920,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia obejmuje dostawę trzech licencji serwerowego systemu operacyjnego MS Windows Server Standard Core 2022 (16 Core) lub równoważnego systemu operacyjnego spełniającego wymagania określone w rozdziale III Opisu przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1c do SWZ.- Standardy jakościowe:
1) Typ licencji: licencja wieczysta.
2) Licencja (produkt) jest dopuszczona do użytku w administracji publicznej;
3) Licencja (produkt) nie generuje żadnych dodatkowych kosztów w czasie jej użytkowania (wyłączona możliwość ponoszenia przez Zamawiającego innych kosztów niż wkalkulowane w ceny podawane w Ofercie Wykonawcy);
4) Okres obowiązywania Licencji na oprogramowanie: bezterminowy;
Pozostałe standardy jakościowe określone zostały w rozdziale III OPZ dla części III.
- Wykonawca w ramach niniejszego Przedmiotu zamówienia dostarczy wszelkie niezbędne licencje potrzebne do uruchomienia i użytkowania dostarczonego rozwiązania.
- Licencje muszą zostać zarejestrowane na Lubelskie Centrum Konferencyjne. Dostawca oprogramowania przekaże odpowiedni certyfikat licencyjny lub inny dokument, który jednoznacznie potwierdzi taką rejestrację, ilość pozyskanych licencji oraz okres obowiązywania licencji.
- Dostarczone licencje muszą być bezterminowe.
- Miejscem dostarczenia licencji jest siedziba Lubelskiego Centrum Konferencyjnego, ul. Artura Grottgera 2, 20-029 Lublin.
- Wykonawca dostarczy wymagane licencje w terminie nie później niż do
21* dni od daty zawarcia umowy, przy czym termin ten stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.
- Wszystkie dostarczane licencje muszą pochodzić z legalnego kanału dystrybucyjnego oraz muszą być objęte gwarancją i serwisem producenta na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot umowy na okres 24 miesięcy.
- Okres gwarancji liczy się od daty odbioru przedmiotu umowy na podstawie protokołu odbioru bez zastrzeżeń
- Szczegółowe warunki dotyczące gwarancji przedmiotu zamówienia znajdują się w treści § 9 Istotnych Postanowień Umowy – Załącznik nr 3c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 16166,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówienia obejmuje dostawę licencji subskrypcyjnych oprogramowania do wykonywania kopii zapasowej na okres 60 miesięcy posiadającego funkcjonalności wyszczególnione w rozdziale III Opisu przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1d do SWZ.- Standardy jakościowe:
1) Typ licencji: subskrypcja.
2) Licencja (produkt) jest dopuszczona do użytku w administracji publicznej;
3) Licencja (produkt) nie generuje żadnych dodatkowych kosztów w czasie jej użytkowania (wyłączona możliwość ponoszenia przez Zamawiającego innych kosztów niż wkalkulowane w ceny podawane w Ofercie Wykonawcy);
4) Okres obowiązywania Licencji na oprogramowanie: 60 miesięcy;
Pozostałe standardy jakościowe określone zostały w rozdziale III OPZ dla części IV.
- Wykonawca w ramach niniejszego postępowania dostarczy wszelkie niezbędne licencje potrzebne do uruchomienia i użytkowania dostarczanego rozwiązania.
- Dostarczone licencje muszą być licencjonowane w modelu subskrypcyjnym per instancja/użytkownik oraz muszą umożliwiać realizację wszystkich funkcjonalności opisanych w Tabeli nr 1 OPZ.
- Subskrypcje muszą zostać zarejestrowane na Lubelskie Centrum Konferencyjne. Dostawca oprogramowania przekaże odpowiedni certyfikat licencyjny lub inny dokument, który jednoznacznie potwierdzi taką rejestrację, ilość pozyskanych licencji oraz okres obowiązywania subskrypcji.
- Dostarczone licencje muszą posiadać aktywną subskrypcję na okres 60 miesięcy liczonych od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru licencji.
- W ramach dostarczonych licencji przez Wykonawcę Zamawiający musi mieć możliwość korzystania ze wsparcia technicznego producenta oprogramowania na okres 60 miesięcy obejmujący co najmniej:
o Aktualizacje bazy informacji dotyczących Oprogramowania do tworzenia kopii bezpieczeństwa oraz monitorowania i raportowania środowiska do tworzenia kopii bezpieczeństwa.
o Dostęp do najnowszych wersji dostarczonego oprogramowania oraz wszelkich poprawek i aktualizacji.
o Dostęp do bazy wiedzy.
- Miejscem dostarczenia licencji oraz świadczenia usług stanowiących Przedmiot Umowy jest siedziba Lubelskiego Centrum Konferencyjnego, ul. Artura Grottgera 2, 20-029 Lublin.
- Wykonawca dostarczy wymagane licencje w terminie nie później niż do 21 od daty zawarcia umowy, przy czym termin ten stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.
- Wszystkie dostarczane licencje muszą pochodzić z legalnego kanału dystrybucyjnego oraz muszą być objęte gwarancją i serwisem producenta na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot umowy na okres 24 miesięcy.
- Okres gwarancji liczy się od daty odbioru przedmiotu umowy na podstawie protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
- Szczegółowe warunki dotyczące gwarancji przedmiotu zamówienia znajdują się w treści § 9 Istotnych Postanowień Umowy – Załącznik nr 3d do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
4.5.5.) Wartość części: 32182,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75445,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140071,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75445,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sharp Electronics (Europe) GMBH Spółka z o.o. Oddział w Polsce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140021108
7.3.3) Ulica: ul. Poleczki 33
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SHARP ELECTRONICS (EUROPE) GMBH SP. Z O.O. ODDZIAŁ W POLSCE"
jakie przetargi wygrała firma
"SHARP ELECTRONICS (EUROPE) GMBH SP. Z O.O. ODDZIAŁ W POLSCE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75445,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITT-PRO Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061743021
7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 49A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBELSKIE CENTRUM KONFERENCYJNE W LUBLINIE
jakie przetargi wygrała firma
LUBELSKIE CENTRUM KONFERENCYJNE W LUBLINIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15626,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16077,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15626,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sharp Electronics (Europe) GMBH Sp. z o.o. Oddział w Polsce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140021108
7.3.3) Ulica: ul. Poleczki 33
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SHARP ELECTRONICS (EUROPE) GMBH SP. Z O.O. ODDZIAŁ W POLSCE"
jakie przetargi wygrała firma
"SHARP ELECTRONICS (EUROPE) GMBH SP. Z O.O. ODDZIAŁ W POLSCE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15626,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7589,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9443,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7589,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYSTEM DATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180173809
7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 42
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7589,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Cz.I
Termin realizacji zamówienia stanowił jedno z kryterium oceny ofert.
Cz.II
Termin realizacji zamówienia stanowił jedno z kryterium oceny ofert.
Cz.III
Termin realizacji zamówienia stanowił jedno z kryterium oceny ofert.
Wykonawca zapewnia bezterminowy okres obowiązywania Licencji na oprogramowanie będące przedmiotem zamówienia.
Cz.IV
Termin realizacji zamówienia stanowił jedno z kryterium oceny ofert.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej - mięso i przetwory mięsne.
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- Dostawa jednorazowych wkładów do strzykawki automatycznej na potrzeby COZL
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- Dostawa sprzętu pszczelarskiego na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- 30/TP1/SZP-2/2024 Dostawa serwerów do przechowywania logów wraz z gwarancją i wsparciem technicznym dla Politechniki Koszalińskiej
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.