Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00395359/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
- 2024/BZP 00461073/01 - Wynik z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przeglądy serwisowe i naprawy zasilaczy UPS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289012
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Borowska 213
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-556
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: maciej.polanski@usk.wroc.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395376
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00395359
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w §7 ust. 1 może podlegać waloryzacji w trakcie
obowiązywania Umowy na pisemny wniosek Wykonawcy skierowany do Zamawiającego wraz z uzasadnieniem oraz szczegółowym wyliczeniem wpływu zmiany na ponoszone przez Wykonawcę koszty
realizacji przedmiotu Umowy. Waloryzacja wynagrodzenia nastąpi nie wcześniej niż po upływie 12 m-cy obowiązywania przedmiotowej Umowy. Obowiązek wykazania wpływu zmian, na koszty wykonania Umowy
należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zamawiającego.
12. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 11 pkt 1) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się.
13. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 11 pkt 2) wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób
bezpośrednio wykonujących przedmiot Umowy do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich
obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu.
14. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 11 pkt 3) i 4) wartość netto wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo
ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących przedmiot Umowy na rzecz Zamawiającego.
15. Zamawiający jest uprawniony do zmiany planowanej daty przeglądu w stosunku do ustalonej w harmonogramie, o którym mowa w §3 ust. 6. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego.
16. Powyższe zmiany będą wprowadzane w drodze aneksu, na podstawie uzasadnionego oraz udokumentowanego wniosku. Obowiązek wykazania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 3-15 powyżej oraz ich wpływ na realizację Umowy należy do wnioskodawcy lub Wykonawcy pod rygorem
odmowy dokonania niniejszej zmiany Umowy przez Zamawiającego.
17. Stwierdzenie wystąpienia jednej z przesłanek, o których mowa w ust. 3-15 powyżej nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do zmiany Umowy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót sanitarnych wewnętrznych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Obsługa serwisowa rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Fit Upgrade
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej dla 1 części, dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji
- Sukcesywne dostawy ryb do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu gastronomicznego, chłodniczego, grzejnego, myjącego, polowego
- Serwis, obsługa i konserwacja 3 szt. przepompowni wód deszczowych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 869 administrowanej przez PZDW w Rzeszowie, oznaczonych numerami P1, P3, P4 w 2025r.
- Świadczenie usługi serwisu i konserwacji Systemu Zasilania Awaryjnego UPS wraz z pełnieniem całodobowego dyżuru pogotowia alarmowego.
- Konserwacja instalacji elektrycznych: konserwacja zasilaczy USP, konserwacja podstacji
- "Utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej maszyn, urządzeń elektrycznych i automatyki na obiektach administrowanych przez ZGKiM Rudna"
- Kredyty dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.