eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa przeglądów i obsługi, dezynfekcji oraz naprawy klimatyzacji w pojazdach służbowych w pojazdach służbowych o DMC do 3,5 t., zlecanych przez Policję



Ogłoszenie z dnia 2024-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeglądów i obsługi, dezynfekcji oraz naprawy klimatyzacji w pojazdach służbowych w pojazdach służbowych o DMC do 3,5 t., zlecanych przez Policję

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adam.balicki@wr.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeglądów i obsługi, dezynfekcji oraz naprawy klimatyzacji w pojazdach służbowych w pojazdach służbowych o DMC do 3,5 t., zlecanych przez Policję

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-139f9b5d-393d-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017670/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 Usługa przeglądów i obsługi, dezynfekcji oraz naprawy klimatyzacji w pojazdach służbowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest na Internetowej Platformie Zakupowej
(platformazakupowa.pl) Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Profil Nabywcy Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw/proceedings, gdzie pod tytułem prowadzonego postępowania został umieszczony link
bezpośrednio kierujący na zakładkę Platform Zakupowej Open Nexus, na której prowadzone jest postępowanie.
Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia
bezpośrednio związane z przedmiotowym postępowaniem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw/proceedings
2.4. Adres poczty elektronicznej (e-mail): adam.balicki@wr.policja.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy: platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej: adam.balicki@wr.policja.gov.pl,
3. W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu (Platformy) Zamawiający prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer 22 1010202, cwk@platformazakupowa.pl
4. Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl adres: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
5. Zamawiający, zgodnie § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
5.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
5.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
5.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, Uwaga – od dnia 17 sierpnia 2021 r., ze względu na zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne,
5.4. włączona obsługa JavaScript,
5.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
5.6. szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
5.7. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Zamawiający zgodnie § 11 ust. 2 ww. rozporządzenia dopuszcza formaty przesyłanych danych oraz informuje, że maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .txt, .rtf, .xps, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff. .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, ,rng, .xsl, .xslt.
7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
7.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej platformazakupowa.pl w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
7.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej na stronie: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 PZP.

Pozostałe informacje Rozdział IX SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; dalej: „RODO”) informujemy, że:
1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław.
1.2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl, tel. 47 8713598
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 PZP.
1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie w celu archiwalnym przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt ;
1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP (brak możliwości zawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia).
1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
1.8. Posiada Pani/Pan:
1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
1.8.2. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3. Informacja o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
3.1. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).
3.2. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania) lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO z tym, że zgodnie z art. 19 ust. 3 PZP zgłoszenie żądania ograniczenia przewarzania danych osobowych, nie ogranicza przetwarzania tych danych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PUZ-2380-065-071-065/2024/AB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Część 1 postępowania obejmuje wykonywanie usług w zakresie przeglądów i obsługi (punkt 1.1), dezynfekcji klimatyzacji (punkt 1.2) oraz naprawy klimatyzacji (pkt 1.3) samochodowych pojazdów służbowych na terenie miasta Wałbrzycha, przy czym planowana ilość tych usług została określona w formularzu ofertowych dla części 1 zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 49423,33 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ROZDZIAŁ XIX. KRYTERIA OCENY OFERT
Opis kryteriów oceny ofert, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
1. Cena oferty brutto będąca sumą wartości brutto zgodnie z załącznikami nr 1.1 do SWZ lub 1.2 do SWZ – 60% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 60 punktów, przy czym 1% = 1 punkt. W kryterium, w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą cenę brutto, zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
najniższa cena z zaoferowanych
liczba punktów = ------------------------------------------------------ x 60
cena badanej oferty
1.1. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku według zasady: jeśli trzecia cyfra po przecinku ma wartość 5 i wyższą, to druga cyfra po przecinku zostanie zaokrąglona o 1 (jeden) w górę. Jeśli trzecia cyfra po przecinku ma wartość niższą niż 5, to druga cyfra po przecinku pozostanie bez zmian.
2. Okres udzielonej gwarancji (w miesiącach) – 40% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 40 punktów, przy czym 1% = 1 punkt. W kryterium, w którym zamawiającemu zależy, żeby wykonawca przedstawił jak najdłuższy okres udzielonej gwarancji określony w miesiącach, zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
(okres udzielonej gwarancji w badanej ofercie – minimalny okres gwarancji)
liczba punktów = ------------------------------------------------------------------- x 40
(maksymalny okres gwarancji – minimalny okres gwarancji)
2.1. Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (cyfra po drugiej cyfrze po przecinku nie będzie brana pod uwagę).
2.2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu określił minimalny okres gwarancji, który wynosi 12 miesięcy (warunek konieczny) oraz maksymalny okres gwarancji, który wynosi 24 miesiące.
2.3. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP jako niezgodną z warunkami zamówienia.
2.4. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 24 miesiące, Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów okres maksymalny, tj. 24 miesiące, jednakże okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wpisany do umowy.
2.5. W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jest równy minimalnym wymaganiom określonym w SWZ i wynosi 12 miesięcy.
2.6. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku według zasady: jeśli trzecia cyfra po przecinku ma wartość 5 i wyższą, to druga cyfra po przecinku zostanie zaokrąglona o 1 (jeden) w górę. Jeśli trzecia cyfra po przecinku ma wartość niższą niż 5, to druga cyfra po przecinku pozostanie bez zmian.
3. Suma punktów ww. kryteriach stanowić będzie podstawę wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy, którego oferta otrzyma najwyższą ilość punktów. Maksymalnie oferta może otrzymać 100 punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku (cyfra po drugiej cyfrze po przecinku nie będzie brana pod uwagę).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Okres udzielonej gwarancji (w miesiącach) – 40% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 40 punktów, przy czym 1% = 1 punkt.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.2. Część 2 postępowania obejmuje wykonywanie usług w zakresie przeglądów i obsługi (punkt 1.1), dezynfekcji klimatyzacji (punkt 1.2) oraz naprawy klimatyzacji (pkt 1.3) samochodowych pojazdów służbowych na terenie miasta Legnicy, przy czym planowana ilość tych usług została określona w formularzu ofertowych dla części 2 zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 49423,33 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ROZDZIAŁ XIX. KRYTERIA OCENY OFERT
Opis kryteriów oceny ofert, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
1. Cena oferty brutto będąca sumą wartości brutto zgodnie z załącznikami nr 1.1 do SWZ lub 1.2 do SWZ – 60% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 60 punktów, przy czym 1% = 1 punkt. W kryterium, w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą cenę brutto, zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
najniższa cena z zaoferowanych
liczba punktów = ------------------------------------------------------ x 60
cena badanej oferty
1.1. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku według zasady: jeśli trzecia cyfra po przecinku ma wartość 5 i wyższą, to druga cyfra po przecinku zostanie zaokrąglona o 1 (jeden) w górę. Jeśli trzecia cyfra po przecinku ma wartość niższą niż 5, to druga cyfra po przecinku pozostanie bez zmian.
2. Okres udzielonej gwarancji (w miesiącach) – 40% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 40 punktów, przy czym 1% = 1 punkt. W kryterium, w którym zamawiającemu zależy, żeby wykonawca przedstawił jak najdłuższy okres udzielonej gwarancji określony w miesiącach, zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
(okres udzielonej gwarancji w badanej ofercie – minimalny okres gwarancji)
liczba punktów = ------------------------------------------------------------------- x 40
(maksymalny okres gwarancji – minimalny okres gwarancji)
2.1. Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (cyfra po drugiej cyfrze po przecinku nie będzie brana pod uwagę).
2.2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu określił minimalny okres gwarancji, który wynosi 12 miesięcy (warunek konieczny) oraz maksymalny okres gwarancji, który wynosi 24 miesiące.
2.3. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP jako niezgodną z warunkami zamówienia.
2.4. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 24 miesiące, Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów okres maksymalny, tj. 24 miesiące, jednakże okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wpisany do umowy.
2.5. W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jest równy minimalnym wymaganiom określonym w SWZ i wynosi 12 miesięcy.
2.6. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku według zasady: jeśli trzecia cyfra po przecinku ma wartość 5 i wyższą, to druga cyfra po przecinku zostanie zaokrąglona o 1 (jeden) w górę. Jeśli trzecia cyfra po przecinku ma wartość niższą niż 5, to druga cyfra po przecinku pozostanie bez zmian.
3. Suma punktów ww. kryteriach stanowić będzie podstawę wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy, którego oferta otrzyma najwyższą ilość punktów. Maksymalnie oferta może otrzymać 100 punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku (cyfra po drugiej cyfrze po przecinku nie będzie brana pod uwagę).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Okres udzielonej gwarancji (w miesiącach) – 40% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 40 punktów, przy czym 1% = 1 punkt.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3. Część 3 postępowania obejmuje wykonywanie usług w zakresie przeglądów i obsługi (punkt 1.1), dezynfekcji klimatyzacji (punkt 1.2) oraz naprawy klimatyzacji (pkt 1.3) samochodowych pojazdów służbowych na terenie miasta Wrocławia, przy czym planowana ilość tych usług została określona w formularzu ofertowych dla części 3 zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 143061,73 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ROZDZIAŁ XIX. KRYTERIA OCENY OFERT
Opis kryteriów oceny ofert, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
1. Cena oferty brutto będąca sumą wartości brutto zgodnie z załącznikami nr 1.1 do SWZ lub 1.2 do SWZ – 60% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 60 punktów, przy czym 1% = 1 punkt. W kryterium, w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą cenę brutto, zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
najniższa cena z zaoferowanych
liczba punktów = ------------------------------------------------------ x 60
cena badanej oferty
1.1. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku według zasady: jeśli trzecia cyfra po przecinku ma wartość 5 i wyższą, to druga cyfra po przecinku zostanie zaokrąglona o 1 (jeden) w górę. Jeśli trzecia cyfra po przecinku ma wartość niższą niż 5, to druga cyfra po przecinku pozostanie bez zmian.
2. Okres udzielonej gwarancji (w miesiącach) – 40% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 40 punktów, przy czym 1% = 1 punkt. W kryterium, w którym zamawiającemu zależy, żeby wykonawca przedstawił jak najdłuższy okres udzielonej gwarancji określony w miesiącach, zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
(okres udzielonej gwarancji w badanej ofercie – minimalny okres gwarancji)
liczba punktów = ------------------------------------------------------------------- x 40
(maksymalny okres gwarancji – minimalny okres gwarancji)
2.1. Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (cyfra po drugiej cyfrze po przecinku nie będzie brana pod uwagę).
2.2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu określił minimalny okres gwarancji, który wynosi 12 miesięcy (warunek konieczny) oraz maksymalny okres gwarancji, który wynosi 24 miesiące.
2.3. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP jako niezgodną z warunkami zamówienia.
2.4. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 24 miesiące, Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów okres maksymalny, tj. 24 miesiące, jednakże okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wpisany do umowy.
2.5. W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jest równy minimalnym wymaganiom określonym w SWZ i wynosi 12 miesięcy.
2.6. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku według zasady: jeśli trzecia cyfra po przecinku ma wartość 5 i wyższą, to druga cyfra po przecinku zostanie zaokrąglona o 1 (jeden) w górę. Jeśli trzecia cyfra po przecinku ma wartość niższą niż 5, to druga cyfra po przecinku pozostanie bez zmian.
3. Suma punktów ww. kryteriach stanowić będzie podstawę wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy, którego oferta otrzyma najwyższą ilość punktów. Maksymalnie oferta może otrzymać 100 punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku (cyfra po drugiej cyfrze po przecinku nie będzie brana pod uwagę).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Okres udzielonej gwarancji (w miesiącach) – 40% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 40 punktów, przy czym 1% = 1 punkt.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.4. Część 4 postępowania obejmuje wykonywanie usług w zakresie przeglądów i obsługi (punkt 1.1), dezynfekcji klimatyzacji (punkt 1.2) oraz naprawy klimatyzacji (pkt 1.3) samochodowych pojazdów służbowych na terenie miasta Jelenia Góra, przy czym planowana ilość tych usług została określona w formularzu ofertowych dla części 4 zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 24711,67 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ROZDZIAŁ XIX. KRYTERIA OCENY OFERT
Opis kryteriów oceny ofert, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
1. Cena oferty brutto będąca sumą wartości brutto zgodnie z załącznikami nr 1.1 do SWZ lub 1.2 do SWZ – 60% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 60 punktów, przy czym 1% = 1 punkt. W kryterium, w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą cenę brutto, zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
najniższa cena z zaoferowanych
liczba punktów = ------------------------------------------------------ x 60
cena badanej oferty
1.1. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku według zasady: jeśli trzecia cyfra po przecinku ma wartość 5 i wyższą, to druga cyfra po przecinku zostanie zaokrąglona o 1 (jeden) w górę. Jeśli trzecia cyfra po przecinku ma wartość niższą niż 5, to druga cyfra po przecinku pozostanie bez zmian.
2. Okres udzielonej gwarancji (w miesiącach) – 40% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 40 punktów, przy czym 1% = 1 punkt. W kryterium, w którym zamawiającemu zależy, żeby wykonawca przedstawił jak najdłuższy okres udzielonej gwarancji określony w miesiącach, zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
(okres udzielonej gwarancji w badanej ofercie – minimalny okres gwarancji)
liczba punktów = ------------------------------------------------------------------- x 40
(maksymalny okres gwarancji – minimalny okres gwarancji)
2.1. Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (cyfra po drugiej cyfrze po przecinku nie będzie brana pod uwagę).
2.2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu określił minimalny okres gwarancji, który wynosi 12 miesięcy (warunek konieczny) oraz maksymalny okres gwarancji, który wynosi 24 miesiące.
2.3. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP jako niezgodną z warunkami zamówienia.
2.4. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 24 miesiące, Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów okres maksymalny, tj. 24 miesiące, jednakże okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wpisany do umowy.
2.5. W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, iż okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jest równy minimalnym wymaganiom określonym w SWZ i wynosi 12 miesięcy.
2.6. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku według zasady: jeśli trzecia cyfra po przecinku ma wartość 5 i wyższą, to druga cyfra po przecinku zostanie zaokrąglona o 1 (jeden) w górę. Jeśli trzecia cyfra po przecinku ma wartość niższą niż 5, to druga cyfra po przecinku pozostanie bez zmian.
3. Suma punktów ww. kryteriach stanowić będzie podstawę wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy, którego oferta otrzyma najwyższą ilość punktów. Maksymalnie oferta może otrzymać 100 punktów. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku (cyfra po drugiej cyfrze po przecinku nie będzie brana pod uwagę).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2. Okres udzielonej gwarancji (w miesiącach) – 40% waga kryterium, maksymalnie Wykonawca może uzyskać 40 punktów, przy czym 1% = 1 punkt.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) do oferty zobowiązani są dołączyć, oprócz dokumentów wymienionych wyżej w pkt 1:
2.1. Pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego przekazuje się w postaci elektronicznej opatrzonej przez mocodawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
2.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 3 do SWZ) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego przekazuje w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oświadczenie to składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, tzn. każdy konsorcjant, każdy wspólnik spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

ROZDZIAŁ XXII. ZMIANA UMOWY
1. Zmiana umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 PZP.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach wskazanych w § 9 ust. 5-14 PPU (załącznik nr 2 do SWZ):
3. Strony przewidują możliwość dokonywania zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w szczególności gdy:
a) nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy albo osób będących przedstawicielami Stron,
b) zaistniały zmiany dotyczące Zamawiającego wpływające na wykonanie niniejszej Umowy, w szczególności: likwidacja jednostek Policji, zmiana lokalizacji jednostek Policji, istotne zmiany w strukturze organizacyjnej jednostek Policji, skutkujące koniecznością rezygnacji przez Zamawiającego z całości lub części usług stanowiących przedmiot niniejszej umowy.
4. Zmiany, o których mowa w pkt 3, zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie tych zmian oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
5. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić również w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
6. Zmiany o których mowa w pkt 5 dokonywane będą w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłoszony przez Prezesa GUS.
7. Zmiany o których mowa w ust. 5 mogą zostać wprowadzone nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, po udokumentowaniu źródła zmiany cen (wniosek Wykonawcy) i za zgodą obu Stron umowy, przy czym zmiana jest dopuszczalna, o ile ceny składników cenotwórczych z dnia zawarcia umowy wzrosną lub spadną o min. 5 %.
8. Wprowadzenie zmian wynagrodzenia jest możliwe pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem.
9. Wykazanie okoliczności zmiany oraz przedłożenie dowodów potwierdzających zmianę spoczywa na Wykonawcy i jest warunkiem koniecznym do uruchomienia procedury zmiany umowy.
10. Jednocześnie Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności zmiany. Zamawiający, w przypadku, gdy kalkulacje nie będą w wystarczający sposób uzasadniać proponowanej zmiany cen jednostkowych, może odmówić zmiany wynagrodzenia do czasu uzupełnienia dodatkowych wyjaśnień/dowodów. Waloryzacja powinna dotyczyć wyłącznie kosztów realizacji zamówienia powstających po dokonaniu zmiany.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia przez Wykonawcę z wnioskiem, o którym mowa powyżej w ust. 7, nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy oraz w odstępach pomiędzy wnioskami nie krótszych niż 3 miesięcy.
12. Łączna wartość zmian w trakcie obowiązywania umowy nie może przekroczyć 10 % wartości umowy brutto określonej w § 4 ust. 1 PPU.
13. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z postanowieniami ust. 5 -11, zobowiązany jest do odpowiedniej zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę o podwykonawstwo.
14. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1.Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw (strona internetowa prowadzonego postępowania) w terminie do dnia 12.07.2024 r. do godziny 10:00. 2. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-12 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

ROZDZIAŁ XIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ INFORMACJA O DOKUMENTACH SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ
Oferta powinna być przygotowana z uwzględnieniem poniższych zasad:
1. Jedna oferta. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Forma oferty. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w ogólnie dostępnych formatach danych w szczególności: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy złożyć w oryginale za pośrednictwem platformazakupowa.pl
2.1. Uwaga: W związku z opinią pn. „Dopuszczalność „skanu oferty” w postępowaniu o zamówienie publiczne”, zeskanowanie oferty wykonawcy pierwotnie wytworzonej przez niego w postaci papierowej, tj. przekształcenia jej w postać elektroniczną, a następnie opatrzenie powstałego w ten sposób dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym wykonawcy, oznacza wolę złożenia oferty, nie zaś kopii oferty.
2.2. Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawca winien stworzyć folder do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie z tego folderu Wykonawca utworzy folder .zip bez nadawania mu haseł i bez szyfrowania.
3. Treść oferty. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
4. Język oferty. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim i zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
5. Podpisywanie oferty.
5.1. Wymaga się, aby oferta była podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych, w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub z pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. W innym przypadku, niezbędne jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny winno określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę.
5.2. Pełnomocnictwo w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno potwierdzać prawidłowość umocowania na dzień złożenia oferty. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, potwierdzającym zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej. Potwierdzenia zgodności odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej pełnomocnictwa dokonuje notariusz lub mocodawca.
3. Forma składania podmiotowych środków dowodowych żądanych na wezwanie - ROZDZIAŁ XII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH W POSTĘPOWANIU

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.