Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00301958/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
- 2023/BZP 00333956/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej nr 104222L (ul. Wąwozowej) w miejscowości Różanka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włodawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Al. Jana Pawła II 22
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 5721234
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gmina-wlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-wlodawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78dd6496-207d-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej nr 104222L (ul. Wąwozowej) w miejscowości Różanka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78dd6496-207d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056252/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa drogi gminnej nr 104222L (ul. Wąwozowej) w miejscowości Różanka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301958
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.271.7.III.2023.MZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2814385,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa drogi gminnej nr 104222L (ul. Wąwozowej) w miejscowości Różanka”. Realizacja zadania obejmuje budowę gminnej nr 104222 L (ul. Wąwozowej) w Różance na odcinku od km 0+000 do km 1+004 według założonego lokalnie kilometrażu ww. drogi wraz z przebudową kolizji teletechnicznych, energetycznych, wykonaniem oznakowania poziomego i pionowego oraz tablicy informacyjnej – zgodnie z załączoną dokumentacją budowlaną i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.2. Zakres robót związanych z budową drogi gminnej nr 104222L (ul. Wąwozowej) na odcinku od km 0+000 do km 1+004 w m. Różanka obejmuje m.in.:
- Ustawienie oznakowania czasowej organizacji ruchu w celu zabezpieczenia robót.
- Wytyczenie nowych granic pasa drogi gminnej na odcinku objętym opracowaniem,
- Wykonanie korekt wysokościowych, przełożenia oraz zabezpieczenia podziemnej infrastruktury technicznej - sieci teletechnicznej z przyłączami w miejscach kolizji z projektowaną infrastrukturą drogową.
- Wykonanie korekt wysokościowych, przełożenia oraz zabezpieczenia podziemnej infrastruktury technicznej - sieci energetycznej w miejscach kolizji z projektowaną infrastrukturą drogową.
- Rozbiórkę (lokalnie) istniejących elementów istniejącej infrastruktury będących
w kolizji z projektowaną drogą gminną.
- Wykonanie korekty przebiegu geometrycznego trasy drogi gminnej.
- Wykonanie odhumusowania istniejących zieleńców w zakresie niezbędnym wynikającym z usytuowania projektowanych elementów infrastruktury drogowej.
- Wykonanie przebudowy i zabezpieczenia kolidujących sieci elektroenergetycznej kablowej/napowietrznej.
- Wykonanie przebudowy i zabezpieczenia kolidującej sieci telekomunikacyjnej.
- Budowa przepustów pod konstrukcją drogi gminnej.
- Budowa (lokalnie ) nasypów pod konstrukcję drogi gminnej.
- Wykonanie korytowania pod warstwy konstrukcyjne drogi i pod zjazdy.
- Wykonanie (zgodnie z PZT) nowych konstrukcji zjazdów indywidualnych.
- Wykonanie (zgodnie z PZT) nowej konstrukcji drogi gminnej.
- Wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego na wcześniej oczyszczonym i spryskanym emulsją asfaltową podłożu na odcinku objętym opracowaniem.
- Wykonanie poboczy tłuczniowych.
- Odtworzenie zieleńców znajdujących się w granicach opracowania.
- Wykonanie nowego oznakowanie pionowego i poziomego, montaż barier ochronnych.
Tablica informacyjna:
- Tablicę należy wykonać z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości minimum 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym
z podwójnie zawiniętą krawędzią.
- Tablica winna być dwustronna, jeżeli zostawiona ustawiona prostopadle do obiektu liniowego lub jednostronną, jeżeli zostanie ustawiona równolegle do obiektu liniowego;
- Wymiary tablicy 180 cm x 120 cm;
- Wzór tablicy, kolorystyka, fonty oraz logotypy dostępne na stronie https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45232452-5 - Roboty odwadniające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2814385,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3312187,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2814385,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-04-21-928
7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2814385,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Dostawa pieczywa i bułki tartej do Zakładu Karnego we Włodawie
- Zakup i sukcesywne dostawy oleju napędowego do zbiornika magazynującego na potrzeby pojazdów i maszyn stanowiących własność MPGK Spółki z o.o. we Włodawie w 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa wyrobów spożywczych w okresie 12 miesięcy do SPZOZ we Włodawie
- Dostawa wędlin i mięsa do Zakładu Karnego we Włodawie.
- Przebudowa boiska przy I Liceum Ogólnokształcącym we Włodawie
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.