eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduny › Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: "Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym" - etap I



Ogłoszenie z dnia 2024-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: „Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym” – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZDUNY Zduny 1C 99-440 Zduny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148561

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 C

1.5.2.) Miejscowość: Zduny

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-440

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 46 838-74-26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.smialek@gminazduny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugzduny.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ac14c59-299a-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: „Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym” – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ac14c59-299a-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395517

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053518/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366156

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.ZP.272.28.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: „Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym – etap I” (realizacja w formule „wybuduj"), obejmujących zamierzenie budowlane: „Przebudowa
i rozbudowa budynku przedszkola w Złakowie Borowym wraz z budową instalacji gazowej ze zbiornikiem na gaz płynny, budową oczyszczalni ścieków i pozostałą infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką budynku gospodarczego” w zakresie wyłącznie etapu I, określonego w ustępie 6).
2) Zakres zadania inwestycyjnego ogranicza się do nieruchomości Zamawiającego: Budynek Przedszkola w Złakowie Borowym (Złaków Borowy 159, 99-440 Złaków Borowy), gmina Zduny, działka o nr ew. 1227, Obręb: 0023 Zduny.
3) Stan istniejący:
Budynek będący przedmiotem zamierzenia budowlanego pełni funkcje przedszkola. Pomieszczenia użytkowane jako przedszkole znajdują się na parterze (przedsionek, sala dla dzieci, toalety, jadalnia, kuchnia cateringowa, zmywalnia, pom. logopedy). Piętro nie jest obecnie użytkowane ze względu na zły stan techniczny schodów oraz pomieszczeń. Budynek nie posiada podpiwniczenia.
Istniejące instalacje w budynku:
• elektryczna,
• wodna z wodociągu gminnego,
• wentylacja grawitacyjna,
• wody opadowe odprowadzone na teren,
• ścieki odprowadzone do kanalizacji sanitarnej (zbiornik bezodpływowy na nieczystości ciekłe),
• ogrzewanie z kotłowni olejowej.
Konstrukcja budynku:
• Ściany murowane z cegły pełnej, bez ocieplenia,
• Strop drewniany, na drewnianych legarach,
• Konstrukcja dachu – drewniana, pokrycie dachu – papa,
• Okna PCV,
• Schody żelbetowe.
4) Charakterystyczne parametry budynku po wykonaniu robót budowlanych obu etapów:
• Powierzchnia użytkowa 332,22 m2
• Powierzchnia zabudowy 261,07 m2
• Kubatura 2109,15 m3
• Ilość kondygnacji nadziemnych 2
• Ilość kondygnacji podziemnych brak
• Wysokość budynku 8,03 m – budynek niski
5) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a. zakup niezbędnych materiałów i ich dostawa,
b. wykonanie prac budowlanych,
c. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
d. opracowanie powykonawczego ideowego schematu elektrycznego uwzględniającego mikroinstalację fotowoltaiczną wraz z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej oraz zastosowane typy urządzeń i aparatów elektrycznych,
e. opracowaniu dokumentacji powykonawczej (po 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. na nośniku w wersji elektronicznej w formacie *.pdf,
f. przeprowadzenie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi,
g. uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla wykonania i zakończenia robót budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania Zamawiającemu, zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej lokalnemu OSD po jej wybudowaniu (z wyłączeniem uzyskania pozwolenia na budowę, co pozostaje po stronie Zamawiającego),
h. branie czynnego udziału w procedurze zawarcia umowy kompleksowej w przypadku chęci sprzedaży wyprodukowanej energii elektrycznej ze źródła OZE do sieci dystrybucyjnej (jako prosument).
6) Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach całego zamierzenia budowlanego obejmuje w szczególności (do wykonania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia są planowane tylko prace budowlane oznaczone jako „etap I”):
 Prace rozbiórkowe:
a. Rozbiórka budynku gospodarczego o powierzchni zabudowy ok. 66,75 m2
b. rozbiórka istniejących schodów oraz przedsionka – etap I,
c. rozbiórka drewnianego stropu międzykondygnacyjnego – etap I,
d. rozbiórka istniejącego dachu – etap I,
e. rozbiórka schodów zewnętrznych oraz rampy – etap I,
f. rozbiórka ścian działkowych oraz części ścian nośnych wewnątrz budynku – etap I.
 Przebudowa i rozbudowa budynku polegająca na:
a. rozbudowa budynku o strefę wejściową wraz z klatką schodową oraz windą, w kierunku północnym, w miejscu istniejących schodów przeznaczonych do rozbiórki. Projektuje się ściany murowane z bloczków silikatowych o gr. 24cm. Ocieplone styropianem gr.18 cm, min. λ=0,034W/mK, wykończenie tynkiem silikatowym oraz tynkiem mineralnym z odciskiem drewna – etap I,
b. wykonanie nowego stropu międzykondygnacyjnego o konstrukcji monolitycznej, żelbetowej (zgodnie z projektem techniczno-wykonawczym), wraz z ociepleniem styropianem gr. 8cm, oraz wylewką betonową gr. 5cm i wykończeniem posadzki – etap I,
c. nadbudowanie i remont istniejących kominków – etap I,
d. nadbudowanie ścianek attykowych – etap I,
e. wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej, malowanej proszkowo – etap I,
f. wykonanie stropodachu nad całym budynkiem wraz z kotłownią o konstrukcji żelbetowej wraz z ociepleniem styropianem spadkowym min 25 cm, min. λ=0,034W/mK oraz pokryciem z papy podkładowej oraz wierzchniego krycia - etap I
g. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej ścian fundamentowych wraz ze ścianami cokołu – etap I,
h. wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych, wraz z ociepleniem, styropianem XPS, gr. 16 cm, min. λ=0,033 W/mK – etap I,
i. izolacji przeciwwilgociowej, poziomej ścian fundamentowych metodą iniekcji – etap I,
j. wymianie i montażu nowych okien i drzwi zewnętrznych wraz z wykonaniem oraz powiększeniem otworów w ścianach w ścianach nośnych – etap I,
k. naprawa i ocieplenie ścian zewnętrznych – etap I,
l. ocieplenie ścian zewnętrznych cokołowych – etap I,
m. zmiana układu funkcjonalnego wewnątrz budynku wraz z wykonaniem otworów w ścianach nośnych,
n. wykonanie podłogi na gruncie w budynku, wraz z ociepleniem styropianem XPS gr 15cm λ=0,034 W/mK, wylewką betonową oraz wykończenie posadzki.
 Remont wnętrza budynku polegający na:
a. zmiana układu funkcjonalnego, budowa nowych ścianek działowych z pustaków silikatowych gr 12cm,
b. remont i wykonanie toalet,
c. remont ścian, sufitów, montaż sufitów podwieszanych akustycznych i posadzki, wykonanie wykończenia w dobudowywanej części budynku,
d. montaż nowych drzwi wewnętrznych,
e. montaż nowych urządzeń sanitarnych („biały montaż”).
 Prace instalacyjne sanitarne:
a. demontaż istniejących instalacji sanitarnych w budynku – etap I,
b. wykonanie instalacji wodociągowej (bytowej i p.poż.) – w zakresie etapu I jest wyłącznie wykonanie poziomów i pionów,,
c. wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej oraz skroplinowej – w zakresie etapu I jest wyłącznie wykonanie poziomów i pionów kanalizacji sanitarnej,
d. wykonanie instalacji źródła ciepła opartej o kocioł gazowy na gaz płynny – etap I,
e. wykonanie instalacji grzewczej wraz z grzejnikami i armaturą regulacyjną – w zakresie etapu I jest wyłącznie wykonanie poziomów i pionów,
f. wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskaniem ciepła,
g. wykonanie instalacji klimatyzacyjnej w salach na piętrze budynku.
 Prace instalacyjne elektryczne:
a. demontaż istniejących instalacji elektrycznych – etap I,
b. instalacja oświetlenia podstawowego wewnętrznego,
c. instalacja oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego,
d. instalacja gniazd i siły,
e. instalacja fotowoltaiczna – etap I,
f. instalacja uziemiająca,
g. instalacja odgromowa,
h. ochrona przeciwporażeniowa.
 Prace na terenie działek:
a. budowa pochylni zewnętrznej – etap I,
b. budowa nowych schodów zewnętrznych przy wejściu głównym do budynku – etap I,
c. odtworzenie schodów przy wyjściu ewakuacyjnym z przedszkola oraz wejściu zapleczowym – etap I,
d. wykonanie drogi pożarowej o szer. 4,0m
e. utwardzone dojście do budynku o szer. 1,5 m, oraz opaski wokół budynku z kostki betonowej,
f. wykonanie nowych trawników,
g. wykonanie boiska oraz placu zabaw na nawierzchni bezpiecznej,
h. budowę dwóch miejsc postojowych, w tym jednego dla osób niepełnosprawnych,
i. budowę ogrodzenia działki oraz ogrodzeń wewnętrznych,
j. wykonanie zewnętrznej instalacji gazowej wraz ze zbiornikiem na gaz płynny o poj. 2700 l – etap I,
k. wykonanie przyłącza wodociągowego oraz zewnętrznej instalacji wodociągowej, wykonanie przyłącza oraz zewnętrznej kanalizacji sanitarnej wraz z biologiczną oczyszczalnią ścieków oraz bezodpływowym zbiornikiem na wodę odprowadzaną z oczyszczalni – etap I.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 1.07.2024r. do godz. 11:00 nie wpłynęła żadna oferta. Na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia , jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.