eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług opieki serwisowej, usługi utrzymania i wsparcia technicznego wraz z uwzględnieniem Zleceń Nadzoru Autorskiego.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-04

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług opieki serwisowej, usługi utrzymania i wsparcia technicznego wraz z uwzględnieniem Zleceń Nadzoru Autorskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI URZĄD WOJEWÓDZKI W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013272620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Bankowy 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mazowieckie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mazowieckie.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opieki serwisowej, usługi utrzymania i wsparcia technicznego wraz z uwzględnieniem Zleceń Nadzoru Autorskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61787052-39c8-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395706

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00213240/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Opieka serwisowa Platformy e-usług

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-61787052-39c8-11ef-b37c-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu
korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Formularze do komunikacji umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk "dodaj załącznik”). W przypadku załączników opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) - dodaje się uprzednio podpisany dokument wraz z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub - dokument z „wszytym” podpisem (typ wewnętrzny). Informacje,
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub dokumenty sporządza w postaci elektronicznej i przekazuje jako załącznik do „Formularza
do komunikacji” lub jako tekst wpisany bezpośrednio do Formularza do komunikacji, w sposób umożliwiający ustalenie tożsamości
osoby przekazującej. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania
konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w
postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Urząd Wojewódzki w
Warszawie reprezentowany przez Dyrektora Generalnego z siedzibą przy pl. Bankowym 3/5 w Warszawie. Można się z nim
kontaktować w następujący sposób: listownie na adres: pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa; poprzez elektroniczną skrzynkę
podawczą:/t6j4ljd68r/skrytka; poprzez e-mail: info@mazowieckie.pl; telefonicznie: 22 695-69-95. Administrator wyznaczył
Inspektora Ochrony Danych. Kontakt: iod@mazowieckie.pl lub listownie: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa. Przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ust. 1 ustawy PZP. Przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz uzyskania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych (jeżeli dane były pozyskane na podstawie
wyrażenia zgody); d) prawo do przenoszenia danych; e) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym odrębne przepisy
mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. Aby skorzystać z powyższych praw należy skontaktować się z nami lub
naszym inspektorem ochrony danych. f) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa), jeśli uznacie Państwo, że przetwarzamy państwa dane niezgodnie z prawem. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy. Nie przetwarzamy Pani/Pana danych w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania. Nie przekazujemy Pani/Pana danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BOU-V.272.19.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług opieki serwisowej, usługi utrzymania i wsparcia technicznego wraz z uwzględnieniem Zleceń Nadzoru Autorskiego świadczony na podstawie Umowy przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania Umowy na potrzeby MUW.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia błędu kategorii A

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia błędu kategorii B

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia błędu kategorii C

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej
lub zawodowej:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca
przedstawi, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał
należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, wykonuje należycie co najmniej:
a) 2 (dwie) usługi dotyczące opieki serwisowej i wsparcia użytkowników systemu eurząd,
w skład którego wchodzi system, na którym udostępniane są usługi
elektroniczne, zintegrowany z co najmniej dwoma rozwiązaniami z poniższych:
- systemem elektronicznym obiegu dokumentów,
- Profilem Zaufanym lub jego poprzednikiem,
- płatnościami elektronicznymi,
-opracowania wzorów formularzy elektronicznych do przekazania do CRWDE
(Centralne Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych),
Oraz zapewnienia systemu obsługi zgłoszeń błędów.
Łączna wartość tych usług nie może być niższa niż 400 000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) brutto, przy czym wartość jednej usługi nie może być niższa niż 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto;
LUB
b) 2 (dwie) usługi polegające na wdrożeniu systemu informatycznego lub
opracowywaniu i implementacji modyfikacji do systemu e-urząd, w skład którego wchodzi system, na którym udostępniane są usługi elektroniczne i wdrożenie
obejmowało integracje z co najmniej dwoma rozwiązaniami z poniższych:
- systemem elektronicznym obiegu dokumentów,
- Profilem Zaufanym lub jego poprzednikiem,
- płatnościami elektronicznymi,
-opracowania wzorów formularzy elektronicznych do przekazania co CRWDE(Centralne Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych),
c) w których zakres weszło w szczególności:
- wykonanie analizy i projektu technicznego,
- wdrożenie systemu informatycznego,
- przeprowadzenie testów akceptacyjnych,
- przeszkolenie użytkowników oraz administratorów,
- opracowanie dokumentacji powykonawczej,
- świadczenie usługi wsparcia systemu.
Łączna wartość tych usług nie może być niższa niż 800 000 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych) brutto, przy czym wartość jednej usługi nie może być niższa niż 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) brutto.
Wyżej wymienione usługi i warunki mogą być wykonane w ramach jednego lub odrębnych zamówień.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że na okres realizacji zamówienia będzie dysponował:
zespołem projektowy Wykonawcy posiadający następujące kompetencje:
a) Koordynator opieki serwisowej – 1 osoba posiadająca następujące kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe,
- w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert zrealizował w roli
Koordynatora opieki serwisowej przynajmniej 1 (jeden) projekt informatyczny (zakończony do dnia składania ofert) o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł(słownie: dwieście tysięcy złotych) brutto;
b) Analityk systemowy – co najmniej 1 osoba posiadająca następujące
kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie projektowania i modelowania
systemów lub modelowania modelu danych, doświadczenie w zakresie
modelowania procesów biznesowych oraz specyfikacji wymagań dla systemów informatycznych z wykorzystaniem UML w co najmniej 2 projektach,
- znajomość zagadnień związanych z usługami sieciowymi oraz szyną
integracyjną ESB;
c) Programista systemów informatycznych – co najmniej 1 osoba posiadająca
następujące kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie programowania,
- doświadczenie w programowaniu i wdrażaniu systemów w oparciu o bazę
danych PostgreSQL, technologie Tomcat, języki oprogramowania: Java, Groovy,
- udział jako programista w co najmniej trzech projektach, które obejmowały
wdrożenie systemu, z czego co najmniej w ramach jednego z tych projektów
brał udział w przeprowadzeniu integracji między systemami,
d) Tester oprogramowania – co najmniej 1 osoba posiadająca następujące
kwalifikacje:
- co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w testowaniu oprogramowania,
- certyfikat ISTQB Foundation lub certyfikat równoważny potwierdzający
umiejętności testowania aplikacji;
e) Specjalista ds. wsparcia technicznego użytkowników – co najmniej 1 osoba
posiadająca następujące kwalifikacje:
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w charakterze specjalisty ds. wsparcia
użytkowników dla systemów wdrażanych przez Wykonawcę, a także systemu
elektronicznego obiegu dokumentów.
Jedna osoba może pełnić w projekcie najwyżej dwie funkcje, przy czym funkcja programisty nie może być łączona z funkcją testera.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy oraz art. 7 ust 1 ustawy UOBN z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, (Dz. U. 2023 poz. 1497 ze zm.), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały
wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia jest określony w Projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 2 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-12 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.