eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuckŚwiadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zajęcia logopedyczne, z opcją



Ogłoszenie z dnia 2024-07-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju
dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” – zajęcia logopedyczne, z opcją

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000877453

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ZAMKOWA 5

1.5.2.) Miejscowość: Puck

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 673 22 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@soswpuck.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.soswpuck.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Specjalny Ośrodek Szkolno -Wychowawczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju
dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” – zajęcia logopedyczne, z opcją

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88a90824-2258-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350265

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Uzasadnieniem faktycznym dla udzielenia niniejszego zamówienia jest to, że:
Zamówienie podstawowe Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia logopedyczne, z podziałem na 12 części z opcją w Części 6 zostało unieważnione ponieważ w postępowaniu w Części 6 jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu. Oferta była niezgodna z warunkami zamówienia.
UZASADNIENIE PRAWNE: Art. 305 pkt 2 ustawy w związku z art. 266 ust 1 pkt 5. Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 (w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione);

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-88a90824-2258-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/07/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 30000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia logopedyczne.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie)
3. Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia przewiduje zastosowanie opcji na zasadach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU)- Załącznik nr 1 do Zaproszenia.
4. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, obejmuje:
1) wykonanie zamówienia podstawowego (dalej jako: „Zamówienie Podstawowe”) obejmującego prowadzenie zajęć logopedycznych w łącznej liczbie 300h,
2) wykonanie zamówienia opcjonalnego (dalej jako: „Opcja”) obejmującego prowadzenie zajęć logopedycznych w łącznej liczbie do 300h.
5. Zajęcia logopedyczne prowadzone będą w formie indywidualnych zajęć z dziećmi w wieku od urodzenia do czasu podjęcia przez nie nauki szkolnej. Za jedną godzinę zajęć przyjmuje się pełną godzinę zegarową (60 min.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Help- Ik Beata Majewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570115644

7.3.3) Ulica: Ul. Dębogórska 84/146

7.3.4) Miejscowość: Rumia

7.3.5) Kod pocztowy: 84-230

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-16

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cena za realizację zamówienia 60000zł brutto, w tym zamówienie podstawowe 30000zł brutto, opcja 30000zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.