eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaUsługa przejęcia, załadunku, transportu i unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych poprzez ich termiczne przekształcenie w procesie D10



Ogłoszenie z dnia 2022-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przejęcia, załadunku, transportu i unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych poprzez ich termiczne przekształcenie w procesie D10

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322449094

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,95492,de51f6b94dcc2df79e2f1c29ce91ff1d.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przejęcia, załadunku, transportu i unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych poprzez ich termiczne przekształcenie w procesie D10

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bbeb116-1957-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395783

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019726/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.33 Usługa przejęcia, załadunku, transportu i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych poprzez ich termiczne przekształcenie w procesie D10

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304447/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AP.271.57.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa przejęcia, załadunku, transportu i unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych poprzez ich termiczne przekształcenie w procesie D10.
Zakres zamówienia:
1. Usługa przejęcia, załadunku, transportu i unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych poprzez ich termiczne przekształcenie w procesie D10 zgromadzonych (porzuconych) na części nieruchomości o nr geodezyjnym 2878, obręb: Nowy Bytom, miejscowość: Ruda Śląska, ul. Stalowa.
2. Na przedmiotowej nieruchomości znajdują się następujące odpady:
a) 35 sztuk beczek 200 litrowych z substancją z grupy benzyn,
b) 13 zbiorników 1000 litrowych z substancją z grupy octanów,
c) 12 zbiorników 1000 litrowych z substancją oleistą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 788000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mo-BRUK Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120652729

7.3.3) Ulica: Niecew 68

7.3.4) Miejscowość: Korzenna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-322

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

transport odpadów


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 39 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin realizacji zamówienia: do 39 dni licząc od dnia zawarcia umowy.
1.1 Rozpoczęcie działań polegające na usunięciu odpadów w terenie rozpocznie się nie wcześniej niż 4 dnia licząc od
zawarcia umowy.
1.2 Wykonawca we wskazanym przy zawieraniu umowy terminie usunie odpady z przedmiotowej działki (wskazany przez
Wykonawcę termin powinien przypadać pomiędzy 4 a 10 dniem liczonym od zawarcia umowy).
1.3 Strony ustalają, że odpady zostaną unieszkodliwione poprzez ich termiczne unieszkodliwienie w procesie D10 najpóźniej
w terminie do 24 dni licząc od zawarcia umowy.
1.4. Za datę zakończenia umowy uznaje się datę podpisania protokołu końcowego przez Zamawiającego.
-

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.