Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
na Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju
dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” – zajęcia logopedyczne, z opcją
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000877453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ZAMKOWA 5
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 673 22 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@soswpuck.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.soswpuck.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Specjalny Ośrodek Szkolno -Wychowawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
na Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwojudla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” – zajęcia logopedyczne, z opcją
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25f13e89-225b-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395863
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350367
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Uzasadnieniem faktycznym dla udzielenia niniejszego zamówienia jest to, że:
Zamówienie podstawowe Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia logopedyczne, z podziałem na 12 części z opcją w Części 8 zostało unieważnione ponieważ w postępowaniu w Części 12 nie została złożona żadna oferta.
UZASADNIENIE PRAWNE: Art. 305 pkt 2 ustawy Zamówienie z wolnej ręki na podstawie
art. 305 pkt 2 (w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty (…), a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione);
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-07cbc3de-225a-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/09/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 10000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” –zajęcia logopedyczne.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie)
3. Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia przewiduje zastosowanie opcji na zasadach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU)- Załącznik nr 1 do Zaproszenia.
4. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, obejmuje:
1) wykonanie zamówienia podstawowego (dalej jako: „Zamówienie Podstawowe”) obejmującego prowadzenie zajęć logopedycznych w łącznej liczbie 100h,
2) wykonanie zamówienia opcjonalnego (dalej jako: „Opcja”) obejmującego prowadzenie zajęć logopedycznych w łącznej liczbie do 100h.
5. Zajęcia logopedyczne prowadzone będą w formie indywidualnych zajęć z dziećmi w wieku od urodzenia do czasu podjęcia przez nie nauki szkolnej. Za jedną godzinę zajęć przyjmuje się pełną godzinę zegarową (60 min.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Ziemann
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000000
7.3.3) Ulica: UL. Przebendowskiego 7/11
7.3.4) Miejscowość: Puck
7.3.5) Kod pocztowy: 84-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-16SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Świadczenie usług schronienia osobom bezdomnym, w schronisku dla osób bezdomnych oraz w schronisku z usługami opiekuńczymi wraz z całodziennym wyżywieniem od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2024/2025 na terenie gminy Puck w podziale na 3 części
- "Dostawa sprzętu informatycznego dla potrzeb serwerowni".
- Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku jednostki ratowniczo - gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pucku.
- Przebudowa i remont budynku gminnego Dom Kaszubski - Rewaloryzacja Domu Pomorskiego - klubu kultury w Swarzewie.
- Przebudowa i remont budynku gminnego - Wiejskiego Klubu Kultury - Rewaloryzacja Domu Pomorskiego - klub kultury w Domatówku.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług: psychologa, pedagoga, socjoterapeuty, animatora, superwizora, szkolenia PRIDE oraz usługi cateringowej/gastr. w ramach realizacji projektu pn.: "Lepszy start w dorosłe życie"
- Realizacja zadań wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin"Za Życiem"na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Starogardzie Gdańskim w okresie I-XII 2025. (10/U/SOSW/2024)
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za życiem" z podziałem na 28 części w roku 2024"
- Prowadzenie zajęć/warsztatów/konsultacji/porad w ramach projektu pn.: "Wsparcie rodzin z terenu gminy Łagów"
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.