eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzegomROZBUDOWA (MODERNIZACJA) INFRASTRUKTURY GOSPODARKI ODPADAMI W GMINIE STRZEGOM - ETAP I



Ogłoszenie z dnia 2024-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA (MODERNIZACJA) INFRASTRUKTURY GOSPODARKI ODPADAMI W GMINIE STRZEGOM – ETAP I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 38

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748560599

1.5.8.) Numer faksu: 748560516

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA (MODERNIZACJA) INFRASTRUKTURY GOSPODARKI ODPADAMI W GMINIE STRZEGOM – ETAP I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93ddaf5d-05f5-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396054

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005835/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa (modernizacja) infrastruktury gospodarki odpadami w Gminie Strzegom – etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306057

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.8.2024.AJk

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4845438,96 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1910719,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu robót budowlanych wraz z dostawą wyposażenia w ramach zadania polegającego na rozbudowie (modernizacji) infrastruktury gospodarki odpadami w Gminie Strzegom na potrzeby Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, w Strzegomiu przy ul. Aleja Wojska Polskiego nr 75. Roboty będą prowadzone na terenie działek o numerze ewidencyjnym 90/1, 90/2, 92 obręb 021906_4.0002, Osiedle Wschód 2.
2. Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja 8.
3. Zakres robót obejmuje m. in.:
- przebudowę istniejących linii kablowych elektrycznych wraz z oświetleniem terenu,
- rozbudowę kanalizacji kablowej teletechnicznej,
- rozbudowę instalacji kanalizacji deszczowej,
- przebudowę instalacji kanalizacji sanitarnej,
- przebudowę instalacji wodociągowej,
- wykonanie płyty fundamentowej wraz z montażem zbiornika p.poż na wodę,
- wykonanie stanowiska poboru wody dla wozów bojowych straży pożarnej,
- ogrodzenie terenu wraz z bramami, furtkami oraz szlabanami,
- zakup i dostawa kontenerów do segregacji odpadów komunalnych wraz z plandekami zabezpieczającymi środowisko gruntowo-wodne przed zanieczyszczeniem: KP-7 – 9szt., KP-15 – 5szt., KP-30 – 3szt., KP-36 – 4szt.,
- zakup, dostawa, rozładunek kontenerów typu KOLEBA – 3szt.,
- zakup, dostawa, rozładunek kontenerów na odpady niebezpieczne typu ASB – 8szt.,
- zakup, dostawa, rozładunek pojemnika na zanieczyszczone opakowania – 1 szt.,
- zakup, dostawa, rozładunek pojemnika wrzutnia na leki – 2szt.,
- zakup, dostawa, rozładunek kontenera na świetlówki – 1szt.,
- zakup, dostawa, rozładunek pojemnika na baterie/akumulatory – 2szt.,
- zakup, dostawa, rozładunek wózka widłowego – 1szt.,
- zakup, dostawa, rozładunek wózka paletowego – 1szt.,
- zakup, dostawa, rozładunek plandek na kontenery do transportu odpadów, zapobiegających pyleniu, zapewniające możliwość odpowiedniego przechowywania i transportu na składowisko zgromadzonych odpadów – 9szt.,
- zakup, dostawa, rozładunek wanny ociekowej, która zabezpieczy środowisko gruntowo-wodne przed infiltracją odcieków z odpadów – 2szt.,
- zakup, dostawa, rozładunek wagi ręcznej – 1szt.,
- zakup i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu – 1 szt. – o treści zgodnej z wytycznymi znajdującymi się pod linkiem: https://www.gov.pl/web/premier/program-inwestycji-strategicznych, zgodnej z wytycznymi Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
7 lipca 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz.U. z 2023r., poz.1471 z późn.zm.), zgodnie z załącznikiem wzór tablicy o dofinansowaniu. Tablica informacyjna o wymiarach 120 × 180 cm wykonana z płyty kompozytowej, dibondu, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV albo na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią o grubości m.in.: 3 mm, druk na folii z laminowaniem UV. Kwoty do wpisania - z folii ploterowej. Zamontować na stelażu metalowym na podwójnych słupkach, trwale związanym z gruntem. Należy przewidzieć - raz w trakcie realizacji umowy, konieczność zmiany kwot podanych na tablicy.
Treść tablicy i miejsce montażu muszą być uzgodnione z Zamawiającym. Tablica musi być zamontowana najpóźniej w momencie rozpoczęcia robót budowlanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz dokumentacji technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

42415000-8 - Wózki widłowe, pojazdy techniczne, kolejowe wózki ciągnące

42923000-2 - Maszyny ważące i wagi

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2356041,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2934111,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2356041,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BUDOSPRZĘT - WAŁBRZYCH" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862927816

7.3.3) Ulica: Sportowa 11

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-305

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża elektryczna- budowa oświetlenia, teletechniki, likwidacja kolizji, budowa linii monitoringu.
Zakład robót teletechnicznych "TELFA" Wacław Kruk


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2356041,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.