Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00306057/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA (MODERNIZACJA) INFRASTRUKTURY GOSPODARKI ODPADAMI W GMINIE STRZEGOM – ETAP I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 38
1.5.2.) Miejscowość: Strzegom
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748560599
1.5.8.) Numer faksu: 748560516
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROZBUDOWA (MODERNIZACJA) INFRASTRUKTURY GOSPODARKI ODPADAMI W GMINIE STRZEGOM – ETAP I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93ddaf5d-05f5-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396054
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005835/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rozbudowa (modernizacja) infrastruktury gospodarki odpadami w Gminie Strzegom – etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306057
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.8.2024.AJk
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4845438,96 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1910719,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu robót budowlanych wraz z dostawą wyposażenia w ramach zadania polegającego na rozbudowie (modernizacji) infrastruktury gospodarki odpadami w Gminie Strzegom na potrzeby Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, w Strzegomiu przy ul. Aleja Wojska Polskiego nr 75. Roboty będą prowadzone na terenie działek o numerze ewidencyjnym 90/1, 90/2, 92 obręb 021906_4.0002, Osiedle Wschód 2.
2. Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja 8.
3. Zakres robót obejmuje m. in.:
- przebudowę istniejących linii kablowych elektrycznych wraz z oświetleniem terenu,
- rozbudowę kanalizacji kablowej teletechnicznej,
- rozbudowę instalacji kanalizacji deszczowej,
- przebudowę instalacji kanalizacji sanitarnej,
- przebudowę instalacji wodociągowej,
- wykonanie płyty fundamentowej wraz z montażem zbiornika p.poż na wodę,
- wykonanie stanowiska poboru wody dla wozów bojowych straży pożarnej,
- ogrodzenie terenu wraz z bramami, furtkami oraz szlabanami,
- zakup i dostawa kontenerów do segregacji odpadów komunalnych wraz z plandekami zabezpieczającymi środowisko gruntowo-wodne przed zanieczyszczeniem: KP-7 – 9szt., KP-15 – 5szt., KP-30 – 3szt., KP-36 – 4szt.,
- zakup, dostawa, rozładunek kontenerów typu KOLEBA – 3szt.,
- zakup, dostawa, rozładunek kontenerów na odpady niebezpieczne typu ASB – 8szt.,
- zakup, dostawa, rozładunek pojemnika na zanieczyszczone opakowania – 1 szt.,
- zakup, dostawa, rozładunek pojemnika wrzutnia na leki – 2szt.,
- zakup, dostawa, rozładunek kontenera na świetlówki – 1szt.,
- zakup, dostawa, rozładunek pojemnika na baterie/akumulatory – 2szt.,
- zakup, dostawa, rozładunek wózka widłowego – 1szt.,
- zakup, dostawa, rozładunek wózka paletowego – 1szt.,
- zakup, dostawa, rozładunek plandek na kontenery do transportu odpadów, zapobiegających pyleniu, zapewniające możliwość odpowiedniego przechowywania i transportu na składowisko zgromadzonych odpadów – 9szt.,
- zakup, dostawa, rozładunek wanny ociekowej, która zabezpieczy środowisko gruntowo-wodne przed infiltracją odcieków z odpadów – 2szt.,
- zakup, dostawa, rozładunek wagi ręcznej – 1szt.,
- zakup i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu – 1 szt. – o treści zgodnej z wytycznymi znajdującymi się pod linkiem: https://www.gov.pl/web/premier/program-inwestycji-strategicznych, zgodnej z wytycznymi Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
7 lipca 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz.U. z 2023r., poz.1471 z późn.zm.), zgodnie z załącznikiem wzór tablicy o dofinansowaniu. Tablica informacyjna o wymiarach 120 × 180 cm wykonana z płyty kompozytowej, dibondu, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV albo na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią o grubości m.in.: 3 mm, druk na folii z laminowaniem UV. Kwoty do wpisania - z folii ploterowej. Zamontować na stelażu metalowym na podwójnych słupkach, trwale związanym z gruntem. Należy przewidzieć - raz w trakcie realizacji umowy, konieczność zmiany kwot podanych na tablicy.
Treść tablicy i miejsce montażu muszą być uzgodnione z Zamawiającym. Tablica musi być zamontowana najpóźniej w momencie rozpoczęcia robót budowlanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz dokumentacji technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
42415000-8 - Wózki widłowe, pojazdy techniczne, kolejowe wózki ciągnące
42923000-2 - Maszyny ważące i wagi
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2356041,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2934111,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2356041,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BUDOSPRZĘT - WAŁBRZYCH" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862927816
7.3.3) Ulica: Sportowa 11
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-305
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Branża elektryczna- budowa oświetlenia, teletechniki, likwidacja kolizji, budowa linii monitoringu.
Zakład robót teletechnicznych "TELFA" Wacław Kruk
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BUDOSPRZĘT - WAŁBRZYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"BUDOSPRZĘT - WAŁBRZYCH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2356041,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.