eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołuchówBudowa kanalizacji sanitarnej w Czechlu - etap II, modernizacja stacji uzdatniania wody w Kucharkach oraz zaprojektowanie i wykonanie podziemnego zbiornika retencyjnego w Tursku.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w Czechlu – etap II, modernizacja stacji uzdatniania wody w Kucharkach oraz zaprojektowanie i wykonanie podziemnego zbiornika retencyjnego w Tursku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołuchów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Gołuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-322

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@goluchow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goluchow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f57d9e93-0def-11ef-9b7e-467806a93518

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w Czechlu – etap II, modernizacja stacji uzdatniania wody w Kucharkach oraz zaprojektowanie i wykonanie podziemnego zbiornika retencyjnego w Tursku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f57d9e93-0def-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396253

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018962/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czechel - etap II.

1.1.3 Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Kucharki.

1.1.4 Zaprojektowanie i wykonanie podziemnego zbiornika retencyjnego z systemem kanalizacji deszczowej w miejscowości Tursko.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318263

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Czechel – etap II.
Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w części miejscowości Czechel i odprowadzenie ścieków do oczyszczalni w Gołuchowie.
Zadanie jest objęte opracowaną dokumentacją projektową na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Szkudła, Kucharki, Czechel, Karsy, Krzywosądów oraz pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Pleszewskiego decyzja nr AB.6740.1.338.2015 z dnia 18.09.2015 r. i stanowi kontynuacje budowy kanalizacji rozpoczętej w 2018 roku i kontynuowanej do tej pory.
Lokalizacja zamówienia: gmina Gołuchów, miejscowość Czechel, działki nr 64/1, 52/1, 4/2, 4/1, 5/3, 20/1, 20/5, 20/6, 25/1, 25/2, 42/2, 42/1, 47/1, 40, 37/1, 24, 21, 12 oraz w miejscowości Karsy, działki nr 175, 177.
Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie niżej wymienionych elementów:
1. Kolektor grawitacyjny K – 5.3 (część odcinek od studni SB 162 do studni SR 186)
PVC Ø 200 mm, długość – L= 859,80 m
2. Kolektor grawitacyjny K – 6 PVC Ø 200 mm, długość – L= 179,70 m
3. Kolektor grawitacyjny K – 6.1 PVC Ø 200 mm, długość – L= 67,40 m
4. Rurociąg tłoczny P – 6 Dz 90 mm PE, długość – L= 234,20 m
5. Przykanaliki Ø 160 mm, o łącznej długości - L= 120,20 m / 13 szt.
6. Przepompownia ścieków PS – 6

Zakres zadania obejmujący wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej:
- Kolektory grawitacyjne PVC Ø 200 mm – 1106,90 m
- Przykanaliki Ø 160 mm, o łącznej długości - L= 120,20 m / 13 szt.
- Rurociąg tłoczny Dz 90 mm PE – 234,20 m,
- Przepompownia ścieków – 1 szt.

Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie:
- inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
- wymaganych przepisami prawa badań i sprawdzeń
- zapewnienia nadzoru konserwatorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych
- robót odtworzeniowych nawierzchni drogi gminnej ( zgodnie z pkt. 7.6 Roboty nawierzchniowe Projektu architektoniczno – budowlanego)
- odtworzenie pobocza drogi o szerokości 75 cm z kruszywa łamanego grubości 15 cm oraz istniejących wjazdów na posesje,
Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonanie zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 875368,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Kucharkach polegająca na: wykonaniu nadziemnego, zbiornika wyrównawczego wody uzdatnionej o pojemności 300 m3, z rurociągami technologicznymi (międzyobiektowymi) wod- kan, przewodami energetycznymi oraz modernizacja (budowa) IIO pompowania w układzie pracy stacji (zabudowa zestawu hydroforowego i pompy płucznej) w miejsce istniejących zbiorników hydroforowych, a także zabudowa układu filtracji w postaci mieszacza wodno-powietrznego (aeratora) i filtrów pospiesznych z wymianą orurowania.
Planuje się również montaż dmuchawy do płukania filtrów i chloratora do dezynfekcji wody.
Lokalizacja zamówienia: gmina Gołuchów, miejscowość Kucharki, działki nr 28/1, 37
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz pozwoleniem na modernizację stacji uzdatniania wody z budową zbiornika retencyjnego wody wydanym przez Starostę Pleszewskiego, decyzja nr AB.6740.1.349.2018 z dnia 09.07.2018 r.

Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie:
- zbiornika wyrównawczego o konstrukcji monolitycznej żelbetowej o pojemności 300 m3,
- rurociągów technologicznych zbiornika wyrównawczego,
- instalacji elektrycznej i AKPiA zbiornika wyrównawczego,
- robót rozbiórkowych w budynku technologicznym stacji,
- technologii uzdatniania wody,
- rurociągów technologicznych w budynku stacji,
- instalacji sanitarnej wod-kan budynku stacji,
- instalacji wentylacyjnej w budynku stacji,
- instalacji elektrycznej i AKPiA budynku stacji

Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie:
- inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
- zapewnienia nadzoru konserwatorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych
- uzyskania oceny higienicznej na zastosowane technologie i materiały
- wymaganych przepisami prawa badań i sprawdzeń
Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonanie zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

4.5.5.) Wartość części: 1714157,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania planowanej budowy podziemnego zbiornika retencyjnego na wody opadowe wraz z systemem kanalizacji deszczowej w miejscowości Tursko, obejmującej swym zakresem:
- budowę podziemnego zbiornika retencyjnego na wody opadowe z wyposażeniem w postaci pompy zasilającej system zagospodarowania zgromadzonych w nim wód,
- budowę systemu kanalizacji deszczowej dla obsługi przedmiotowego zbiornika w postaci:
- rurociągów grawitacyjnych z uzbrojeniem (studzienki, odwodnienie liniowe) zbierających wody opadowe z wytypowanych obiektów objętych planowaną inwestycją zasilających zbiornik w wody opadowe,
- rurociągów tłocznych z uzbrojeniem (hydranty ogrodowe) służących zagospodarowaniu zgromadzonych w zbiorniku wód opadowych do podlewania terenów zielonych w obrębie obszaru inwestycji,
- budowę wewnętrznej linii zasilania energetycznego dla planowanej pompy w zbiorniku.

Szczegółowy opis zamówienia zawiera Program funcjonalno – użytkowy.
Projekt budowlany obejmujący wyżej wymieniony zakres rzeczowy powinien być opracowany zgodnie z art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2020 r., poz.1609) Szczegółowy opis zamówienia określa dokumentacja projektowa. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 509880,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799832,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1228631,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799832,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynierii „EKO-INŻYNIERIA” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250430623

7.3.3) Ulica: Bema 186

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799832,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2306250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3382500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2306250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROINVEST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369936336

7.3.3) Ulica: Stanisława Kamińskiego 40

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2306250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 595381,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 777663,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 595381,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynierii „EKO-INŻYNIERIA” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250430623

7.3.3) Ulica: Bema 186

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 595381,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.