eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Banie › Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach w okresie wrzesień 2024-lipiec 2025



Ogłoszenie z dnia 2024-07-04

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach
w okresie wrzesień 2024-lipiec 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole w Baniach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00100317600000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pocztowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Banie

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przedszkole.banie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkolebanie.edupage.org/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach
w okresie wrzesień 2024-lipiec 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c60cb6f-39d1-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396267

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082777/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach w okresie wrzesień 2024 - lipiec 2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c60cb6f-39d1-11ef-880f-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami:
1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2) Korespondencja przekazana zamawiającemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie będzie brana pod uwagę. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@przedszkole.banie.pl (nie dotyczy składania ofert).
3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej.
1) Ofertę i oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacja zamieszczona w zakładce „Centrum Pomocy”.
3) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4) Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”).
5) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
6) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści „Formularza do komunikacji”).
Na podstawie art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne, ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności:
w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Z uwagi na limit znaków, wymagania zostały szczegółowo opisane w SWZ Rozdz. IX.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): II. Ochrona danych osobowych
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm. zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedszkole w Baniach, ul. Pocztowa 3, 74-110 Banie, tel. +48 91 416 63 31; e-mail: sekretariat@przedszkole.banie.pl
2) dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych : tel. +48 501 089 538; e-mail: malsik@post.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji art. 275 pkt 1.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PB.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr 1: NABIAŁ
Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 1 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy nabiału. Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 3 razy w tygodniu w godz. od 6.30 do 13.00.
1. Masło zawartość tłuszczu mleka min. 82%, bez dodatków i konserwantów aʼ 200g szt.
1500
2. Mleko krowie UHT 3,2%, możliwość ponownego zamknięcia, aʼ 1l szt.
4700
3. Śmietana 18% homogenizowana, gęsta aʼ 1 l szt.
150
4. Śmietana 36% (kartonik) świeża bez dodatków i konserwantów. Bez dodatku karagenu, aʼ 1 l szt.
45
5. Śmietana UHT 18% aʼ 1l szt.
160

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-08-26 do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis znajduje się w SWZ - Rozdział XIV. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

Punktacja będzie stosowana do każdej części zamówienia oddzielnie
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostaną odrzucone.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa brutto z ważnych ofert/cena oferty ocenianej brutto x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
2) Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SWZ.
Przy czym Zamawiający zastrzega, iż czas na wymianę lub uzupełnienie towaru musi być realny, jednak nie dłuższy niż 1,5 godziny.
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 20 minut
30 pkt – do 40 minut
20 pkt. – do 1 godziny
10 pkt –powyżej 1godziny maksymalnie do 1,5 godziny
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, spowoduje przyznanie 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr 2: PRZETWORY NABIAŁOWE
Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 2 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy przetworów nabiałowych. Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 3 razy w tygodniu w godz. od 6.30 do 13.00 zgodnie ze szczegółowym wykazem ilościowym i asortymentowym.
1. Jogurt naturalny bez mleka w proszku, bez substancji słodzących, skład: mleko pasteryzowane, kultury bakterii jogurtowych. a’ 350 ml szt. 660
2. Ser żółty dojrzewający, min 25% tłuszczu zwierzęcego typu Gouda, plastry kg 90
3. Twaróg biały, półtłusty, świeży bez konserwantów kg 130
4. Ser Mozarella wiórki kg 15

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-08-26 do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis znajduje się w SWZ - Rozdział XIV. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

Punktacja będzie stosowana do każdej części zamówienia oddzielnie
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostaną odrzucone.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa brutto z ważnych ofert/cena oferty ocenianej brutto x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
2) Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SWZ.
Przy czym Zamawiający zastrzega, iż czas na wymianę lub uzupełnienie towaru musi być realny, jednak nie dłuższy niż 1,5 godziny.
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 20 minut
30 pkt – do 40 minut
20 pkt. – do 1 godziny
10 pkt –powyżej 1godziny maksymalnie do 1,5 godziny
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, spowoduje przyznanie 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr 3: PIECZYWO
Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 3 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy pieczywa. Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony co-dziennie w godz. od 6.30 do 7.30 zgodnie ze szczegółowym wykazem ilościowym i asortymentowym.
1. Bułka pszenna aʼ 50 g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 1850
2. Bułka maślana a’ 70g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 1000
3. Chleb pszenny zwykły aʼ 600 g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 700
4. Chleb wieloziarnisty a’700 g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 200
5. Chleb graham a’ 500g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 240
6. Rogal maślany aʼ 70 g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 1800
7. Rogal wyborowy a’ 80 g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 400
8. Bułka drożdżówka z owocami aʼ 100g, bez dodatku sztucznych aromatów szt. 200
9. Kawiorka a’ 300g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 500
10. Chałka a’ 350g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 200
11. Bułka sojowa a’ 80g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 200
12. Pączek z dżemem a’ 70 g. Bez dodatku sztucznych aromatów. szt. 250

13. Paluch maślany a’70 g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy – środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć szt. 200
14. Chleb żytni 500g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 150
15. Chleb orkiszowy 500g 500g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 100
16. Bułka wieloziarnista a’ 70g. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających, polepszaczy- środków do przetwarzania mąki, substancji utrzymujących wilgoć) szt. 400

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-08-26 do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis znajduje się w SWZ - Rozdział XIV. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

Punktacja będzie stosowana do każdej części zamówienia oddzielnie
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostaną odrzucone.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa brutto z ważnych ofert/cena oferty ocenianej brutto x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
2) Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SWZ.
Przy czym Zamawiający zastrzega, iż czas na wymianę lub uzupełnienie towaru musi być realny, jednak nie dłuższy niż 1,5 godziny.
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 20 minut
30 pkt – do 40 minut
20 pkt. – do 1 godziny
10 pkt –powyżej 1godziny maksymalnie do 1,5 godziny
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, spowoduje przyznanie 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr 4: PRZETWORY SYPKIE
Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 4 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy przetworów sypkie. Dostawa przetworów sypkich odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 2 razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 13.00 zgodnie ze szczegółowym wykazem ilościowym i asortymentowym poniżej.
1. Kasza burgul a’ 1kg kg 20
2. Kasza gryczana a’ 1kg kg 20
3. Kasza jęczmienna a’ 1kg kg 36
4. Kasza kuskus a’ 1kg kg 15
5. Kasza manna a’ 1kg kg 40
6. Kasza pęczak a’ 1 kg kg 35
7. Kasza jaglana a’ 1kg kg 15
8. Makaron kokardki – mąka pszenna, a’ 5kg kg 30
9. Makaron łazanki - mąka pszenna, a’ 5kg kg 42
10. Makaron nitka - mąka pszenna, a’ 5 kg kg 60
11. Makaron świderki - mąka pszenna a’ 5kg kg 144
12. Makaron rurka – mąka pszenna a’5 kg kg 40
13. Mąka pszenna typ 500 a’ 1kg kg 390
14. Mąka ziemniaczana a’ 1kg kg 6
15. Płatki kukurydziane, bez dodatku cukru, bez glutenu, a’ 1kg
kg 45
16. Płatki owsiane a’ 1kg kg 35
17. Płatki pszenne ekstrudowane a’ 1kg kg 20
18. Płatki ryżowe a ‘ 1kg kg 35
19. Ryż a’ 5kg kg 114
20. Cukier biały kryształ a’ 1kg kg 360
21. Cukier puder kg 5
22. Sól drobna 1kg kg 130
23. Mąka kukurydziana a’ 1kg kg 5
24. Bułka tarta kg 55
25. Ryż brązowy 1 kg bez ciał obcych
kg 15
26. Soczewica czerwona 1kg bez ciał obcych
kg 15

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-08-26 do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis znajduje się w SWZ - Rozdział XIV. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

Punktacja będzie stosowana do każdej części zamówienia oddzielnie
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostaną odrzucone.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa brutto z ważnych ofert/cena oferty ocenianej brutto x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
2) Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SWZ.
Przy czym Zamawiający zastrzega, iż czas na wymianę lub uzupełnienie towaru musi być realny, jednak nie dłuższy niż 1,5 godziny.
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 20 minut
30 pkt – do 40 minut
20 pkt. – do 1 godziny
10 pkt –powyżej 1godziny maksymalnie do 1,5 godziny
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, spowoduje przyznanie 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr 5: PRZYPRAWY, PRZETWORY, PRODUKTY STRĄCZKOWE
Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 5 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy przypraw, przetworów, produktów strączkowych. Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 2 razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 13.00 zgodnie ze szczegółowym wykazem ilościowym i asortymentowym.
1. Budyń czekoladowy, z naturalnych składników, bez dodatków sztucznych aromatów i barwników kg 25
2. Budyń waniliowy, z naturalnych składników, bez dodatków sztucznych aromatów i barwników kg 25
3. Cukier wanilinowy kg 11
4. Dżem wiśniowy. Bez dodatku cukru i substancji słodzących, syropu glukozowego lub syropu glukozowo- fruktozowego, Zawartość owoców min. 40%, a’3,5 kg szt. 11

5. Dżem brzoskwiniowy. Bez dodatku cukru i substancji słodzących, syropu glukozowego lub syropu glukozowo-fruktozowego, Zawartość owoców min. 40%, a’3,5 kg szt. 14

6. Dżem truskawkowy. Bez dodatku cukru i substancji słodzących, syropu glukozowego lub syropu glukozowo-fruktozowego, Zawartość owoców min. 40%, a’3,5 kg szt. 8

7. Wafle ryżowe aʼ 110 g szt. 160
8. Fasola Jaś kg 66
9. Groch łuskany kg 12
10. Ananas w plastrach w syropie a’ 565 g. szt. 40
11. Herbata mięta 100% liści mięty (saszetka) szt. 240
12. Herbata rumianek (saszetka) szt. 240
13. Herbata czarna (saszetka) szt. 420
14. Herbata truskawkowa susz truskawkowy min 40% (saszetka) szt. 360
15. Kakao gorzkie extra ciemne, zawartość tłuszczu kakaowego 10- 12%, a’ 150 g szt. 72
16. Rozpuszczalna kawa zbożowa min. 70% zbóż a’ 150 g szt. 84
17. Kisiel truskawkowy kg 30
18. Kisiel cytrynowy kg 12
19. Kisiel żurawinowy kg 12
20. Galaretka truskawkowa kg 12
21. Galaretka pomarańczowa kg 7
22. Galaretka wiśniowa kg 4
23. Migdały kg 1
24. Orzech włoski kg 1
25. Orzech nerkowca kg 25
26. Morela suszona kg 18
27. Jabłka suszone aʼ 18 g. szt. 300
28. Rodzynki kg 2
29. Pestki dyni kg 3
30. Żurawina suszona kg 35
31. Koncentrat pomidorowy 30% pasteryzowany, Bez sztucznych barwników i konserwantów, a’800g szt. 120
32. Ketchup łagodny, bez konserwantów, zagęstników, polepszaczy, zawartość pomidorów 185g na 100g produktu gotowego. Bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji konserwujących, regulatorów kwasowości),Bez dodatku skrobi modyfikowanej, octu spirytusowego, sztucznych. Aromatów i barwników, a’ 1l szt. 24
33. Musztarda stołowa, a’ 1l szt. 4
34. Konfitura jagodowa kg 10
35. Powidła śliwkowe min. 150 g owoców na 100g gotowego produktu. Bez dodatku substancji słodzących, syropu glukozowego lub syropu glukozowo-fruktozowego, bez dodatku chemicznych substancji . kg 10
36. Kwasek cytrynowy a’1 kg kg 3
37. Liść Laurowy – zioła wysokiej jakości, a’ 100 g opak. 9
38. Lubczyk suszony– zioła wysokiej jakości, a’ 100 g opak. 5
39. Majeranek suszony- zioła wysokiej jakości, a’ 100g opak. 4
40. Oregano a’100 g opak. 6
41. Miód pszczeli wielokwiatowy a’ 1 l szt. 54
42. Olej rzepakowy z pierwszego tłoczenia, 100 % rafinowany, filtrowany na zimno a’ 5l szt. 69
43. Papryka mielona słodka a’ 1 kg szt. 6
44. Pieprz mielony czarny a’ 1 kg szt. 4
45. Czosnek granulowany a’ 1kg szt. 6
46. Curry a’1 kg szt. 1
47. Pieprz cytrynowy kg 1
48. Ziele angielskie a’100 g opak. 11
49. Chrupki kukurydziane a’50g szt. 240
50. Fasola czerwona puszka, a’400g szt. 30
51. Kukurydza puszka, a’400 szt. 30
52. Mus owocowy 100 % owoców, tubka, bez cukru, a’100 g. szt. 330
53. Chrzan tarty kg 6
54. Żur - w składzie tylko: zakwas żytni, mąka razowa, czosnek, a’300 ml szt. 78
55. Sałatka Szwedzka słodka, a’ 2500g szt. 36
56. Sos sojowy ciemny l 3
57. Szczaw konserwowy pasteryzowany, w składzie tylko szczaw, sól, a’ 2500 g szt. 30
58. Orzech laskowy kg 1
59. Drożdże świeże, opakowanie 100g szt. 12
60. Bazylia 1 kg, zioła wysokiej jakości, system utrzymania aromatu, specjalne wielowarstwowe szczelne opakowania kg. 2
61. Majonez składający się z : oleju rafinowanego , musztardy, wody i żółtek jaj kurzych 900 ml, opakowanie szklane, Bez zawartości chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie regulatorów kwasowości, przeciwutleniaczy) i octu spirytusowego szt. 7
62, Zioła prowansalskie 1 kg, opakowanie szczelne pozwalające zachować aromat kg. 2
63. Biszkopty bez cukrowe 1 kg, bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji słodzących, emulgatorów, substancji spulchniających tj. węglan amonu, węglan sodu ), sztucznych aromatów i barwników, syropu glukozowo-fruktozowego opak. 10
64. Brzoskwinie puszka masa netto 820 g, puszka nie może mieć zarysowań i wgnieceń szt. 8
65. Ciastka owsiane 1 kg, bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji słodzących, emulgatorów, substancji spulchniających tj. węglan amonu, węglan sodu ), sztucznych aromatów i barwników, syropu glukozowo-fruktozowego szt. 20
66. Ciastka zbożowe 1kg, bez dodatku chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji słodzących, emulgatorów, substancji spulchniających tj. węglan amonu, węglan sodu ), sztucznych aromatów i barwników, syropu glukozowo-fruktozowego szt. 20
67. Groszek konserwowy 400g, zielony w zalewie przeźroczystej, bez zarysowań i wgnieceń szt. 10
68. Groszek ptysiowy 200g, bez chemicznych dodatków do żywności, sztucznych aromatów i barwników opak. 20
69. Herbatniki 100 g, bez zawartości chemicznych substancji dodatkowych do żywności (głównie substancji spulchniających: węglan amonu, węglan sodu, substancji konserwujących), sztucznych aromatów i barwników, syropu glukozowo-fruktozowego szt. 250

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-08-26 do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis znajduje się w SWZ - Rozdział XIV. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

Punktacja będzie stosowana do każdej części zamówienia oddzielnie
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostaną odrzucone.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa brutto z ważnych ofert/cena oferty ocenianej brutto x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
2) Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SWZ.
Przy czym Zamawiający zastrzega, iż czas na wymianę lub uzupełnienie towaru musi być realny, jednak nie dłuższy niż 1,5 godziny.
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 20 minut
30 pkt – do 40 minut
20 pkt. – do 1 godziny
10 pkt –powyżej 1godziny maksymalnie do 1,5 godziny
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, spowoduje przyznanie 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr 6: WARZYWA I OWOCE
Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 6 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy warzyw i owoców. Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 2 razy w tygodniu w godz. od 6.30 do 12.00 zgodnie ze szczegółowym wykazem ilościowym i asortymentowym.
1. Arbuz czerwony, gat. I, bez przebarwień, świeży i dojrzały kg 325
2. Banan żółty, gat. I, twarde, kolor żółty, bez przebarwień kg 456
3. Borówka amerykańska świeża kg 30
4. Brokuł świeży, gat. I, bez wykwitów kg 12
5. Brzoskwinia gat. I, bez przebarwień i odgnieceń, świeże i dojrzałe kg 27
6. Buraki czerwone gat. I, bez zanieczyszczeń kg 216
7. Botwina gat. I, świeża szt. 42
8. Batat, gat. I, bez zanieczyszczeń kg 20
9. Cebula gat. I kg 204
10. Cebula czerwona gat. I kg 15
11. Cukinia kg 74
12. Cytryna gat. I kg 30
13. Papryka czerwona świeża, gat. I, bez przebarwień i odgnieceń kg 144
14. Czosnek polski główka kg 3
15. Gruszka, gat. I, jednakowej wielkości, waga ok. 150 g, dojrzała, bez przebarwień kg 270
16. Dynia piżmowa kg 6
17. Jabłko krajowe "Lobo" lub "Cortland", gat. I, jednakowej wielkości, waga ok.. 150g, dojrzałe, bez przebarwień i odgnieceń kg 480
18. Kalafior świeży, gat. I, bez wykwitów szt. 42
19. Kalarepa, gat. I waga ok. 250 g kg 71
20. Kapusta biała główka gat. I, duże główki, bez uszkodzeń biologicznych i fizycznych szt. 90
21. Kapusta biała młoda główka gat. I, duże główki, bez uszkodzeń biologicznych i fizycznych szt. 36
22. Kapusta czerwona gat. I, duże główki, bez uszkodzeń biologicznych i fizycznych szt. 20
23. Kapusta biała kiszona, niezakwaszona chemicznie, bez dodatku octu w zamykanym wiaderku kg 138
24. Kapusta pekińska główka gat. I, duże główki, bez uszkodzeń biologicznych i fizycznych szt. 42
25. Kiełki słonecznika lub lukrecji, lub rzodkiewki, gat. I, a ʼ50 g szt. 84
26. Kiwi, gat. I, dojrzałe, bez odgnieceń szt. 600
27. Koper zielony, świeży, pęczek waga ok. 70-100g szt. 360
28. Malina, gat. I, świeża, bez przebarwień i odgnieceń kg 5
29. Mandarynka gat. I, bez pestek, słodka, cienka skórka, waga ok.. 100-120g kg 210
30. Marchew korzeń, gat. I, bez przebarwień, średniej wielkości kg 466
31. Melon żółty, gat. I, bez przebarwień i zagnieceń szt. 156
32. Natka pietruszki, świeża, pęczek min. 10 sztuk,70-100 g szt. 600
33. Nektarynka, gat. I, bez przebarwień i odgnieceń kg 36
34. Ogórek zielony świeży, gat. I, prosty, bez odgnieceń kg 216
35. Ogórek kwaszony, średniej wielkości, nie zakwaszany chemicznie bez dodatku octu w zamykanym wiaderku
kg 60
36. Kaki świeże, gat. I, bez przebarwień i odgnieceń szt. 100
37. Pieczarka białe świeże, młode, średniej wielkości gat. I, bez przebarwień i odgnieceń kg 108
38. Pietruszka korzeń gat. I, bez przebarwień i odgnieceń kg 216
39. Pomarańcza gat. I, słodka, cienka skórka, waga ok.150g 1 szt. kg 180
40. Pomidor malinowy, gat. I, świeży, twardy, średniej wielkości, bez przebarwień i odgnieceń kg 84
41. Pomidor koktajlowy typu cherry aʼ 250 op. 90
42. Por świeży, gat. I szt. 504
43. Rzodkiewka gat. I kg 180
44. Sałata zielona, gat. I, duże główki szt. 252
45. Seler korzeń świeży, gat. I, bez przebarwień kg 240
46. Szczypior świeży, gat. I, pęczek min 10 sztuk szt. 216
47. Śliwka świeża gat. I kg 70
48. Truskawka świeża gat. I kg 25
49. Winogrono jasne i ciemne, dojrzałe, bez przebarwień i odgnieceń kg 2
50. Ziemniak kg 5400
51. Figa gat. I szt. 80
52. Rukola myta, aʼ 100g opak. 30
53. Awokado gat. I, bez przebarwień, świeże i dojrzałe szt. 15
54. Chrzan kg 1
55. Limonka kg 10
56. Pomelo, gat. I, świeży, dojrzały szt. 27
57. Rzodkiew biała gat. I bez uszkodzeń biologicznych i fizycznych kg 27
58. Ziemniak młody gat. I bez uszkodzeń biologicznych i fizycznych kg 180
59. Cebula czerwona, klasa jakości I
kg. 15

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-08-26 do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis znajduje się w SWZ - Rozdział XIV. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

Punktacja będzie stosowana do każdej części zamówienia oddzielnie
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostaną odrzucone.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa brutto z ważnych ofert/cena oferty ocenianej brutto x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
2) Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SWZ.
Przy czym Zamawiający zastrzega, iż czas na wymianę lub uzupełnienie towaru musi być realny, jednak nie dłuższy niż 1,5 godziny.
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 20 minut
30 pkt – do 40 minut
20 pkt. – do 1 godziny
10 pkt –powyżej 1godziny maksymalnie do 1,5 godziny
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, spowoduje przyznanie 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr 7: MIĘSO I WĘDLINY
Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 7 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy mięsa i wędlin. Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony codziennie w godz. od 6.30 do 8.00 zgodnie ze szczegółowym wykazem ilościowym i asortymentowym.
1. Filet z piersi kurczaka mięso świeże nie mrożone, bez skóry, połówki bez ścięgien, kości i chrząstek kg 450
2. Filet z indyka świeży, nie mrożony, bez skóry, bez kości kg 78
3. Kiełbasa krakowska sucha min 130 g mięsa wieprzowego w 100g, aʼ 120g szt. 78
4. Kiełbasa śląska min. 70% mięsa wieprzowego, średnio rozdrobniona, peklowana wędzona, parzona kg 144
5. Korpus drobiowy, świeży -nie mrożone kg 240
6. Kości wieprzowe wędzone kg 10
7. Kura rosołowa kg 46
8. Łopatka wieprzowa bez kości /mięso świeże – nie mrożone, bez ścięgien i tkanki tłuszczowej kg 440
9. Kiełbasa biała surowa skład: mięso wieprzowe 100%, czosnek, przyprawy naturalne kg 52
10. Parówki drobiowe ( min 90 % mięsa) kg 78
11. Schab bez kości schab bez kości, mięso świeże – nie mrożone kg 228
12. Skrzydło z indyka, mięso świeże- nie mrożone kg 100
13. Szponder, mięso wołowe, świeże- nie mrożone kg 36
14. Szynka gotowana, plastry, mięso wieprzowe min 75%, aʼ 100g szt.
60
15. Szynka wieprzowa surowa bez kości "kulka", mięso świeże - nie mrożone, element pozbawiony kości i tkanki tłuszczowej, bez ścięgien kg 260
16. Wątróbka drobiowa kg 50
17. Ćwiartka z kurczaka wędzonego (udziec + pałka) kg 42
18. Pałka z kurczaka mięso świeże -nie mrożone kg 210
19. Boczek wędzony /parzony, bez dodatków białkowych, utleniaczy, chemicznych, konserwujących, przeciwutleniaczy, wzmacniaczy smaku, stabilizatorów, regulatorów kwasowości, emulgatorów), sztucznych aromatów kg 36
20. Pasztet z indyka (min. 55% mięsa z indyka) kg 10
21. Pasztet z fileta drobiowy, zapiekany (surowce drobiowe min. 55 %) kg 54
22. Polędwica Sopocka , plastry, min. 75% mięsa, zawartość tłuszczu nie więcej niż 10 g na 100 g, aʼ 100g szt. 260
23. Polędwica z kurczaka, plastry (97% mięsa ), aʼ100g szt. 100
24. Pierś z indyka gotowana, zawartość mięsa powyżej 70%, bez zawartości mięsa odkostnionego mechanicznie szt. 100
25. Polędwica miodowa, zawartość mięsa powyżej 70%, bez zawartości mięsa odkostnionego mechanicznie szt. 80
26. Schab biały, zawartość mięsa powyżej 70%, bez zawartości mięsa odkostnionego mechanicznie szt. 80
27. Schab pieczony, zawartość mięsa powyżej 70%, bez zawartości mięsa odkostnionego mechanicznie szt. 80

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

15112000-6 - Drób

15131135-0 - Wędliny drobiowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-08-26 do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis znajduje się w SWZ - Rozdział XIV. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

Punktacja będzie stosowana do każdej części zamówienia oddzielnie
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostaną odrzucone.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa brutto z ważnych ofert/cena oferty ocenianej brutto x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
2) Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SWZ.
Przy czym Zamawiający zastrzega, iż czas na wymianę lub uzupełnienie towaru musi być realny, jednak nie dłuższy niż 1,5 godziny.
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 20 minut
30 pkt – do 40 minut
20 pkt. – do 1 godziny
10 pkt –powyżej 1godziny maksymalnie do 1,5 godziny
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, spowoduje przyznanie 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr 8: JAJA KURZE
Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 8 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy jaj kurzych. Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 2 razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 13.00 zgodnie ze szczegółowym wykazem ilościowym i asortymentowym.
1. Jaja kurze rozmiar L szt. 4100

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-08-26 do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis znajduje się w SWZ - Rozdział XIV. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

Punktacja będzie stosowana do każdej części zamówienia oddzielnie
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostaną odrzucone.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa brutto z ważnych ofert/cena oferty ocenianej brutto x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
2) Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SWZ.
Przy czym Zamawiający zastrzega, iż czas na wymianę lub uzupełnienie towaru musi być realny, jednak nie dłuższy niż 1,5 godziny.
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 20 minut
30 pkt – do 40 minut
20 pkt. – do 1 godziny
10 pkt –powyżej 1godziny maksymalnie do 1,5 godziny
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, spowoduje przyznanie 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr 9: MROŻONKI
Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 9 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy mrożonek. Dostawa mrożonek odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 2 razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 13.00 zgodnie ze szczegółowym wykazem ilościowym i asortymentowym.
1. Truskawka bez szypułek kg 60
2. Malina cała kg 40
3. Śliwka kg 30
4. Fasola szparagowa zielona, cięta, mrożona, kg 45
5. Porzeczka czarna kg 50
6. Brokuły mrożone różyczki, klasa I kg 80
7. Kalafior mrożone różyczki kg 60
8. Kluski śląskie kg 90
9. Mieszanka owocowa (100%) kg 350
10. Marchew mini kg 50
11. Marchew z groszkiem kg 70
12. Szpinak rozdrobniony kg 25
13. Szpinak liście kg 20
14. Brukselka mrożona klasa I kg 40
15. Groszek mrożony klasa I kg 20
16. Mieszanka warzyw w kostkach kg 70
17. Włoszczyzna kg 60
18. Wiśnie bez pestek kg 55
19. Bukiet warzyw kg 50

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-08-26 do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis znajduje się w SWZ - Rozdział XIV. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

Punktacja będzie stosowana do każdej części zamówienia oddzielnie
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostaną odrzucone.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa brutto z ważnych ofert/cena oferty ocenianej brutto x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
2) Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SWZ.
Przy czym Zamawiający zastrzega, iż czas na wymianę lub uzupełnienie towaru musi być realny, jednak nie dłuższy niż 1,5 godziny.
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 20 minut
30 pkt – do 40 minut
20 pkt. – do 1 godziny
10 pkt –powyżej 1godziny maksymalnie do 1,5 godziny
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, spowoduje przyznanie 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr 10: RYBY
Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 10 dotyczy zakupu i sukcesywnej dostawy ryb. Dostawa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w następnym dniu po złożeniu zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 2 razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 13.00 zgodnie ze szczegółowym wykazem ilościowym i asortymentowym.
1. Tilapia filet mrożony, bez skóry, 0% glazury kg 150
2. Makrela wędzona kg 20
3. Paluszki panierowane rybne z fileta z dorsza kg 100
4. Paprykarz (mięso rybie min. 25%) aʼ 130g szt. 195
5. Konserwa rybna (filet z makreli min. 60 %), a’310 g szt. 50

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-08-26 do 2025-07-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis znajduje się w SWZ - Rozdział XIV. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

Punktacja będzie stosowana do każdej części zamówienia oddzielnie
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostaną odrzucone.

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
Cena najniższa brutto z ważnych ofert/cena oferty ocenianej brutto x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
2) Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SWZ.
Przy czym Zamawiający zastrzega, iż czas na wymianę lub uzupełnienie towaru musi być realny, jednak nie dłuższy niż 1,5 godziny.
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 20 minut
30 pkt – do 40 minut
20 pkt. – do 1 godziny
10 pkt –powyżej 1godziny maksymalnie do 1,5 godziny
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, spowoduje przyznanie 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. , – wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ;1) formularz ofertowy – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
2) oświadczenie wykonawcy wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
3) oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
4) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składane na podstawie art. 273 ust. 2 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, w następującym zakresie:
a) spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego
b) wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1
5) Odpowiednie pełnomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania wykonawcy, gdy w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów takich jak odpis lub informacja z KRS, CEiDG, lub innego właściwego rejestru, z zastrzeżeniem § 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415 z późn. zm.). Powyższe ma zastosowanie również do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
b) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ – dokument składa się jeżeli do danej części przystąpi więcej niż jeden Wykonawca.
6) zobowiązanie i oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach innych podmiotów. Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowe informacje znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

SWZ Rozdział XVI. Informacje o treści zawieranej umowy oraz możliwości jej zmiany
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy PZP.
4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia zgodnie z treścią ogłoszenia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-12 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.