Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00293751/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
- 2024/BZP 00313504/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-07
- 2024/BZP 00313512/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie Oddziału Opieki Senioralnej (Zakład Opiekuńczo-Leczniczy) w SPZZOZ w Przasnyszu z możliwością leczenia osób zarażonych wirusem Sars-CoV-2– etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przasnyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668812
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętego Stanisława Kostki 5
1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 752 22 70
1.5.8.) Numer faksu: 29 752 22 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-przasnysz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-przasnysz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sidaspzp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie Oddziału Opieki Senioralnej (Zakład Opiekuńczo-Leczniczy) w SPZZOZ w Przasnyszu z możliwością leczenia osób zarażonych wirusem Sars-CoV-2– etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7d217c4-f723-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293751
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRP.272.3.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia obejmuje wykonanie m.in.:1) robót instalacyjnych branży sanitarnej;
2) robót instalacyjnych branży elektrycznej i teletechnicznej;
3) robót wykończeniowych branży budowlanej;
4) prac związanych z zagospodarowaniem terenu;
5) pełnego wyposażenia obiektu (w meble i aparaturę medyczną);
6) przystosowanie pomieszczenia pod sprężarkownię, wraz z montażem sprężarkowni posiadanej przez SPZZOZ, zgodnie z założeniami dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do niniejszej SWZ, w tym planu sytuacyjnego zamiennej lokalizacji sprężarkowni i wytycznymi projektanta, zawartymi w dokumencie pn. „Zmiana lokalizacji sprężarkowni”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 7548975,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Część 2 zamówienia obejmuje usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i dostawą wyposażenia stanowiącymi część 1 zamówienia.Do zadań / obowiązków Wykonawcy – Inspektora nadzoru inwestorskiego należy w szczególności wykonywanie wszelkich czynności Inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 140103,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9280483,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11810656,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9280483,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Załuska Usługi Ogólnobudowlane i Remontowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581437959
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dariusz Załuska Usługi Ogólnobudowlane i Remontowe
jakie przetargi wygrała firma
Dariusz Załuska Usługi Ogólnobudowlane i Remontowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9280483,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108978,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WDI Wiedza Doświadczenie Inwestycje Wanda Ołdakowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581024370
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Kierownik zespołu nadzoru inwestorskiego
Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WDI WIEDZA - DOŚWIADCZENIE - INWESTYCJE Wanda Ołdakowska
jakie przetargi wygrała firma
WDI WIEDZA - DOŚWIADCZENIE - INWESTYCJE Wanda Ołdakowska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część 1:
Termin realizacji zamówienia: do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, nie dłużej jednak niż do dnia 31 października 2024r.
Część 2:
Termin realizacji zamówienia: do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, nie dłużej jednak niż do dnia 31 października 2024r.
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- Dostawa monitora hemodynamicznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu.
- Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację i wymianę źródeł ciepła w budynkach socjalnych przy ul. Zawodzie w Przasnyszu.
- Bieżące utrzymanie dróg leśnych oraz wykaszanie rowów i poboczy dróg leśnych w Nadleśnictwie Przasnysz w 2025 roku
- Dostawa energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sadowa 9, 06-300 Przasnysz
- Przebudowa drogi gminnej - ulica Przemysłowa w Przasnyszu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Sadowej w Przasnyszu
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap II
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
- Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w m. Wojcieszów przy ul. Bolesława Chrobrego od nr 39 do nr 43c
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.