eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkDostawa, nasadzenia i pielęgnacja krzewów, bylin i traw dla zadania "Więcej drzew i krzewów w mieście - Zielony Lębork"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa, nasadzenia i pielęgnacja krzewów, bylin i traw dla zadania „Więcej drzew i krzewów w mieście – Zielony Lębork”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Armii Krajowej 14

1.4.2.) Miejscowość: Lębork

1.4.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.4.7.) Numer telefonu: 598624280

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.lebork.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396335

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00386211

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Dostawa, nasadzenie i pielęgnacja krzewów, bylin i traw dla obszaru – A - ul. Olimpijczyków od strony ul. Kusocińskiego, H - Mini Park, T – Park Michalskiego, T2 – Park Michalskiego – II etap. Szczegółowy opis, w tym wymagany gatunek oraz wymagana ilość krzewów, bylin i traw zawarte są w Załączniku nr 10 do SWZ. Wykaz roślin dotyczących realizacji I części zamówienia:

I część
T – PARK MICHALSKIEGO I ETAP 1411 szt. roślin ogółem
A - UL. OLIMPIJCZYKÓW OD STR. UL. KUSOCIŃSKIEGO 1410 szt. roślin ogółem
H - MINI PARK 1533 szt. roślin ogółem
T2 PARKI MICHALSKIEGO II 2883 szt. roślin ogółem

krzew, bylina, trawa szt.
bluszcz 878
hosta 225
tawuła japońska 135
azalia 31
pieris japoński 4
kalmia 7
wrzos 51
jałowiec płożący 58
róża okrywowa 101
jałowiec pośredni 6
lawenda 41
pięciornik 92
bodziszek 790
trzmielina 134
różanecznik 29
hortensja 541
dereń biały 3
pęcherznica kalinolistna 3
liliowiec 50
azalia japońska 13
kostrzewa 125
suchodrzew 60
krzewuszka 528
żurawka 382
forsycja 16
berberys niski 5
bergenia 47
runianka 27
berberys 225
perukowiec 1
pigwowiec 13
miskant 258
bukszpan 8
dziurawiec 12
żylistek 3
tawułka 25
pęcherznica 24
jeżówka 203
rudbekia 17
dereń 32
dąbrówka rozgłowa 27
tawuła 141
świerk 3
jałowiec 1008
irga 116
lilak 20
róża 124
aster 64
turzyca 118
chaber 56
cyprysik 30
sosna 8
robinia 1
buk (żywopłot) 300
trzcinnik 18
Razem: 7237
2. Wymagania Zamawiającego:
2.1. Materiał roślinny ma zostać dostarczony w donicach:
2.1.1. Krzewy ozdobne (liściaste i iglaste) – doniczka o pojemności 5 dm3 C5
2.1.2. Trawy i byliny wieloletnie – doniczka o pojemności 3 dm3 C3
2.1.3. Buk pospolity (żywopłot) – doniczka o pojemności min. 1 dm3
2.2. Wykonawcy zostanie przekazany teren poszczególnych obszarów, na których należy wykonać pełne wypielenia wszystkich kwater/ skupin krzewów (porost występujących na rabatach chwastów obejmować będzie maksymalny okres wegetacji do 30 dni przed przekazaniem skweru Wykonawcy).
2.3. Po dokonaniu pielenia poszczególnych kwater i odbiorze przez inspektora nadzoru. Wykonawca przystępuje do nasadzeń ubytków krzewów i bylin. Nasadzenia obejmują całkowitą zaprawę dołów kompostem organicznym w tej samej ilości co pojemność doniczki sadzonki. Po zakończeniu sadzenia i podlaniu Wykonawca zobowiązany jest do obsypania na rabacie każdej sadzonki kora iglastą (kompost organiczny i kora iglasta do pobrania przez Wykonawcę z bazy Referatu Zieleni Miejskiej przy ul. Warszawskiej 15 A).
2.4. Wykonawca zobowiązany jest do podlewania wykonanych nasadzeń do czasu odbioru nasadzonych roślin, tj. do dnia 31.08.2024 r. w ilości min. 2 x w ciągu tygodnia. Ponadto w okresie od 01.09.2024 do 30.09.2024 Wykonawca w ramach zawartej umowy zobowiązany będzie do właściwej pielęgnacji nasadzonych roślin wraz z ich podlewaniem. Wykonawcy będzie umożliwiony bezpłatny pobór wody z szafek hydrantowych zainstalowanych na sieci wodociągowej na poszczególnych skwerach z wyłączeniem obszarów: O - STAW PRZY UL. GDAŃSKIEJ, K - STAW PRZY UL. GIERYMSKIEGO, J - PARK MORSKIE OKO, w których pobór wody będzie prowadzony pompą ze zbiorników wodnych.
2.5. Zamawiający wymaga do realizacji zamówienia użycie sadzonek krzewów ozdobnych oraz bylin i traw wieloletnich w donicach. Wielkości donic określone zostały w niniejszym Dziale ust. 2 SWZ
Materiał szkółkarski roślin musi być czysty odmianowo i wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej. Wymagamy roślin zdrowych, zdrewniałych, zahartowanych oraz prawidłowo uformowanych, z zachowaniem charakterystycznego dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów, a także równomiernego rozkrzewienia i rozgałęzienia. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Rośliny muszą posiadać cechy charakterystyczne dla gatunku i odmiany oraz spełniać wymagania dotyczące wielkości i być w dobrym stanie. Rośliny muszą posiadać paszporty pochodzenia oznaczone etykietą zawierającą pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską (w przypadku dostawy jednorodnej wystarczy zaopatrzyć w etykietę jedną roślinę danego gatunku/odmiany).

Po zmianie:
Dostawa, nasadzenie i pielęgnacja krzewów, bylin i traw dla obszaru – A - ul. Olimpijczyków od strony ul. Kusocińskiego, H - Mini Park, T – Park Michalskiego, T2 – Park Michalskiego – II etap. Szczegółowy opis, w tym wymagany gatunek oraz wymagana ilość krzewów, bylin i traw zawarte są w Załączniku nr 10 do SWZ. Wykaz roślin dotyczących realizacji I części zamówienia:

I część
T – PARK MICHALSKIEGO I ETAP 1411 szt. roślin ogółem
A - UL. OLIMPIJCZYKÓW OD STR. UL. KUSOCIŃSKIEGO 1410 szt. roślin ogółem
H - MINI PARK 1533 szt. roślin ogółem
T2 PARKI MICHALSKIEGO II 2883 szt. roślin ogółem

krzew, bylina, trawa szt.
bluszcz 878
hosta 225
tawuła japońska 135
azalia 31
pieris japoński 4
kalmia 7
wrzos 51
jałowiec płożący 58
róża okrywowa 101
jałowiec pośredni 6
lawenda 41
pięciornik 92
bodziszek 790
trzmielina 134
różanecznik 29
hortensja 541
dereń biały 3
pęcherznica kalinolistna 3
liliowiec 50
azalia japońska 13
kostrzewa 125
suchodrzew 60
krzewuszka 528
żurawka 382
forsycja 16
berberys niski 5
bergenia 47
runianka 27
berberys 225
perukowiec 1
pigwowiec 13
miskant 258
bukszpan 8
dziurawiec 12
żylistek 3
tawułka 25
pęcherznica 24
jeżówka 203
rudbekia 17
dereń 32
dąbrówka rozgłowa 27
tawuła 141
świerk 3
jałowiec 1008
irga 116
lilak 20
róża 124
aster 64
turzyca 118
chaber 56
cyprysik 30
sosna 8
robinia 1
buk (żywopłot) 300
trzcinnik 18
Razem: 7237
2. Wymagania Zamawiającego:
2.1. Materiał roślinny ma zostać dostarczony w donicach:
2.1.1. Krzewy ozdobne (liściaste i iglaste) – doniczka o pojemności 5 dm3 C5
2.1.2. Trawy i byliny wieloletnie – doniczka o pojemności 3 dm3 C3
2.1.3. Buk pospolity (żywopłot) – doniczka o pojemności min. 1 dm3
2.2. Wykonawcy zostanie przekazany teren poszczególnych obszarów, na których należy wykonać pełne wypielenia wszystkich kwater/ skupin krzewów (porost występujących na rabatach chwastów obejmować będzie maksymalny okres wegetacji do 30 dni przed przekazaniem skweru Wykonawcy).
2.3. Po dokonaniu pielenia poszczególnych kwater i odbiorze przez inspektora nadzoru. Wykonawca przystępuje do nasadzeń ubytków krzewów i bylin. Nasadzenia obejmują całkowitą zaprawę dołów kompostem organicznym w tej samej ilości co pojemność doniczki sadzonki. Po zakończeniu sadzenia i podlaniu Wykonawca zobowiązany jest do obsypania na rabacie każdej sadzonki kora iglastą (kompost organiczny i kora iglasta do pobrania przez Wykonawcę z bazy Referatu Zieleni Miejskiej przy ul. Warszawskiej 15 A).
2.4. Wykonawca zobowiązany jest do podlewania wykonanych nasadzeń do czasu odbioru nasadzonych roślin, tj. do dnia 31.08.2024 r. w ilości min. 2 x w ciągu tygodnia. Ponadto w okresie od 01.09.2024 do 30.09.2024 Wykonawca w ramach zawartej umowy zobowiązany będzie do właściwej pielęgnacji nasadzonych roślin wraz z ich podlewaniem. Wykonawcy będzie umożliwiony bezpłatny pobór wody z szafek hydrantowych zainstalowanych na sieci wodociągowej na poszczególnych skwerach z wyłączeniem obszarów: O - STAW PRZY UL. GDAŃSKIEJ, K - STAW PRZY UL. GIERYMSKIEGO, J - PARK MORSKIE OKO, w których pobór wody będzie prowadzony pompą ze zbiorników wodnych.
2.5. Zamawiający wymaga do realizacji zamówienia użycie sadzonek krzewów ozdobnych oraz bylin i traw wieloletnich w donicach. Wielkości donic określone zostały w niniejszym Dziale ust. 2 SWZ
Materiał szkółkarski roślin musi być czysty odmianowo i wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej. Wymagamy roślin zdrowych, zdrewniałych, zahartowanych oraz prawidłowo uformowanych, z zachowaniem charakterystycznego dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów, a także równomiernego rozkrzewienia i rozgałęzienia. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Rośliny muszą posiadać cechy charakterystyczne dla gatunku i odmiany oraz spełniać wymagania dotyczące wielkości i być w dobrym stanie. Rośliny muszą posiadać paszporty pochodzenia oznaczone etykietą zawierającą pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską (w przypadku dostawy jednorodnej wystarczy zaopatrzyć w etykietę jedną roślinę danego gatunku/odmiany).2.6. Nie dopuszcza się:
2.6.1. poważnych deformacji bryły korzeniowej,
2.6.2. roślin z przyciętymi korzeniami powstałymi przed ostatnim przesadzeniem lub obciętymi korzeniami podczas wykopywania;
2.6.3. dostarczenia roślin sadzonych bezpośrednio przed dostawą lub w takim okresie, że rośliny przed dostawą nie miały możliwości wytworzenia wystarczającej ilości korzeni w kontenerze;
2.6.4. korzeni skręconych w spiralę w przypadku roślin uprawianych w kontenerach;
2.6.5. ran roślin na jakimkolwiek etapie gojenia spowodowane złą lub późną ingerencją (np. późnym usunięciem bocznych pędów przy pniu), niedopuszczalne są również jakiekolwiek inne świeże uszkodzenia gałęzi i pnia;
2.6.6. występowania na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Dostawa, nasadzenie własnego materiału i pielęgnacja krzewów, bylin i traw dla obszaru - O – Staw przy ul. Gdańskiej, J – Park Morskie Oko, U – ul. Kusocińskiego za basenem, K- Staw przy ul. Gierymskiego. Szczegółowy opis, w tym wymagany gatunek oraz wymagana ilość krzewów, bylin i traw zawarte są w Załączniku nr 10 do SWZ. Wykaz roślin dotyczących realizacji II części zamówienia:

II część
K - STAW PRZY UL. GIERYMSKIEGO 323 szt. roślin ogółem
U - UL. KUSOCIŃSKIEGO ZA BASENEM 826 szt. roślin ogółem
O - STAW PRZY UL. GDAŃSKIEJ 1412 szt. roślin ogółem
J - PARK MORSKIE OKO 4618 szt. roślin ogółem

krzew, bylina, trawa szt.
bluszcz 215
hosta 276
róża okrywowa 76
pięciornik 329
bodziszek 1755
trzmielina 108
hortensja 180
suchodrzew 78
krzewuszka 575
forsycja 5
berberys 258
miskant 138
bukszpan 2
tawułka 16
pęcherznica 163
tawuła 286
świerk 123
jałowiec 617
mahonia 10
cis 5
żywotnik 38
winobluszcz 409
barwinek 50
cyprysik 7
gaulteria 232
buk (żywopłot) 700
funkia 350
trzcinnik 123
paproć 55
Razem: 7179

Ponadto w ramach II części zamówienia Wykonawca dokona zmiany lokalizacji roślin w obszarze K - STAW PRZY UL. GIERYMSKIEGO zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ.

2. Wymagania Zamawiającego:
2.1. Materiał roślinny ma zostać dostarczony w donicach:
2.1.1. Krzewy ozdobne (liściaste i iglaste) – doniczka o pojemności 5 dm3 C5
2.1.2. Trawy i byliny wieloletnie – doniczka o pojemności 3 dm3 C3
2.1.3. Buk pospolity (żywopłot) – doniczka o pojemności min. 1 dm3
2.2. Wykonawcy zostanie przekazany teren poszczególnych obszarów, na których należy wykonać pełne wypielenia wszystkich kwater/ skupin krzewów (porost występujących na rabatach chwastów obejmować będzie maksymalny okres wegetacji do 30 dni przed przekazaniem skweru Wykonawcy).
2.3. Po dokonaniu pielenia poszczególnych kwater i odbiorze przez inspektora nadzoru. Wykonawca przystępuje do nasadzeń ubytków krzewów i bylin. Nasadzenia obejmują całkowitą zaprawę dołów kompostem organicznym w tej samej ilości co pojemność doniczki sadzonki. Po zakończeniu sadzenia i podlaniu Wykonawca zobowiązany jest do obsypania na rabacie każdej sadzonki kora iglastą (kompost organiczny i kora iglasta do pobrania przez Wykonawcę z bazy Referatu Zieleni Miejskiej przy ul. Warszawskiej 15 A).
2.4. Wykonawca zobowiązany jest do podlewania wykonanych nasadzeń do czasu odbioru nasadzonych roślin, tj. do dnia 31.08.2024 r. w ilości min. 2 x w ciągu tygodnia. Ponadto w okresie od 01.09.2024 do 30.09.2024 Wykonawca w ramach zawartej umowy zobowiązany będzie do właściwej pielęgnacji nasadzonych roślin wraz z ich podlewaniem. Wykonawcy będzie umożliwiony bezpłatny pobór wody z szafek hydrantowych zainstalowanych na sieci wodociągowej na poszczególnych skwerach z wyłączeniem obszarów: O - STAW PRZY UL. GDAŃSKIEJ, K - STAW PRZY UL. GIERYMSKIEGO, J - PARK MORSKIE OKO, w których pobór wody będzie prowadzony pompą ze zbiorników wodnych.
2.5. Zamawiający wymaga do realizacji zamówienia użycie sadzonek krzewów ozdobnych oraz bylin i traw wieloletnich w donicach. Wielkości donic określone zostały w niniejszym Dziale ust. 2 SWZ
Materiał szkółkarski roślin musi być czysty odmianowo i wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej. Wymagamy roślin zdrowych, zdrewniałych, zahartowanych oraz prawidłowo uformowanych, z zachowaniem charakterystycznego dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów, a także równomiernego rozkrzewienia i rozgałęzienia. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Rośliny muszą posiadać cechy charakterystyczne dla gatunku i odmiany oraz spełniać wymagania dotyczące wielkości i być w dobrym stanie. Rośliny muszą posiadać paszporty pochodzenia oznaczone etykietą zawierającą pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską (w przypadku dostawy jednorodnej wystarczy zaopatrzyć w etykietę jedną roślinę danego gatunku/odmiany).

Po zmianie:
Dostawa, nasadzenie własnego materiału i pielęgnacja krzewów, bylin i traw dla obszaru - O – Staw przy ul. Gdańskiej, J – Park Morskie Oko, U – ul. Kusocińskiego za basenem, K- Staw przy ul. Gierymskiego. Szczegółowy opis, w tym wymagany gatunek oraz wymagana ilość krzewów, bylin i traw zawarte są w Załączniku nr 10 do SWZ. Wykaz roślin dotyczących realizacji II części zamówienia:

II część
K - STAW PRZY UL. GIERYMSKIEGO 323 szt. roślin ogółem
U - UL. KUSOCIŃSKIEGO ZA BASENEM 826 szt. roślin ogółem
O - STAW PRZY UL. GDAŃSKIEJ 1412 szt. roślin ogółem
J - PARK MORSKIE OKO 4618 szt. roślin ogółem

krzew, bylina, trawa szt.
bluszcz 215
hosta 276
róża okrywowa 76
pięciornik 329
bodziszek 1755
trzmielina 108
hortensja 180
suchodrzew 78
krzewuszka 575
forsycja 5
berberys 258
miskant 138
bukszpan 2
tawułka 16
pęcherznica 163
tawuła 286
świerk 123
jałowiec 617
mahonia 10
cis 5
żywotnik 38
winobluszcz 409
barwinek 50
cyprysik 7
gaulteria 232
buk (żywopłot) 700
funkia 350
trzcinnik 123
paproć 55
Razem: 7179

Ponadto w ramach II części zamówienia Wykonawca dokona zmiany lokalizacji roślin w obszarze K - STAW PRZY UL. GIERYMSKIEGO zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ.

2. Wymagania Zamawiającego:
2.1. Materiał roślinny ma zostać dostarczony w donicach:
2.1.1. Krzewy ozdobne (liściaste i iglaste) – doniczka o pojemności 5 dm3 C5
2.1.2. Trawy i byliny wieloletnie – doniczka o pojemności 3 dm3 C3
2.1.3. Buk pospolity (żywopłot) – doniczka o pojemności min. 1 dm3
2.2. Wykonawcy zostanie przekazany teren poszczególnych obszarów, na których należy wykonać pełne wypielenia wszystkich kwater/ skupin krzewów (porost występujących na rabatach chwastów obejmować będzie maksymalny okres wegetacji do 30 dni przed przekazaniem skweru Wykonawcy).
2.3. Po dokonaniu pielenia poszczególnych kwater i odbiorze przez inspektora nadzoru. Wykonawca przystępuje do nasadzeń ubytków krzewów i bylin. Nasadzenia obejmują całkowitą zaprawę dołów kompostem organicznym w tej samej ilości co pojemność doniczki sadzonki. Po zakończeniu sadzenia i podlaniu Wykonawca zobowiązany jest do obsypania na rabacie każdej sadzonki kora iglastą (kompost organiczny i kora iglasta do pobrania przez Wykonawcę z bazy Referatu Zieleni Miejskiej przy ul. Warszawskiej 15 A).
2.4. Wykonawca zobowiązany jest do podlewania wykonanych nasadzeń do czasu odbioru nasadzonych roślin, tj. do dnia 31.08.2024 r. w ilości min. 2 x w ciągu tygodnia. Ponadto w okresie od 01.09.2024 do 30.09.2024 Wykonawca w ramach zawartej umowy zobowiązany będzie do właściwej pielęgnacji nasadzonych roślin wraz z ich podlewaniem. Wykonawcy będzie umożliwiony bezpłatny pobór wody z szafek hydrantowych zainstalowanych na sieci wodociągowej na poszczególnych skwerach z wyłączeniem obszarów: O - STAW PRZY UL. GDAŃSKIEJ, K - STAW PRZY UL. GIERYMSKIEGO, J - PARK MORSKIE OKO, w których pobór wody będzie prowadzony pompą ze zbiorników wodnych.
2.5. Zamawiający wymaga do realizacji zamówienia użycie sadzonek krzewów ozdobnych oraz bylin i traw wieloletnich w donicach. Wielkości donic określone zostały w niniejszym Dziale ust. 2 SWZ.
2.6. Nie dopuszcza się:
2.6.1. poważnych deformacji bryły korzeniowej,
2.6.2. roślin z przyciętymi korzeniami powstałymi przed ostatnim przesadzeniem lub obciętymi korzeniami podczas wykopywania;
2.6.3. dostarczenia roślin sadzonych bezpośrednio przed dostawą lub w takim okresie, że rośliny przed dostawą nie miały możliwości wytworzenia wystarczającej ilości korzeni w kontenerze;
2.6.4. korzeni skręconych w spiralę w przypadku roślin uprawianych w kontenerach;
2.6.5. ran roślin na jakimkolwiek etapie gojenia spowodowane złą lub późną ingerencją (np. późnym usunięciem bocznych pędów przy pniu), niedopuszczalne są również jakiekolwiek inne świeże uszkodzenia gałęzi i pnia;
2.6.6. występowania na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki.
Materiał szkółkarski roślin musi być czysty odmianowo i wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej. Wymagamy roślin zdrowych, zdrewniałych, zahartowanych oraz prawidłowo uformowanych, z zachowaniem charakterystycznego dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów, a także równomiernego rozkrzewienia i rozgałęzienia. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Rośliny muszą posiadać cechy charakterystyczne dla gatunku i odmiany oraz spełniać wymagania dotyczące wielkości i być w dobrym stanie. Rośliny muszą posiadać paszporty pochodzenia oznaczone etykietą zawierającą pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską (w przypadku dostawy jednorodnej wystarczy zaopatrzyć w etykietę jedną roślinę danego gatunku/odmiany).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
2024-08-31

Po zmianie:
2024-08-29

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
2024-08-31

Po zmianie:
2024-08-29

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1.1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę z nasadzeniem sadzonek krzewów i bylin o łącznej wartości min. 100 tys. zł w ramach 1 umowy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.

Po zmianie:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę związaną z nasadzeniem sadzonek roślin o łącznej wartości prac min. 80 tys. zł w ramach 1 umowy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – dotyczy wykonawców składających ofertę na część 2. zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust. 1 pkt. 2) lit. b i c i 4) oraz ust. 2 ustawy Pzp, przewiduje się możliwość
dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy (Wyk.), dotyczących:
1.1.Terminu zakończenia robót, o czas trwania przeszkody w następujących przypadkach:
1.1.1.jeżeli przyczyny, dla których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, będą następstwem okol., za
które odpowiedzialność ponosi Zamawiający (Zam.), w szczególności konieczności zmian dokumen. projek., w zakresie w
jakim ww. okolicz. miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót;
1.1.2.gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy (tj.
przeprowadzenie prac, prób i sprawdzeń, dokonanie odbiorów) utrzymujące się co najmniej 7 dni, termin wykonania
zamówienia może ulec przedłużeniu odpowiednio o liczbę dni, w których wystąpiły warunki atmosferyczne uniemożliwiające
prawidłowe wykonanie przed. umowy;
1.1.3.1.1.3. w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych w momencie zawarcia umowy kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami, w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, w sytuacji gdy wykonywanie robót nie będzie możliwe ze względu na obowiązek skoordynowania robót z wykonawcą innych robót wykonywanych na terenie budowy termin wykonania zamówienia może ulec przedłużeniu odpowiednio o liczbę dni, w których nastąpiło wstrzymanie robot z w/w przyczyny.;1.1.4.w przypadku konieczności wstrzymania robót z przyczyn niezależnych od
Wyk.;1.1.5.gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy
administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;1.1.6.jeżeli
wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub
nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ z przyczyn niezależnych od Wyk.;1.1.7.wystąpienia siły wyższej czyli
zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które
uniemożliwia Wyk. wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań umownych;1.1.8.w przypadku odkrycia na terenie
budowy przedmiotów, co do których zaistnieje podejrzenie, iż są to przedmioty o znaczeniu historycznym, bądź innych
przedmiotów podlegających ochronie;1.1.9.w przypadku wniesienia odwołania przez Wyk. zgodnie z art. 513 pkt 1) i
2).1.2.Zmiany wysokości wynagrodzenia związane z:
1.2.1.koniecznością zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przed. umowy, przy zastosowaniu odmiennych
rozwiązań technicznych lub technolog., niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych wad tej
dokumentacji lub zmiany stanu prawnego, w oparciu o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych
rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy;
Cały zakres zmian został opisany w SWZ Rodz. XIX INFORMACJE DODATKOWE pkt.od 1 do 5.
3.Dopuszczalne są również zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla
Zam., a które nie będą wykraczać poza treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wyk., a zmiany nie będą istotne
zgodnie z zapisami art. 454 ustawy Pzp.
4.Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Pzp:
4.1.Zmiana numeru rachunku bankowego;
4.2.Zmiana osób przeznaczonych do realizacji zamówienia;
4.3.Zmiana danych teleadresowych.
Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.

Po zmianie:
1. Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust. 1 pkt. 2) lit. b i c i 4) oraz ust. 2 ustawy Pzp, przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy (Wyk.), dotyczących:
1.1.Terminu zakończenia robót, o czas trwania przeszkody w następujących przypadkach:
1.1.1.jeżeli przyczyny, dla których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, będą następstwem okol., za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający (Zam.), w szczególności konieczności zmian dokumen. projek., w zakresie w jakim ww. okolicz. miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót;
1.1.2.gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy (tj.
przeprowadzenie prac, prób i sprawdzeń, dokonanie odbiorów) utrzymujące się co najmniej 7 dni, termin wykonania zamówienia może ulec przedłużeniu odpowiednio o liczbę dni, w których wystąpiły warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przed. umowy;
1.1.3. w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych w momencie zawarcia umowy kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami, w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, w sytuacji gdy wykonywanie robót nie będzie możliwe ze względu na obowiązek skoordynowania robót z wykonawcą innych robót wykonywanych na terenie budowy termin wykonania zamówienia może ulec przedłużeniu odpowiednio o liczbę dni, w których nastąpiło wstrzymanie robot z w/w przyczyny.;1.1.4.w przypadku konieczności wstrzymania robót z przyczyn niezależnych od
Wyk.;1.1.5.gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy
administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;1.1.6.jeżeli
wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub
nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ z przyczyn niezależnych od Wyk.;1.1.7.wystąpienia siły wyższej czyli
zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które
uniemożliwia Wyk. wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań umownych;1.1.8.w przypadku odkrycia na terenie
budowy przedmiotów, co do których zaistnieje podejrzenie, iż są to przedmioty o znaczeniu historycznym, bądź innych
przedmiotów podlegających ochronie;1.1.9.w przypadku wniesienia odwołania przez Wyk. zgodnie z art. 513 pkt 1)
Cały zakres zmian został opisany w SWZ Rodz. XIX INFORMACJE DODATKOWE pkt.od 1 do 5.
3.Dopuszczalne są również zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla Zamawiającego, a które nie będą wykraczać poza treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a zmiany nie będą istotne zgodnie z zapisami art. 454 ustawy Pzp oraz z uwzględnieniem zapisów art. 433 pkt 4) ustawy Pzp.
4.Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Pzp:
4.1.Zmiana numeru rachunku bankowego;
4.2.Zmiana osób przeznaczonych do realizacji zamówienia;
4.3.Zmiana danych teleadresowych.
Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-07-08 10:00

Po zmianie:
2024-07-10 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-07-08 10:15

Po zmianie:
2024-07-10 10:15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.