eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkDostawa, nasadzenia i pielęgnacja krzewów, bylin i traw dla zadania "Więcej drzew i krzewów w mieście - Zielony Lębork"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, nasadzenia i pielęgnacja krzewów, bylin i traw dla zadania „Więcej drzew i krzewów w mieście – Zielony Lębork”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 14

1.5.2.) Miejscowość: Lębork

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598624280

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.lebork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.lebork.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, nasadzenia i pielęgnacja krzewów, bylin i traw dla zadania „Więcej drzew i krzewów w mieście – Zielony Lębork”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f334c05-3451-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455953

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016169/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa, nasadzenia i pielęgnacja krzewów, bylin i traw dla zadania „ Więcej drzew i krzewów w mieście – Zielony Lębork”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386211

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.Z.12.2024.W

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 450000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 182926,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, nasadzenie i pielęgnacja krzewów, bylin i traw dla obszaru – A - ul. Olimpijczyków od strony ul. Kusocińskiego, H - Mini Park, T – Park Michalskiego, T2 – Park Michalskiego – II etap. Szczegółowy opis, w tym wymagany gatunek oraz wymagana ilość krzewów, bylin i traw zawarte są w Załączniku nr 10 do SWZ. Wykaz roślin dotyczących realizacji I części zamówienia:

I część
T – PARK MICHALSKIEGO I ETAP 1411 szt. roślin ogółem
A - UL. OLIMPIJCZYKÓW OD STR. UL. KUSOCIŃSKIEGO 1410 szt. roślin ogółem
H - MINI PARK 1533 szt. roślin ogółem
T2 PARKI MICHALSKIEGO II 2883 szt. roślin ogółem

krzew, bylina, trawa szt.
bluszcz 878
hosta 225
tawuła japońska 135
azalia 31
pieris japoński 4
kalmia 7
wrzos 51
jałowiec płożący 58
róża okrywowa 101
jałowiec pośredni 6
lawenda 41
pięciornik 92
bodziszek 790
trzmielina 134
różanecznik 29
hortensja 541
dereń biały 3
pęcherznica kalinolistna 3
liliowiec 50
azalia japońska 13
kostrzewa 125
suchodrzew 60
krzewuszka 528
żurawka 382
forsycja 16
berberys niski 5
bergenia 47
runianka 27
berberys 225
perukowiec 1
pigwowiec 13
miskant 258
bukszpan 8
dziurawiec 12
żylistek 3
tawułka 25
pęcherznica 24
jeżówka 203
rudbekia 17
dereń 32
dąbrówka rozgłowa 27
tawuła 141
świerk 3
jałowiec 1008
irga 116
lilak 20
róża 124
aster 64
turzyca 118
chaber 56
cyprysik 30
sosna 8
robinia 1
buk (żywopłot) 300
trzcinnik 18
Razem: 7237
2. Wymagania Zamawiającego:
2.1. Materiał roślinny ma zostać dostarczony w donicach:
2.1.1. Krzewy ozdobne (liściaste i iglaste) – doniczka o pojemności 5 dm3 C5
2.1.2. Trawy i byliny wieloletnie – doniczka o pojemności 3 dm3 C3
2.1.3. Buk pospolity (żywopłot) – doniczka o pojemności min. 1 dm3
2.2. Wykonawcy zostanie przekazany teren poszczególnych obszarów, na których należy wykonać pełne wypielenia wszystkich kwater/ skupin krzewów (porost występujących na rabatach chwastów obejmować będzie maksymalny okres wegetacji do 30 dni przed przekazaniem skweru Wykonawcy).
2.3. Po dokonaniu pielenia poszczególnych kwater i odbiorze przez inspektora nadzoru. Wykonawca przystępuje do nasadzeń ubytków krzewów i bylin. Nasadzenia obejmują całkowitą zaprawę dołów kompostem organicznym w tej samej ilości co pojemność doniczki sadzonki. Po zakończeniu sadzenia i podlaniu Wykonawca zobowiązany jest do obsypania na rabacie każdej sadzonki kora iglastą (kompost organiczny i kora iglasta do pobrania przez Wykonawcę z bazy Referatu Zieleni Miejskiej przy ul. Warszawskiej 15 A).
2.4. Wykonawca zobowiązany jest do podlewania wykonanych nasadzeń do czasu odbioru nasadzonych roślin, tj. do dnia 31.08.2024 r. w ilości min. 2 x w ciągu tygodnia. Ponadto w okresie od 01.09.2024 do 30.09.2024 Wykonawca w ramach zawartej umowy zobowiązany będzie do właściwej pielęgnacji nasadzonych roślin wraz z ich podlewaniem. Wykonawcy będzie umożliwiony bezpłatny pobór wody z szafek hydrantowych zainstalowanych na sieci wodociągowej na poszczególnych skwerach z wyłączeniem obszarów: O - STAW PRZY UL. GDAŃSKIEJ, K - STAW PRZY UL. GIERYMSKIEGO, J - PARK MORSKIE OKO, w których pobór wody będzie prowadzony pompą ze zbiorników wodnych.
2.5. Zamawiający wymaga do realizacji zamówienia użycie sadzonek krzewów ozdobnych oraz bylin i traw wieloletnich w donicach. Wielkości donic określone zostały w niniejszym Dziale ust. 2 SWZ
Materiał szkółkarski roślin musi być czysty odmianowo i wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej. Wymagamy roślin zdrowych, zdrewniałych, zahartowanych oraz prawidłowo uformowanych, z zachowaniem charakterystycznego dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów, a także równomiernego rozkrzewienia i rozgałęzienia. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Rośliny muszą posiadać cechy charakterystyczne dla gatunku i odmiany oraz spełniać wymagania dotyczące wielkości i być w dobrym stanie. Rośliny muszą posiadać paszporty pochodzenia oznaczone etykietą zawierającą pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską (w przypadku dostawy jednorodnej wystarczy zaopatrzyć w etykietę jedną roślinę danego gatunku/odmiany).2.6. Nie dopuszcza się:
2.6.1. poważnych deformacji bryły korzeniowej,
2.6.2. roślin z przyciętymi korzeniami powstałymi przed ostatnim przesadzeniem lub obciętymi korzeniami podczas wykopywania;
2.6.3. dostarczenia roślin sadzonych bezpośrednio przed dostawą lub w takim okresie, że rośliny przed dostawą nie miały możliwości wytworzenia wystarczającej ilości korzeni w kontenerze;
2.6.4. korzeni skręconych w spiralę w przypadku roślin uprawianych w kontenerach;
2.6.5. ran roślin na jakimkolwiek etapie gojenia spowodowane złą lub późną ingerencją (np. późnym usunięciem bocznych pędów przy pniu), niedopuszczalne są również jakiekolwiek inne świeże uszkodzenia gałęzi i pnia;
2.6.6. występowania na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa

4.5.5.) Wartość części: 225000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, nasadzenie własnego materiału i pielęgnacja krzewów, bylin i traw dla obszaru - O – Staw przy ul. Gdańskiej, J – Park Morskie Oko, U – ul. Kusocińskiego za basenem, K- Staw przy ul. Gierymskiego. Szczegółowy opis, w tym wymagany gatunek oraz wymagana ilość krzewów, bylin i traw zawarte są w Załączniku nr 10 do SWZ. Wykaz roślin dotyczących realizacji II części zamówienia:

II część
K - STAW PRZY UL. GIERYMSKIEGO 323 szt. roślin ogółem
U - UL. KUSOCIŃSKIEGO ZA BASENEM 826 szt. roślin ogółem
O - STAW PRZY UL. GDAŃSKIEJ 1412 szt. roślin ogółem
J - PARK MORSKIE OKO 4618 szt. roślin ogółem

krzew, bylina, trawa szt.
bluszcz 215
hosta 276
róża okrywowa 76
pięciornik 329
bodziszek 1755
trzmielina 108
hortensja 180
suchodrzew 78
krzewuszka 575
forsycja 5
berberys 258
miskant 138
bukszpan 2
tawułka 16
pęcherznica 163
tawuła 286
świerk 123
jałowiec 617
mahonia 10
cis 5
żywotnik 38
winobluszcz 409
barwinek 50
cyprysik 7
gaulteria 232
buk (żywopłot) 700
funkia 350
trzcinnik 123
paproć 55
Razem: 7179

Ponadto w ramach II części zamówienia Wykonawca dokona zmiany lokalizacji roślin w obszarze K - STAW PRZY UL. GIERYMSKIEGO zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ.

2. Wymagania Zamawiającego:
2.1. Materiał roślinny ma zostać dostarczony w donicach:
2.1.1. Krzewy ozdobne (liściaste i iglaste) – doniczka o pojemności 5 dm3 C5
2.1.2. Trawy i byliny wieloletnie – doniczka o pojemności 3 dm3 C3
2.1.3. Buk pospolity (żywopłot) – doniczka o pojemności min. 1 dm3
2.2. Wykonawcy zostanie przekazany teren poszczególnych obszarów, na których należy wykonać pełne wypielenia wszystkich kwater/ skupin krzewów (porost występujących na rabatach chwastów obejmować będzie maksymalny okres wegetacji do 30 dni przed przekazaniem skweru Wykonawcy).
2.3. Po dokonaniu pielenia poszczególnych kwater i odbiorze przez inspektora nadzoru. Wykonawca przystępuje do nasadzeń ubytków krzewów i bylin. Nasadzenia obejmują całkowitą zaprawę dołów kompostem organicznym w tej samej ilości co pojemność doniczki sadzonki. Po zakończeniu sadzenia i podlaniu Wykonawca zobowiązany jest do obsypania na rabacie każdej sadzonki kora iglastą (kompost organiczny i kora iglasta do pobrania przez Wykonawcę z bazy Referatu Zieleni Miejskiej przy ul. Warszawskiej 15 A).
2.4. Wykonawca zobowiązany jest do podlewania wykonanych nasadzeń do czasu odbioru nasadzonych roślin, tj. do dnia 31.08.2024 r. w ilości min. 2 x w ciągu tygodnia. Ponadto w okresie od 01.09.2024 do 30.09.2024 Wykonawca w ramach zawartej umowy zobowiązany będzie do właściwej pielęgnacji nasadzonych roślin wraz z ich podlewaniem. Wykonawcy będzie umożliwiony bezpłatny pobór wody z szafek hydrantowych zainstalowanych na sieci wodociągowej na poszczególnych skwerach z wyłączeniem obszarów: O - STAW PRZY UL. GDAŃSKIEJ, K - STAW PRZY UL. GIERYMSKIEGO, J - PARK MORSKIE OKO, w których pobór wody będzie prowadzony pompą ze zbiorników wodnych.
2.5. Zamawiający wymaga do realizacji zamówienia użycie sadzonek krzewów ozdobnych oraz bylin i traw wieloletnich w donicach. Wielkości donic określone zostały w niniejszym Dziale ust. 2 SWZ.
2.6. Nie dopuszcza się:
2.6.1. poważnych deformacji bryły korzeniowej,
2.6.2. roślin z przyciętymi korzeniami powstałymi przed ostatnim przesadzeniem lub obciętymi korzeniami podczas wykopywania;
2.6.3. dostarczenia roślin sadzonych bezpośrednio przed dostawą lub w takim okresie, że rośliny przed dostawą nie miały możliwości wytworzenia wystarczającej ilości korzeni w kontenerze;
2.6.4. korzeni skręconych w spiralę w przypadku roślin uprawianych w kontenerach;
2.6.5. ran roślin na jakimkolwiek etapie gojenia spowodowane złą lub późną ingerencją (np. późnym usunięciem bocznych pędów przy pniu), niedopuszczalne są również jakiekolwiek inne świeże uszkodzenia gałęzi i pnia;
2.6.6. występowania na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki.
Materiał szkółkarski roślin musi być czysty odmianowo i wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej. Wymagamy roślin zdrowych, zdrewniałych, zahartowanych oraz prawidłowo uformowanych, z zachowaniem charakterystycznego dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów, a także równomiernego rozkrzewienia i rozgałęzienia. Materiał musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych, objawów będących skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny. Rośliny muszą posiadać cechy charakterystyczne dla gatunku i odmiany oraz spełniać wymagania dotyczące wielkości i być w dobrym stanie. Rośliny muszą posiadać paszporty pochodzenia oznaczone etykietą zawierającą pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską (w przypadku dostawy jednorodnej wystarczy zaopatrzyć w etykietę jedną roślinę danego gatunku/odmiany).

4.5.3.) Główny kod CPV: 03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa

4.5.5.) Wartość części: 225000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający planował przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 374760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKAS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 841517447

7.3.3) Ulica: ul. Zwycięstwa 7

7.3.4) Miejscowość: Lębork

7.3.5) Kod pocztowy: 84-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.