Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00365377/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont podłogi sportowej w budynku sali gimnastycznej przy II Liceum Ogólnokształcącym im. K. Cypriana Norwida w Krasnymstawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCACE IM.C.K.NORWIDA W KRASNYMSTAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110074772
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okrzei 5
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (82) 576-25-28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lo_norwid@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.norwidkrasnystaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://norwidkrasnystaw.bip.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont podłogi sportowej w budynku sali gimnastycznej przy II Liceum Ogólnokształcącym im. K. Cypriana Norwida w Krasnymstawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-017ffd68-3e34-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00365013/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont podłogi sportowej w budynku sali gimnastycznej przy II Liceum Ogólnokształcącym im. K. Cypriana Norwida w Krasnymstawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365377/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IILO.26.01.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Remont podłogi sportowej w budynku sali gimnastycznej przy II Liceum Ogólnokształcącym im. K. Cypriana Norwida w Krasnymstawie ", obejmujące remont podłogi sportowej powierzchniowo i punktowo sprężystej wraz z bezspoinową nawierzchnią epoksydową wykonaną na konstrukcji rusztu drewnianego z warstwą rozdzielającą obciążenie z płyt OSB w budynku sali gimnastycznej przy II Liceum Ogólnokształcącym im. K. Cypriana Norwida w Krasnymstawie.
Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje wykonanie prac budowlanych obejmujących w szczególności:
− Demontaż i ponowny montaż istniejących drabinek gimnastycznych,
− Demontaż podłogi sportowej wraz z jej poszczególnymi warstwami oraz istniejącej izolacji,
− Wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej,
− Wykonanie nowej podłogi sportowej powierzchniowo i punktowo sprężystej wraz z bezspoinową nawierzchnią poliuretanową wykonaną na konstrukcji rusztu drewnianego z warstwą rozdzielającą obciążenie z płyt OSB;
− Wykonanie warstwy lakieru wraz z wykonaniem linii boisk,
− Montaż listwy przyściennej z otworami wentylacyjnymi,
− Roboty porządkowe
Całkowita powierzchnia objęta zakresem robót 479 metrów kwadratowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa, obejmująca rzut Sali gimnastycznej
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR),
3) Przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
44112200-0 - Wykładziny podłogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnienia postępowanie stosownie do treści art. 255 pkt 6) ustawy Pzp w zw. z art. 16 ustawy Pzp oraz w zw. z art. 58 § 1 ustawy Kodeks cywilny oraz na podstawie art. 256 ustawy Pzp.Zamawiający w dniu 27 września 2022 r. opublikował ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz dokumenty zamówienia na stronie prowadzonego postępowania.
Pierwotny termin składania ofert został przez Zamawiającego wyznaczony na dzień 13 października 2022 r.
W toku postępowania, Zamawiający otrzymał szereg pytań od Wykonawców.
Zgodnie z art. 284 ust. 2 ustawy pzp - Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ albo opisu potrzeb i wymagań wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert albo ofert podlegających negocjacjom.
Natomiast zgodnie z art. 284 ust. 6 ustawy pzp, treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, a w przypadkach, o których mowa w art. 280 ust. 2 i 3, przekazuje wykonawcom, którym udostępnił odpowiednio SWZ albo opis potrzeb i wymagań.
Zamawiający udzielił odpowiedzi na zadanie pytanie bezpośrednio Wykonawcom, z pominięciem publikacji treści zapytań wraz z wyjaśnieniami na stronie internetowej prowadzonego postepowania. Tym samym, czynność Zamawiającego obarczona jest niemożliwą do usunięcia wadą prowadząca do naruszenia art. 16 pkt 1 oraz 2 ustawy Pzp, czyli z naruszeniem zasady równego traktowania wykonawców i przejrzystości postępowania.
Zgodnie z art. 58 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny - Czynność prawna sprzeczna z ustawą albo mająca na celu obejście ustawy jest nieważna, chyba że właściwy przepis przewiduje inny skutek, w szczególności ten, iż na miejsce nieważnych postanowień czynności prawnej wchodzą odpowiednie przepisy ustawy.
Zgodnie natomiast z wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej z dnia z dnia 2 sierpnia 2021 r. (KIO 1905/21), przesłankę z art. 255 pkt 6) ustawy pzp należy czytać szeroko – „Wskazana przesłanka literalnie obejmuje szerszy zakres sytuacji, przykładowo nie tylko udzielenie zamówienia w niewłaściwym trybie, ale każde naruszenie „niewzruszalne”, które mogło mieć znaczenie dla wyboru najkorzystniejszej oferty. Zatem natura możliwych okoliczności w ramach tej przesłanki wskazuje na konieczność ich odniesienia do istotnych elementów postępowania o udzielenie zamówienia, wpływających na przestrzeganie podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych, tj. jawności, przejrzystości, uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców, związanych z wyborem najkorzystniejszej oferty”.
Zgodnie z art. 256 ustawy Pzp, Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Remont drogi powiatowej nr 3146L Brzeziny - Majdan Surhowski - Franciszków - Orłów Murowany - Izbica na odcinku 0,291 km (ulica Klinkierniana)
- REMONT DACHU NA BUDYNKU POWIATOWEGO URZĘDU PRACY
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
więcej: Wykładziny podłogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.