Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00502808/01 - Wynik z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie gminy Lichnowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina LIchnowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tczewska 6
1.5.2.) Miejscowość: Lichnowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-224
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stachowiak@lichnowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lichnowy.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie gminy Lichnowy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-803fc9cb-379a-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073088/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa zbiorników retencyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lichnowy3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lichnowy
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, np. gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Pzp.
4. Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące m.in. logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
6. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a. .zip
b. .7Z
7. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
8. Zwraca się uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
9. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zaleca się, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
10. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
11. Zaleca się aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
12. Zaleca się, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
13. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
14. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
15. Rekomenduje się wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
16. Zaleca się aby nie wprowadzać zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) administratorem danych osobowych przetwarzanych w UG Lichnowy jest Wójt Gminy Lichnowy z siedzibą przy ul. Tczewskiej 6, 82-224 Lichnowy, tel. 55 271 27 23, email: sekretariat@lichnowy.pl
b) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz przysługującymi uprawnieniami można kontaktować się w Urzędzie Gminy Lichnowy z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych email: iod@lichnowy.pl
c) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO, oraz ustawą z dnia 11.09.2019 r. Pzp w celu związanym z postępowaniem o udzielenie ww. zamówienia publicznego
d) Administrator nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, jednak w razie powzięcia takich planów przed dalszym przetwarzaniem informuje, o innym celu oraz udzieli wszelkich innych stosownych informacji, w szczególności o okresie przechowywania danych oraz przysługujących prawach
e) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; upoważnieni pracownicy Gminy Lichnowy oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. z siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Lichnowy prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://gminalichnowy.ezamawiajacy.pl
f) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej
g) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres ten obejmuje cały czas trwania umowy oraz nie krócej niż przez okres przewidziany w obowiązujących w tym zakresie przepisach
h) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp
i) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
j) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO
k) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust.1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
l) Podanie danych osobowych jest warunkiem ustawowym. Jest się zobowiązanym do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji zadania nałożonego ustawą na Administratora. Nie dotyczy to podania danych w celu zawarcia i wykonania umowy. W tym wypadku niepodanie danych uniemożliwi jej zawarcie i wykonanie. W zakresie danych dodatkowych, takich jak email, telefon – ich podanie jest z reguły dobrowolne
m) nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełniania, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGI.271.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Lichnowach
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego zbiornika przeciwpożarowego na staw retencyjny na dz. nr 103 i 100/4, obr. Lichnowy, gm. Lichnowy w Lichnowy.
Zamówienie obejmuje:
ROBOTY ROZBIÓRKOWE
W ramach prac rozbiórkowych przewiduje się następujące roboty:
- demontaż istniejącego ogrodzenia
- demontaż płyt betonowych stanowiących istniejące umocnienie zbiornika
- demontaż istniejących schodów terenowych
- wywóz gruzu i utylizacja materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
W ramach prac przygotowawczych przewiduje się następujące roboty :
- wytyczenie punktów charakterystycznych zbiornika
- osuszenie dna zbiornika
- oczyszczenie i odmulenie dna i skarp zbiornika
- ściągnięcie warstwy gruntu z dna do zakładanej głębokości
- oczyszczenie i wyprofilowanie skarp do zakładanego spadku
ROBOTY BUDOWLANE
W ramach prac budowlanych przewiduje się następujące roboty:
- rozłożenie geowłókniny filtrującej na dnie i skarpach czaszy zbiornika;
- rozłożenie i zagęszczenie warstwy podsypki filtracyjnej na dnie zbiornika;
- wyłożenie dna zbiornika płytami wielootworowymi;
- zasypanie otworów w płytach kruszywem naturalnym,
- umocnienie obrzeża dna palikami;
- rozłożenie geokraty na skarpach ,
- wykonanie schodów terenowych;
- wypełnienie geokraty na skarpach kruszywem i gruntem rodzimym;
- wykonanie bystrotoku z kostki granitowej odprowadzającego wodę z opaski filtrującej;
- wykonanie opaski filtrującej wokół zbiornika;
- wykonanie ogrodzenia;
- wykonanie wysiewu traw na skarpach i okolicznym terenie;
- prace porządkowe;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232452-5 - Roboty odwadniające
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45247270-3 - Budowa zbiorników
45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe
45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej
34928200-0 - Ogrodzenia
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał następującymi obliczeniami:
kryterium A - cena - 60%
A = (najniższa cena/cena ocenianej oferty) x 60
kryterium B – okres gwarancji - 40 %
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesiące.
Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał następującymi obliczeniami:
B = (oświadczenie Wykonawcy B1 albo oświadczenie Wykonawcy B2 albo oświadczenie Wykonawcy B3) x 40%
B1 –okres gwarancji 60 miesięcy i więcej – 100 pkt.
B2 –okres gwarancji 48 miesięcy – 50 pkt.
B3 – okres gwarancji 36 miesiące – 0 pkt
Uwaga!
W przypadku nie zaznaczenia żadnej z pozycji lub zaznaczenie kilku pozycji dotyczących kryterium „okres gwarancji” przez Wykonawcę, Zamawiający przyzna 0 pkt. w tym kryterium i przyjmuje okres gwarancji 36 miesiące.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Pordenowie
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego zbiornika retencyjnego na staw retencyjny na dz. nr 157/1. obr. Pordenowo, gm. Lichnowy w Pordenowie.
Zamówienie obejmuje:
ROBOTY ROZBIÓRKOWE
W ramach prac rozbiórkowych przewiduje się następujące roboty:
- demontaż istniejącego ogrodzenia
- demontaż płyt betonowych stanowiących istniejące umocnienie zbiornika
- demontaż istniejących schodów terenowych
- wywóz gruzu i utylizacja materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
W ramach prac przygotowawczych przewiduje się następujące roboty :
- usunięcie kolidujących drzew;
- wytyczenie punktów charakterystycznych zbiornika
- tymczasowe osuszenie dna zbiornika
- oczyszczenie i odmulenie dna i skarp zbiornika
- ściągnięcie warstwy gruntu z dna do zakładanej głębokości
- oczyszczenie i wyprofilowanie skarp do zakładanego spadku
ROBOTY BUDOWLANE
W ramach prac budowlanych przewiduje się następujące roboty:
- rozłożenie geowłókniny filtrującej na dnie i skarpach czaszy zbiornika;
- rozłożenie i zagęszczenie warstwy podsypki filtracyjnej na dnie zbiornika;
- wyłożenie dna zbiornika płytami wielootworowymi;
- zasypanie otworów w płytach kruszywem naturalnym,
- umocnienie obrzeża dna palikami;
- rozłożenie geokraty na skarpach ,
- wykonanie schodów terenowych;
- wypełnienie geokraty na skarpach kruszywem i gruntem rodzimym;
- wykonanie bystrotoku z kostki granitowej odprowadzającego wodę z opaski filtrującej;
- wykonanie opaski filtrującej wokół zbiornika;
- wykonanie ogrodzenia;
- wykonanie wysiewu traw na skarpach i okolicznym terenie;
- prace porządkowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232452-5 - Roboty odwadniające
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45247270-3 - Budowa zbiorników
45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe
45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej
34928200-0 - Ogrodzenia
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał następującymi obliczeniami:
kryterium A - cena - 60%
A = (najniższa cena/cena ocenianej oferty) x 60
kryterium B – okres gwarancji - 40 %
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesiące.
Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał następującymi obliczeniami:
B = (oświadczenie Wykonawcy B1 albo oświadczenie Wykonawcy B2 albo oświadczenie Wykonawcy B3) x 40%
B1 –okres gwarancji 60 miesięcy i więcej – 100 pkt.
B2 –okres gwarancji 48 miesięcy – 50 pkt.
B3 – okres gwarancji 36 miesiące – 0 pkt
Uwaga!
W przypadku nie zaznaczenia żadnej z pozycji lub zaznaczenie kilku pozycji dotyczących kryterium „okres gwarancji” przez Wykonawcę, Zamawiający przyzna 0 pkt. w tym kryterium i przyjmuje okres gwarancji 36 miesiące.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Dąbrowie
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego zbiornika retencyjnego na staw retencyjny na dz. nr 129/2. obr. Dąbrowa, gm. Lichnowy w Dąbrowie.
Zamówienie obejmuje:
ROBOTY ROZBIÓRKOWE
W ramach prac rozbiórkowych przewiduje się następujące roboty:
- demontaż istniejącego ogrodzenia
- demontaż demontaż płyt betonowych stanowiących istniejące umocnienie zbiornika
- demontaż istniejących schodów terenowych
- wywóz gruzu i utylizacja materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
W ramach prac przygotowawczych przewiduje się następujące roboty :
- wytyczenie punktów charakterystycznych zbiornika
- osuszenie dna zbiornika
- oczyszczenie i odmulenie dna i skarp zbiornika
- ściągnięcie warstwy gruntu z dna do zakładanej głębokości
- oczyszczenie i wyprofilowanie skarp do zakładanego spadku
ROBOTY BUDOWLANE
W ramach prac budowlanych przewiduje się następujące roboty:
- rozłożenie geowłókniny filtrującej na dnie i skarpach czaszy zbiornika;
- rozłożenie i zagęszczenie warstwy podsypki filtracyjnej na dnie zbiornika;
- wyłożenie dna zbiornika płytami wielootworowymi;
- zasypanie otworów w płytach kruszywem naturalnym,
- umocnienie obrzeża dna palikami;
- rozłożenie geokraty na skarpach ,
- wykonanie schodów terenowych;
- wypełnienie geokraty na skarpach kruszywem i gruntem rodzimym;
- wykonanie bystrotoku z kostki granitowej odprowadzającego wodę z opaski filtrującej;
- wykonanie opaski filtrującej wokół zbiornika;
- wykonanie ogrodzenia;
- wykonanie wysiewu traw na skarpach i okolicznym terenie;
- prace porządkowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232452-5 - Roboty odwadniające
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45247270-3 - Budowa zbiorników
45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe
45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej
34928200-0 - Ogrodzenia
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał następującymi obliczeniami:
kryterium A - cena - 60%
A = (najniższa cena/cena ocenianej oferty) x 60
kryterium B – okres gwarancji - 40 %
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesiące.
Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał następującymi obliczeniami:
B = (oświadczenie Wykonawcy B1 albo oświadczenie Wykonawcy B2 albo oświadczenie Wykonawcy B3) x 40%
B1 –okres gwarancji 60 miesięcy i więcej – 100 pkt.
B2 –okres gwarancji 48 miesięcy – 50 pkt.
B3 – okres gwarancji 36 miesiące – 0 pkt
Uwaga!
W przypadku nie zaznaczenia żadnej z pozycji lub zaznaczenie kilku pozycji dotyczących kryterium „okres gwarancji” przez Wykonawcę, Zamawiający przyzna 0 pkt. w tym kryterium i przyjmuje okres gwarancji 36 miesiące.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Parszewie
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego zbiornika retencyjnego na staw retencyjny na dz. nr 59. obr. Parszewo, gm. Lichnowy w Parszewie.
Zamówienie obejmuje:
ROBOTY ROZBIÓRKOWE
W ramach prac rozbiórkowych przewiduje się następujące roboty:
- demontaż istniejącego ogrodzenia
- demontaż płyt betonowych stanowiących istniejące umocnienie zbiornika
- demontaż istniejących schodów terenowych
- wywóz gruzu i utylizacja materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
W ramach prac przygotowawczych przewiduje się następujące roboty :
- wytyczenie punktów charakterystycznych zbiornika
- tymczasowe osuszenie dna zbiornika
- oczyszczenie i odmulenie dna i skarp zbiornika
- ściągnięcie warstwy gruntu z dna do zakładanej głębokości
- oczyszczenie i wyprofilowanie skarp do zakładanego spadku
ROBOTY BUDOWLANE
W ramach prac budowlanych przewiduje się następujące roboty:
- rozłożenie geowłókniny filtrującej na dnie i skarpach czaszy zbiornika;
- rozłożenie i zagęszczenie warstwy podsypki filtracyjnej na dnie zbiornika;
- wyłożenie dna zbiornika płytami wielootworowymi;
- zasypanie otworów w płytach kruszywem naturalnym,
- umocnienie obrzeża dna palikami;
- rozłożenie geokraty na trzech skarpach ,
- rozłożenie płyt wielootworowych na skarpie zachodniej;
- wykonanie schodów terenowych;
- wypełnienie płyt wielootworowych i geokraty na skarpach kruszywem i gruntem rodzimym;
- wykonanie ogrodzenia;
- wykonanie wysiewu traw na skarpach i okolicznym terenie;
- prace porządkowe;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232452-5 - Roboty odwadniające
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45247270-3 - Budowa zbiorników
45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe
45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej
34928200-0 - Ogrodzenia
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał następującymi obliczeniami:
kryterium A - cena - 60%
A = (najniższa cena/cena ocenianej oferty) x 60
kryterium B – okres gwarancji - 40 %
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesiące.
Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał następującymi obliczeniami:
B = (oświadczenie Wykonawcy B1 albo oświadczenie Wykonawcy B2 albo oświadczenie Wykonawcy B3) x 40%
B1 –okres gwarancji 60 miesięcy i więcej – 100 pkt.
B2 –okres gwarancji 48 miesięcy – 50 pkt.
B3 – okres gwarancji 36 miesiące – 0 pkt
Uwaga!
W przypadku nie zaznaczenia żadnej z pozycji lub zaznaczenie kilku pozycji dotyczących kryterium „okres gwarancji” przez Wykonawcę, Zamawiający przyzna 0 pkt. w tym kryterium i przyjmuje okres gwarancji 36 miesiące.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V - Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Szymankowo
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego zbiornika retencyjnego na dz. nr 57/36,
obr. Szymankowo, gm. Lichnowy w Szymankowie - na staw retencyjny.
Zamówienie obejmuje:
ROBOTY ROZBIÓRKOWE
W ramach prac rozbiórkowych przewiduje się następujące roboty:
- demontaż istniejącego ogrodzenia
- demontaż płyt betonowych stanowiących istniejące umocnienie zbiornika
- demontaż istniejących schodów terenowych
- wywóz gruzu i utylizacja materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
W ramach prac przygotowawczych przewiduje się następujące roboty :
- wytyczenie punktów charakterystycznych zbiornika;
- usunięcia drzew kolidujących z przebudową;
- osuszenie dna zbiornika;
- oczyszczenie i odmulenie dna i skarp zbiornika;
- ściągnięcie warstwy gruntu z dna do zakładanej głębokości;
- oczyszczenie i wyprofilowanie skarp do zakładanego spadku.
ROBOTY BUDOWLANE
W ramach prac budowlanych przewiduje się następujące roboty:
- rozłożenie geowłókniny filtrującej na dnie i skarpach czaszy zbiornika;
- rozłożenie i zagęszczenie warstwy podsypki filtracyjnej na dnie zbiornika;
- wyłożenie dna zbiornika płytami wielootworowymi;
- zasypanie otworów w płytach kruszywem naturalnym,
- umocnienie obrzeża dna palikami;
- rozłożenie geokraty na skarpach,
- wykonanie schodów terenowych;
- wypełnienie geokraty na skarpach kruszywem i gruntem rodzimym;
- wykonanie bystrotoku z kostki granitowej odprowadzającego wodę z opaski filtrującej;
- wykonanie opaski filtrującej wokół zbiornika;
- wykonanie ogrodzenia;
- wykonanie wysiewu traw na skarpach i okolicznym terenie;
- prace porządkowe;
4.2.6.) Główny kod CPV: 45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232452-5 - Roboty odwadniające
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45247270-3 - Budowa zbiorników
45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe
45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej
34928200-0 - Ogrodzenia
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał następującymi obliczeniami:
kryterium A - cena - 60%
A = (najniższa cena/cena ocenianej oferty) x 60
kryterium B – okres gwarancji - 40 %
Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesiące.
Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się posługiwał następującymi obliczeniami:
B = (oświadczenie Wykonawcy B1 albo oświadczenie Wykonawcy B2 albo oświadczenie Wykonawcy B3) x 40%
B1 –okres gwarancji 60 miesięcy i więcej – 100 pkt.
B2 –okres gwarancji 48 miesięcy – 50 pkt.
B3 – okres gwarancji 36 miesiące – 0 pkt
Uwaga!
W przypadku nie zaznaczenia żadnej z pozycji lub zaznaczenie kilku pozycji dotyczących kryterium „okres gwarancji” przez Wykonawcę, Zamawiający przyzna 0 pkt. w tym kryterium i przyjmuje okres gwarancji 36 miesiące.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
dotyczy wszystkich części:1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże
skierowanie do realizacji zamówienia publicznego w powyższym zakresie osób odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi co najmniej:
1.1. jednej osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji ww. zadania, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej w ograniczonym zakresie;
Zamawiający sprawdzi spełnienie tego warunku na podstawie załącznika nr 6 do SWZ.
Jeżeli Wykonawca przystępować będzie do kilku części może w każdej z części wykazać tą samą osobę wykazaną w ww. warunku.
Uprawnienia, osób o których mowa wyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r. poz.725) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12 a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. 2023, poz. 334).
2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o zamówienie wykonał przed upływem terminu do składania ofert, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie zbiornika retencyjnego na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto albo 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie zbiornika retencyjnego na łączną kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto i przedstawi dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający sprawdzi spełnienie tego warunku na podstawie załącznika nr 5 do SWZ – wykazu robót budowlanych.
Ww. warunek udziału w postępowaniu powinien spełnić w całości jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na kilka części, Zamawiający dopuszcza aby wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu posłużył się tym samym doświadczeniem i tymi samymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, pod warunkiem, że warunek doświadczenia i osoby skierowane do realizacji zamówienia spełniają warunki określone odrębnie dla każdej z tych części.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: dotyczy wszystkich części:
a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji,
b) w zakresie określonym w art. 109 ust.1 pkt 4 – odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem - Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: dotyczy wszystkich części:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ,
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie – zgodnie z załączonym wzorem, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Opcjonalnie: pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby do reprezentowania wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.Opcjonalnie: pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie.
Opcjonalnie: zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.
Opcjonalnie: oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, gwarancjach bankowych lub gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2019, poz. 310, 836 i 1572).Wadium dla części I w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Wadium dla części II w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100
Wadium dla części III w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100
Wadium dla części IV w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100
Wadium dla części V w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100
składane w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego BS Malbork o/Szymankowo nr 89 8303 0006 0060 0600 0837 0012. Wniesienie wadium oznacza uznanie kwoty wadium przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej, Wykonawca przekazuje oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej, w związku z możliwością wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zatrzymanie wadium w ostatnim dniu ważności gwarancji wadialnej, termin ważności gwarancji wadialnej musi być przedłużony o co najmniej 3 dni od ostatniego dnia terminu związania z ofertą albo należy wprowadzić do treści gwarancji wadialnej postanowienia jednoznacznie wskazujące, że zgłoszenie roszczeń jest dopuszczalne w określonym terminie po upływie terminu jej ważności, jeżeli tylko zdarzenie uzasadniające zatrzymanie wadium miało miejsce przed upływem terminu związania z ofertą.
W przypadku braku ww. zapisów wadium w formie gwarancji nie stanowi skutecznego złożenia wadium w rozumieniu przepisów Pzp, w związku z czym oferta takiego Wykonawcy podlega odrzuceniu.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Zamawiający po wyborze oferty żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia kopii umowy, porozumienia lub innego dokumentu regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzającego zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisanego przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niżtermin realizacji zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające niepodleganie wykluczeniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorach umów, stanowiącymi załączniki nr 17-21 do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanymi we wzorach umów, stanowiącymi załączniki nr 17-21 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-19 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lichnowy
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-19 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-17
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
INNE PRZETARGI LICHNOWY
więcej: przetargi LICHNOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.