eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LichnowyPrzebudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie gminy Lichnowy



Ogłoszenie z dnia 2024-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie gminy Lichnowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina LIchnowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tczewska 6

1.5.2.) Miejscowość: Lichnowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-224

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stachowiak@lichnowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lichnowy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lichnowy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie gminy Lichnowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-803fc9cb-379a-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073088/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa zbiorników retencyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396453

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGI.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1174396,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Lichnowach

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego zbiornika przeciwpożarowego na staw retencyjny na dz. nr 103 i 100/4, obr. Lichnowy, gm. Lichnowy w Lichnowy.
Zamówienie obejmuje:
ROBOTY ROZBIÓRKOWE
W ramach prac rozbiórkowych przewiduje się następujące roboty:
- demontaż istniejącego ogrodzenia
- demontaż płyt betonowych stanowiących istniejące umocnienie zbiornika
- demontaż istniejących schodów terenowych
- wywóz gruzu i utylizacja materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
W ramach prac przygotowawczych przewiduje się następujące roboty :
- wytyczenie punktów charakterystycznych zbiornika
- osuszenie dna zbiornika
- oczyszczenie i odmulenie dna i skarp zbiornika
- ściągnięcie warstwy gruntu z dna do zakładanej głębokości
- oczyszczenie i wyprofilowanie skarp do zakładanego spadku
ROBOTY BUDOWLANE
W ramach prac budowlanych przewiduje się następujące roboty:
- rozłożenie geowłókniny filtrującej na dnie i skarpach czaszy zbiornika;
- rozłożenie i zagęszczenie warstwy podsypki filtracyjnej na dnie zbiornika;
- wyłożenie dna zbiornika płytami wielootworowymi;
- zasypanie otworów w płytach kruszywem naturalnym,
- umocnienie obrzeża dna palikami;
- rozłożenie geokraty na skarpach ,
- wykonanie schodów terenowych;
- wypełnienie geokraty na skarpach kruszywem i gruntem rodzimym;
- wykonanie bystrotoku z kostki granitowej odprowadzającego wodę z opaski filtrującej;
- wykonanie opaski filtrującej wokół zbiornika;
- wykonanie ogrodzenia;
- wykonanie wysiewu traw na skarpach i okolicznym terenie;
- prace porządkowe;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232452-5 - Roboty odwadniające

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45247270-3 - Budowa zbiorników

45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe

45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej

34928200-0 - Ogrodzenia

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 207276,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Pordenowie
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego zbiornika retencyjnego na staw retencyjny na dz. nr 157/1. obr. Pordenowo, gm. Lichnowy w Pordenowie.
Zamówienie obejmuje:
ROBOTY ROZBIÓRKOWE
W ramach prac rozbiórkowych przewiduje się następujące roboty:
- demontaż istniejącego ogrodzenia
- demontaż płyt betonowych stanowiących istniejące umocnienie zbiornika
- demontaż istniejących schodów terenowych
- wywóz gruzu i utylizacja materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
W ramach prac przygotowawczych przewiduje się następujące roboty :
- usunięcie kolidujących drzew;
- wytyczenie punktów charakterystycznych zbiornika
- tymczasowe osuszenie dna zbiornika
- oczyszczenie i odmulenie dna i skarp zbiornika
- ściągnięcie warstwy gruntu z dna do zakładanej głębokości
- oczyszczenie i wyprofilowanie skarp do zakładanego spadku
ROBOTY BUDOWLANE
W ramach prac budowlanych przewiduje się następujące roboty:
- rozłożenie geowłókniny filtrującej na dnie i skarpach czaszy zbiornika;
- rozłożenie i zagęszczenie warstwy podsypki filtracyjnej na dnie zbiornika;
- wyłożenie dna zbiornika płytami wielootworowymi;
- zasypanie otworów w płytach kruszywem naturalnym,
- umocnienie obrzeża dna palikami;
- rozłożenie geokraty na skarpach ,
- wykonanie schodów terenowych;
- wypełnienie geokraty na skarpach kruszywem i gruntem rodzimym;
- wykonanie bystrotoku z kostki granitowej odprowadzającego wodę z opaski filtrującej;
- wykonanie opaski filtrującej wokół zbiornika;
- wykonanie ogrodzenia;
- wykonanie wysiewu traw na skarpach i okolicznym terenie;
- prace porządkowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232452-5 - Roboty odwadniające

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45247270-3 - Budowa zbiorników

45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe

45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej

34928200-0 - Ogrodzenia

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 300166,62 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Dąbrowie
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego zbiornika retencyjnego na staw retencyjny na dz. nr 129/2. obr. Dąbrowa, gm. Lichnowy w Dąbrowie.
Zamówienie obejmuje:
ROBOTY ROZBIÓRKOWE
W ramach prac rozbiórkowych przewiduje się następujące roboty:
- demontaż istniejącego ogrodzenia
- demontaż demontaż płyt betonowych stanowiących istniejące umocnienie zbiornika
- demontaż istniejących schodów terenowych
- wywóz gruzu i utylizacja materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
W ramach prac przygotowawczych przewiduje się następujące roboty :
- wytyczenie punktów charakterystycznych zbiornika
- osuszenie dna zbiornika
- oczyszczenie i odmulenie dna i skarp zbiornika
- ściągnięcie warstwy gruntu z dna do zakładanej głębokości
- oczyszczenie i wyprofilowanie skarp do zakładanego spadku
ROBOTY BUDOWLANE
W ramach prac budowlanych przewiduje się następujące roboty:
- rozłożenie geowłókniny filtrującej na dnie i skarpach czaszy zbiornika;
- rozłożenie i zagęszczenie warstwy podsypki filtracyjnej na dnie zbiornika;
- wyłożenie dna zbiornika płytami wielootworowymi;
- zasypanie otworów w płytach kruszywem naturalnym,
- umocnienie obrzeża dna palikami;
- rozłożenie geokraty na skarpach ,
- wykonanie schodów terenowych;
- wypełnienie geokraty na skarpach kruszywem i gruntem rodzimym;
- wykonanie bystrotoku z kostki granitowej odprowadzającego wodę z opaski filtrującej;
- wykonanie opaski filtrującej wokół zbiornika;
- wykonanie ogrodzenia;
- wykonanie wysiewu traw na skarpach i okolicznym terenie;
- prace porządkowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232452-5 - Roboty odwadniające

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45247270-3 - Budowa zbiorników

45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe

45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej

34928200-0 - Ogrodzenia

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 203983,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Parszewie
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego zbiornika retencyjnego na staw retencyjny na dz. nr 59. obr. Parszewo, gm. Lichnowy w Parszewie.
Zamówienie obejmuje:
ROBOTY ROZBIÓRKOWE
W ramach prac rozbiórkowych przewiduje się następujące roboty:
- demontaż istniejącego ogrodzenia
- demontaż płyt betonowych stanowiących istniejące umocnienie zbiornika
- demontaż istniejących schodów terenowych
- wywóz gruzu i utylizacja materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
W ramach prac przygotowawczych przewiduje się następujące roboty :
- wytyczenie punktów charakterystycznych zbiornika
- tymczasowe osuszenie dna zbiornika
- oczyszczenie i odmulenie dna i skarp zbiornika
- ściągnięcie warstwy gruntu z dna do zakładanej głębokości
- oczyszczenie i wyprofilowanie skarp do zakładanego spadku
ROBOTY BUDOWLANE
W ramach prac budowlanych przewiduje się następujące roboty:
- rozłożenie geowłókniny filtrującej na dnie i skarpach czaszy zbiornika;
- rozłożenie i zagęszczenie warstwy podsypki filtracyjnej na dnie zbiornika;
- wyłożenie dna zbiornika płytami wielootworowymi;
- zasypanie otworów w płytach kruszywem naturalnym,
- umocnienie obrzeża dna palikami;
- rozłożenie geokraty na trzech skarpach ,
- rozłożenie płyt wielootworowych na skarpie zachodniej;
- wykonanie schodów terenowych;
- wypełnienie płyt wielootworowych i geokraty na skarpach kruszywem i gruntem rodzimym;
- wykonanie ogrodzenia;
- wykonanie wysiewu traw na skarpach i okolicznym terenie;
- prace porządkowe;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232452-5 - Roboty odwadniające

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45247270-3 - Budowa zbiorników

45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe

45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej

34928200-0 - Ogrodzenia

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 214088,34 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Szymankowo
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego zbiornika retencyjnego na dz. nr 57/36,
obr. Szymankowo, gm. Lichnowy w Szymankowie - na staw retencyjny.
Zamówienie obejmuje:
ROBOTY ROZBIÓRKOWE
W ramach prac rozbiórkowych przewiduje się następujące roboty:
- demontaż istniejącego ogrodzenia
- demontaż płyt betonowych stanowiących istniejące umocnienie zbiornika
- demontaż istniejących schodów terenowych
- wywóz gruzu i utylizacja materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
W ramach prac przygotowawczych przewiduje się następujące roboty :
- wytyczenie punktów charakterystycznych zbiornika;
- usunięcia drzew kolidujących z przebudową;
- osuszenie dna zbiornika;
- oczyszczenie i odmulenie dna i skarp zbiornika;
- ściągnięcie warstwy gruntu z dna do zakładanej głębokości;
- oczyszczenie i wyprofilowanie skarp do zakładanego spadku.
ROBOTY BUDOWLANE
W ramach prac budowlanych przewiduje się następujące roboty:
- rozłożenie geowłókniny filtrującej na dnie i skarpach czaszy zbiornika;
- rozłożenie i zagęszczenie warstwy podsypki filtracyjnej na dnie zbiornika;
- wyłożenie dna zbiornika płytami wielootworowymi;
- zasypanie otworów w płytach kruszywem naturalnym,
- umocnienie obrzeża dna palikami;
- rozłożenie geokraty na skarpach,
- wykonanie schodów terenowych;
- wypełnienie geokraty na skarpach kruszywem i gruntem rodzimym;
- wykonanie bystrotoku z kostki granitowej odprowadzającego wodę z opaski filtrującej;
- wykonanie opaski filtrującej wokół zbiornika;
- wykonanie ogrodzenia;
- wykonanie wysiewu traw na skarpach i okolicznym terenie;
- prace porządkowe;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232452-5 - Roboty odwadniające

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45247270-3 - Budowa zbiorników

45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe

45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej

34928200-0 - Ogrodzenia

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 248881,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261232,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322977,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261232,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Radex

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932513060

7.3.4) Miejscowość: Międzyłęż

7.3.5) Kod pocztowy: 83-122

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261232,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448221,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe SOMBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891147338

7.3.3) Ulica: Ceramiczna

7.3.4) Miejscowość: Somonino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-314

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318108,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe SOMBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891147338

7.3.3) Ulica: Ceramiczna

7.3.4) Miejscowość: Somonino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-314

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259587,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364082,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259587,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Radex

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932513060

7.3.4) Miejscowość: Międzyłęż

7.3.5) Kod pocztowy: 83-122

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259587,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364082,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe SOMBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891147338

7.3.3) Ulica: Ceramiczna

7.3.4) Miejscowość: Somonino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-314

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.