Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00255891/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa centrum opieki nad dzieckiem w Żelechowie /żłobek plus przedszkole/ - rozbiórka budynków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻELECHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582204
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Żelechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zelechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zelechow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa centrum opieki nad dzieckiem w Żelechowie /żłobek plus przedszkole/ - rozbiórka budynków.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a569c045-e821-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024028/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa centrum opieki nad dzieckiem w Żelechowie /żłobek i przedszkole/
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255891
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.ZPI.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Budowa centrum opieki nad dzieckiem w Żelechowie /żłobek plus przedszkole/ - rozbiórka budynków”.
b) Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na działkach ewidencyjnych 2657/1 i 2657/4 położonych na trenie miasta Żelechów.
W ramach przedmiotowej inwestycji należy wykonać rozbiórkę dawnego internatu, budynku usługowego oraz dokonać usunięcia 15 drzew rosnących na działkach, zgodnie z załączoną decyzją Starosty Garwolińskiego RŚ.613.9.2024.AS z dnia 21 lutego 2024 r.
Budynek internatu został wybudowany w latach dwudziestych poprzedniego stulecia. Jest to budynek dwukondygnacyjny z użytkowym poddaszem, niepodpiwniczony w złym stanie technicznym, nieużytkowny od około 20 lat. Parter budynku wykonano w konstrukcji murowanej, natomiast pozostała konstrukcja jest drewniana szkieletowa, dach pokryty blacha w złym stanie.
Budynek usługowy zlokalizowany jest w drugiej linii zabudowy od strony ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego. Budynek jednokondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym, niepodpiwniczony konstrukcji drewnianej szkieletowej w złym stanie technicznym, nieużytkowany.
W bezpośrednim otoczeniu obiektów przeznaczonych do rozbiórki zlokalizowany jest Punkt przedszkolny wraz z placem zabaw.
Szczegółowy zakres robót jest przedstawiony w Projekcie rozbiórki budynku dawnego internatu stanowiącego załącznik 8 do SWZ, zgłoszeniu rozbiórki budynku usługowego stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ oraz Decyzji zezwalającej na usuniecie drzew stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ.
Dostawowe wymagania Zamawiającego:
1. Przed przystąpieniem do rozbiórki opróżnienie budynku z mebli oraz innych przedmiotów pozostałych w budynku i ich utylizacja,
2. Wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu drogowego, wprowadzenie jej na czas rozbiórki obiektu budowlanego, w tym zgłoszenie zajęcia pasa drogowego oraz wszelkie koszty z tym związane (jeśli będzie taka potrzeba),
3. Rozbiórka ww. obiektów zgodnie z posiadaną przez Inwestora dokumentacją – projektem rozbiórki oraz aktualnym pozwoleniem na rozbiórkę, przy zachowaniu przepisów prawa budowlanego,
4. Prowadzenie prac rozbiórkowych z zachowaniem szczególnej ostrożności m.in. poprzez:
a) opracowanie planu BIOZ,
b) zastosowanie niezbędnych środków ochrony indywidualnej wszystkich osób przebywających na terenie realizowanej rozbiórki,
c) zastosowanie ogrodzenia o wysokości min. 1,8 m, wygrodzenie stref niebezpiecznych uniemożliwiających dostęp osobom postronnym oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych i tablicy informacyjnej, - wydzielenie składowiska materiałów z rozbiórki, tj. drewno, stal, gruz,
d) ewentualne zainstalowanie zraszaczy na wszystkich stanowiskach kruszenia muru i zaprawy,
e) zabezpieczenie sąsiedniej zabudowy (w tym powiadomienie właścicieli sąsiednich nieruchomości o zamiarze przystąpienia do rozbiórki)
5. Zamawiający zastrzega, że wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót objętych przedmiotem zamówienia jest zobowiązany do opracowania i dostarczenia zamawiającemu harmonogramu realizacji robot.
6. Ze względu na usytuowanie obiektów i zagrożenia, jakie mogą wystąpić w trakcie wykonywania robót rozbiórkowych i wyburzeniowych, należy je zrealizować w jak najkrótszym czasie oraz z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa. Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych należy upewnić się, że w miejscu rozbiórki nie znajdują się osoby postronne.
7. Odpady pochodzące z prac rozbiórkowych przechodzą na własność Wykonawcy i jest on zobowiązany usunąć je z terenu budowy oraz postąpić z nimi zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązuje się do usuwania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( tj. Dz. U. 2021r. poz. 779 ze zm. ) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( tj. Dz. U. 2021r. poz. 1973 ze zm.).
8. Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót - wyrównanie 10 cm humusu.
9. Opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej terenu.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty winien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentach zamówienia oraz obowiązkowej wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MBKOP, Mariusz Białucha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381432063
7.3.3) Ulica: ul. Lipińska 30/8
7.3.4) Miejscowość: 05-200 Wołomin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŻELECHÓW
więcej: przetargi ŻELECHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.