eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › Renowacja zabytkowego kina Opolanka



Ogłoszenie z dnia 2024-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja zabytkowego kina Opolanka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OPOLSKIE CENTRUM KULTURY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430670182

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LUBELSKA 30

1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 0818272567

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ockopolelubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ockopolelubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.opolelubelskie.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja zabytkowego kina Opolanka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca1c0c22-288d-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397008

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00361953/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Renowacja zabytkowego kina Opolanka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 7.9 Zrównoważony rozwój dziedzictwa kulturowego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362420

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OCK.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi następujących robót:
1) wykonanie elewacji części spichlerza – iniekcja, nowe tynki na cokole, remont przypór oraz malowanie całej elewacji;
2) wykonanie obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych oraz mycie dachu na części zabytkowej;
3) wykonanie pokrycia dachowego wraz z izolacją cieplną na wschodniej lukarnie części nowszej budynku. W ramach prac należy również wykonać demontaż i ponowny montaż istniejących jednostek wentylacyjnych zlokalizowanych na dachu oraz instalacji podgrzewania dachu;
4) modernizacja pomieszczeń w obrębie wschodniej lukarny uszkodzonych w wyniku powstałych zawilgoceń elewacji;
5) zmniejszenie otworu okiennego wraz z obróbkami blacharskimi i remontem pomieszczenia sali klubowej;
6) wykonanie modernizacji pozostałej części pomieszczeń w budynku określonych w projekcie;
7) dobór instalacji klimatyzacji dla potrzeb kubatury Sali tanecznej oraz wykonanie instalacji klimatyzacji Sali tanecznej wraz z wykonaniem zasilenia elektrycznego. W ramach zadania do obowiązków wykonawcy należy wykonanie serwisu instalacji klimatyzacji w okresie 36 miesięcy od dnia odbioru. Serwis będzie polegał na dokonaniu co najmniej raz w roku następujących czynności:
a) przegląd obudowy jednostki wewnętrznej i zewnętrznej.
b) przegląd połączeń elektrycznych instalacji.
c) sprawdzenie szczelności układu chłodniczego instalacji;
d) sprawdzenie ciśnienia w instalacji podczas pracy,
e) w razie ubytku uzupełnienie czynnika chłodzącego,
f) przegląd układu odprowadzania skroplin;
g) nieodpłatna wymiana niezbędnych podzespołów eksploatacyjnych w przypadku zużycia.
8) usprawnienie odprowadzenia wód opadowych z budynku oraz przełożenie fragmentu utwardzenia z kostki brukowej w obrębie elewacji spichlerza;
5. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dokumentacja projektowa dostarczona przez Zamawiającego, stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.
6. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z decyzja o pozwoleniu na budowę z dnia 19.02.2024 r. znak: AB.6740.5.10.2024 oraz na podstawie decyzji Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Lublinie z dnia 14.02.2024 r. znak: IN.5142.76.2024.
7. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą prowadzone przy obiekcie czynnym, który prowadzi działalność od poniedziałku do niedzieli włącznie. Nie przewiduje się wyłączenia działalności placówki podczas prowadzenia robót budowlanych. Bezwzględnie wykonawca winien obiekt oznakować odpowiednio teren budowy pod kątem BHP.
8. Wykonawca jest obowiązany do sporządzenia i uzgodnienia z Dyrektorem Opolskiego Centrum Kultury poszczególnych etapów robót budowlanych, w tym w zakresie udostępnienia pomieszczeń.
9. Wykonawca jest obowiązany do zapewnienia kierowania robotami budowlanymi przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz posiadająca uprawnienia, o których mowa w art. 37 c i g ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Wykonawca zapewnia również kierownika robót posiadającego uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych . Wykonawca zapewnia kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
10. Wszystkie roboty budowlane objęte zamówieniem należy wykonać ściśle według wymagań określonych w stosownych polskich normach.
11. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym, a projektem wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych należy wystąpić do zamawiającego o ich wyjaśnienie.
12. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa nie podaje w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub wykonania określonego elementu przedmiotu zamówienia, bądź też nie precyzują dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, wykonawca zobowiązany jest wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie.
13. Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie energię elektryczną i wodę do celów budowlanych.
14. Informujemy, że do obowiązków Wykonawcy należy oznakowanie terenu robót i jego zabezpieczenie , w celu zapewnienia bezpieczeństwa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262690-4 - Remont starych budynków

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421132-8 - Instalowanie okien

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zawiadamia o unieważnieniu niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1656000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2102570,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.