eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Modernizacja dachu nad pomieszczeniami sanitarnymi w Szkole Podstawowej w Brudzowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dachu nad pomieszczeniami sanitarnymi w Szkole Podstawowej w Brudzowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siewierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 16

1.5.2.) Miejscowość: Siewierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 64 99 400

1.5.8.) Numer faksu: 32 64 99 402

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siewierz@siewierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-037b03bb-2984-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dachu nad pomieszczeniami sanitarnymi w Szkole Podstawowej w Brudzowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-037b03bb-2984-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397696

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065092/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Modernizacja dachu nad pomieszczeniami sanitarnymi w Szkole Podstawowej w Brudzowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366800

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIFZP-VII.271.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 174161,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu nad pomieszczeniami sanitarnymi w budynku Szkoły Podstawowej w Brudzowicach oraz prace wykończeniowe i naprawcze wewnątrz pomieszczeń, w tym m.in.:
- rozbiórka fragmentu blachy trapezowej przy okapie,
- rozbiórka sufitów podwieszanych i izolacji z wełny mineralnej,
- oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne odkrytych elementów konstrukcji stalowej dachu,
- montaż nowej blachy trapezowej na części okapowej dachu,
- montaż poszycia z płyty OSB na istniejącą blachę trapezową,
- wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- wykonanie nowych obróbek blacharskich i kominków wentylacyjnych stalowych,
- wykonanie nowej izolacji termicznej z wełny mineralnej o odpowiedniej grubości oraz sufitów podwieszanych,
- prace wykończeniowe i naprawcze wewnątrz pomieszczeń.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w szczególności
w dokumentacji projektowej pn. Remont dachu nad salą gimnastyczną
i pomieszczeniami sanitarnymi w budynku Szkoły Podstawowej w Brudzowicach przy ul. Szkolnej 41 (w zakresie dotyczącym tylko remontu dachu nad pomieszczeniami sanitarnymi i prac wewnątrz tych pomieszczeń), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (w zakresie dotyczącym tylko remontu dachu nad pomieszczeniami sanitarnymi i prac wewnątrz tych pomieszczeń), braku sprzeciwu Starosty Będzińskiego z dnia 9.04.2024 r. oraz w Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
3. Wykonawca będzie zobowiązany ponadto do:
a) Urządzenia i oznakowania terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp,
b) Wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z prawidłową technologią wykonywania robót, w tym zabezpieczenie budynku przed opadami atmosferycznymi; w razie wystąpienia szkód na skutek niewłaściwego zabezpieczenia budynku koszty napraw ponosi Wykonawca robót,
c) Wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót,
d) Poniesienia kosztów poboru energii elektrycznej i wody (pod licznik),
e) Poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń mediów,
f) Wykonania projektu organizacji i technologii robót i stosowania go w praktyce z uwzględnieniem warunków bhp,
g) Wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektorów nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót,
h) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu
– naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
i) Zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających; w przypadku niezgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobligowany jest do wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek,
j) Zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
k) Usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
l) Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
m) Przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika inny zakres odtworzenia),
n) Przedsięwzięcia wszelkich środków ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki wskazanych przez Zamawiającego. Wskazane przez Zamawiającego materiały, które nadają się do ponownego użycia lub zabudowy stanowią własność Zamawiającego. Pozostałe materiały zutylizowane zostaną przez Wykonawcę prac.
Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczonych materiałów i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 10 km,
o) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
p) Zapewnienia wyspecjalizowanej ochrony obiektu, w przypadku gdy prace spowodują jego jakiekolwiek otwarcie lub uszkodzenie systemu alarmowego,
q) Wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej i kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Pozostałe warunki zamówienia określa Rozdział III pkt 4 SWZ.
5. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności określa Rozdział III pkt 5 SWZ.
6. Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy określa Rozdział III pkt 8 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w trybie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Jedyna złożona w postępowaniu oferta została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, jednak wynik weryfikacji podpisu był nieprawidłowy. Program weryfikujący pokazuje następujące szczegóły weryfikacji:
„Obiekt, do którego odnosi się podpis został naruszony,
Podpis dokumentu jest nieprawidłowy,
Przynajmniej jeden skrót w podpisie nie zgadza się ze skrótem dokumentu”.
Oferta jest więc niezgodna z art. 63 ust. 2 pzp, zachodzi więc przesłanka odrzucenia oferty wymieniona w art. 226 ust. 1 pkt 3 pzp., zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest ona niezgodna z przepisami ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.