eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów Sandomierski,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: "Modernizacja infrastruktury wodnej w Gminie Baranów Sandomierski"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Modernizacja infrastruktury wodnej w Gminie Baranów Sandomierski”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baranów Sandomierski

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409152

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Gen. Leopolda Okulickiego 1

1.4.2.) Miejscowość: Baranów Sandomierski

1.4.3.) Kod pocztowy: 39-450

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.4.7.) Numer telefonu: 158118581

1.4.8.) Numer faksu: 158118582

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@baranowsandomierski.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowsandomierski.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397876

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00397856

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Modernizacja infrastruktury wodnej w Gminie Baranów Sandomierski” w szczególności obejmująca:
1) Zadanie 1: – „Modernizacja infrastruktury wodnej w Gminie Baranów Sandomierski” – etap I:
- rozbudowę, przebudowę i modernizację istniejącej stacji uzdatniania wody w miejscowości Ślęzaki,
- przebudowę i modernizację studni ujęciowych obejmującą m.in.: odszlamowanie studni do pierwotnej głębokości, tłokowanie studni, ponowne szlamowanie, pompowanie na dwukrotny wylew, chlorowanie oraz przebudowę i modernizację rurociągów wody surowej,
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy znamionowej 50kWp zasilającej SUW Ślęzaki.
2) Zadanie 2: - „Modernizacja infrastruktury wodnej w Gminie Baranów Sandomierski” – etap II przebudowa odcinków sieci wodociągowej poprzez wbudowanie w istniejącą sieć studni wodomierzowych w m. Baranów Sandomierski, Dymitrów Duży, Wola Baranowska, Knapy, Durdy, Ślęzaki, Dąbrowica, Marki i Kaczaki, gmina Baranów Sandomierski.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określa:
Zadanie 1 „Modernizacja infrastruktury wodnej w Gminie Baranów Sandomierski” – etap I – dokumentacja znajdująca się w postępowaniu o udzielenie zamówienia na realizację zadania, udostępniona na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46a29a4d-f3f2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
Zadanie 2 - „Modernizacja infrastruktury wodnej w Gminie Baranów Sandomierski” – etap II dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji
3. Zadanie realizowane w ramach złożonego wniosku o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027.
5. Obowiązki Wykonawcy obejmują w szczególności:
1) koordynację procesu przygotowania i realizacji inwestycji;
2) sprawdzenie kompletności i weryfikacja dokumentacji projektowej na zakres zatwierdzony stosownymi zezwoleniami na realizacje inwestycji, a w przypadku nieprawidłowości i braków - zgłaszanie Zamawiającemu;
3) pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zapewnienie i koordynacja pracy inspektorów nadzoru poszczególnych branż. Inspektorzy nadzoru są odpowiedzialni w zakresie swoich uprawnień i obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725, ze zm.);
4) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy;
5) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
6) organizowanie i uczestnictwo w radach budowy zlecanych przez Zamawiającego (nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu) z udziałem przedstawicieli Wykonawcy i Inwestora podczas prowadzenia robót na poszczególnych obiektach;
7) bieżące nadzorowanie prowadzenia dziennika budowy oraz potwierdzanie swoich czynności wpisem w dzienniku budowy. W czasie każdorazowego pobytu na budowie Inspektor Nadzoru ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej bytności i dokonanych czynności stosownym zapisem;
8) podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych, zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz umowami o jej realizację w porozumieniu z Zamawiającym;
9) rozstrzyganie w porozumieniu z projektantem i kierownikiem robót wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót – po uzgodnieniu z Zamawiającym;
10) egzekwowanie od Wykonawcy prawidłowości realizacji procesu budowlanego a także prawidłowego i terminowego wykonywania przedmiotu umowy;
11) informowanie Zamawiającego o zauważonych nieprawidłowościach dotyczących przestrzegania na budowie przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, itp.;
12) informowanie Zamawiającego o konieczności wprowadzenia robót zamiennych i dodatkowych. W razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych Inspektor Nadzoru spisuje, wspólnie z Inwestorem, Kierownikiem Budowy i przedstawicielem nadzoru autorskiego, protokół konieczności. W razie potrzeby wykonania robót dodatkowych, wynikających z konieczności zapobieżenia bezpośredniemu niebezpieczeństwu, zabezpieczenia robót już wykonanych lub uniknięcia strat, Inspektor Nadzoru jest obowiązany podjąć wiążącą decyzję, co do natychmiastowego wykonania takich robót dodatkowych. Decyzję w tej sprawie Inspektor Nadzoru podejmuje w porozumieniu z Inwestorem;
13) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy lub podmioty uprawnione do kontroli oraz sprawdzenie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas kontroli;
14) wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowego przebiegu realizacji inwestycji;
15) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych;
16) analizowanie i opiniowanie zgodności z projektem budowlanym przedstawionych kart materiałowych przez Wykonawcę robót oraz zgodności wbudowywanych materiałów z kartami;
17) egzekwowanie od Wykonawcy prac budowlanych przedstawienia wymaganych dokumentów (w tym gwarancji, ubezpieczeń, harmonogramów, projektów umów
z podwykonawcami, szczegółowych wykazów obejmujących kierownictwo robót
i dokumentów potwierdzających ich uprawnienia oraz innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego) wraz z ich analizą, zaopiniowaniem oraz przekazaniem skompletowanych dokumentów Zamawiającemu;
18) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót;
19) Inspektor Nadzoru ma obowiązek przekładania Inwestorowi raportu ze stanu zaawansowania rzeczowego i finansowego budowy w odniesieniu do harmonogramu rzeczowo – finansowego wraz z dokumentacją fotograficzną i protokołami robót zanikających. Dokumentacja fotograficzna wraz ze stosownym opisem powinna być: dostarczona w formie elektronicznej na nośniku zewnętrznym, obrazować stan z każdego etapu realizacji robót i odpowiadać okresowi raportowania. Raport przekłada najpóźniej do 10 dnia każdego miesiąca;
20) bieżąca współpraca z Zamawiającym, m.in. udzielanie informacji ustnych i pisemnych o stanie realizacji robót, udostępnianie Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy;
21) informowanie Zamawiającego o występujących utrudnieniach w realizacji robót oraz zaistniałych opóźnieniach i powodach tych opóźnień;
22) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót;
23) przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy realizującemu proces budowlany i uczestnictwo w tym przekazaniu;
24) przygotowanie całokształtu spraw do odbioru zadania przez Zamawiającego, w tym w szczególności potwierdzenie zgłoszonej przez wykonawcę gotowości do odbioru, dokonanie odbioru, w tym ostatecznego odbioru;
25) sprawowanie kontroli nad dokumentami rozliczeniowymi przedstawianymi przez wykonawcę realizującego proces budowlany pod względem merytorycznym;
26) sprawdzanie dokumentacji powykonawczej, jej kompletności i przekazanie jej Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty jej przyjęcia;
27) uczestniczenie w nadzorowaniu wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót;
28) w przypadku nie usunięcia wad przez Wykonawcę robót, przygotowanie Zamawiającemu danych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania na wybór Wykonawcy zastępczego usunięcia wad (przedmiar robót i kosztorys inwestorski) oraz nadzór nad tymi pracami i dokonanie ich odbioru;
29) uczestniczenie w okresie trwania gwarancji i rękojmi w przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zmawiającego, potwierdzanie usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestniczenie w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji;
30) powołanie „Zespół Nadzoru Inwestorskiego”, w skład którego wejdą zapewnieni przez Wykonawcę Inspektorzy branżowi, w szczególności:
a) Inspektor w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) Inspektor w specjalności sanitarnej,
c) Inspektor w specjalności elektrycznej;
31) Pracami Zespołu Nadzoru Inwestorskiego będzie kierował koordynator, (zwany „Inspektorem Nadzoru Koordynatorem”);
32) Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku gdy skład „Zespołu Nadzoru Inwestorskiego” będzie niewystarczający dla kompleksowej realizacji usług, do zapewnienia i powołania innych niezbędnych branżystów lub specjalistów w celu prawidłowej realizacji zadania w ramach wynagrodzenia zaoferowanego w ofercie.
6. W przypadku nazw własnych w dokumentacji projektowej, opisach technicznych, specyfikacjach technicznych i niniejszej specyfikacji dopuszcza się rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy zobowiązuje się do przyjazdu na teren budowy minimum 1 razy w tygodniu i potwierdzenia tego zdarzenia poprzez dokonanie wpisu w dzienniku budowy przez inspektora specjalności adekwatnej do prowadzonych prac.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Modernizacja infrastruktury wodnej w Gminie Baranów Sandomierski” w szczególności obejmująca:
1) Zadanie 1: – „Modernizacja infrastruktury wodnej w Gminie Baranów Sandomierski” – etap I:
- rozbudowę, przebudowę i modernizację istniejącej stacji uzdatniania wody w miejscowości Ślęzaki,
- przebudowę i modernizację studni ujęciowych obejmującą m.in.: odszlamowanie studni do pierwotnej głębokości, tłokowanie studni, ponowne szlamowanie, pompowanie na dwukrotny wylew, chlorowanie oraz przebudowę i modernizację rurociągów wody surowej,
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy znamionowej 50kWp zasilającej SUW Ślęzaki.
2) Zadanie 2: - „Modernizacja infrastruktury wodnej w Gminie Baranów Sandomierski” – etap II przebudowa odcinków sieci wodociągowej poprzez wbudowanie w istniejącą sieć studni wodomierzowych w m. Baranów Sandomierski, Dymitrów Duży, Wola Baranowska, Knapy, Durdy, Ślęzaki, Dąbrowica, Marki i Kaczaki, gmina Baranów Sandomierski.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określa:
Zadanie 1 „Modernizacja infrastruktury wodnej w Gminie Baranów Sandomierski” – etap I – dokumentacja znajdująca się w postępowaniu o udzielenie zamówienia na realizację zadania, udostępniona na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-87d08aff-2ca2-11ef-86d2-4e696a6d8c25
Zadanie 2 - „Modernizacja infrastruktury wodnej w Gminie Baranów Sandomierski” – etap II dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji
3. Zadanie realizowane w ramach złożonego wniosku o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027.
5. Obowiązki Wykonawcy obejmują w szczególności:
1) koordynację procesu przygotowania i realizacji inwestycji;
2) sprawdzenie kompletności i weryfikacja dokumentacji projektowej na zakres zatwierdzony stosownymi zezwoleniami na realizacje inwestycji, a w przypadku nieprawidłowości i braków - zgłaszanie Zamawiającemu;
3) pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zapewnienie i koordynacja pracy inspektorów nadzoru poszczególnych branż. Inspektorzy nadzoru są odpowiedzialni w zakresie swoich uprawnień i obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725, ze zm.);
4) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy;
5) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
6) organizowanie i uczestnictwo w radach budowy zlecanych przez Zamawiającego (nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu) z udziałem przedstawicieli Wykonawcy i Inwestora podczas prowadzenia robót na poszczególnych obiektach;
7) bieżące nadzorowanie prowadzenia dziennika budowy oraz potwierdzanie swoich czynności wpisem w dzienniku budowy. W czasie każdorazowego pobytu na budowie Inspektor Nadzoru ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej bytności i dokonanych czynności stosownym zapisem;
8) podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych, zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz umowami o jej realizację w porozumieniu z Zamawiającym;
9) rozstrzyganie w porozumieniu z projektantem i kierownikiem robót wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót – po uzgodnieniu z Zamawiającym;
10) egzekwowanie od Wykonawcy prawidłowości realizacji procesu budowlanego a także prawidłowego i terminowego wykonywania przedmiotu umowy;
11) informowanie Zamawiającego o zauważonych nieprawidłowościach dotyczących przestrzegania na budowie przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, itp.;
12) informowanie Zamawiającego o konieczności wprowadzenia robót zamiennych i dodatkowych. W razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych Inspektor Nadzoru spisuje, wspólnie z Inwestorem, Kierownikiem Budowy i przedstawicielem nadzoru autorskiego, protokół konieczności. W razie potrzeby wykonania robót dodatkowych, wynikających z konieczności zapobieżenia bezpośredniemu niebezpieczeństwu, zabezpieczenia robót już wykonanych lub uniknięcia strat, Inspektor Nadzoru jest obowiązany podjąć wiążącą decyzję, co do natychmiastowego wykonania takich robót dodatkowych. Decyzję w tej sprawie Inspektor Nadzoru podejmuje w porozumieniu z Inwestorem;
13) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy lub podmioty uprawnione do kontroli oraz sprawdzenie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas kontroli;
14) wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowego przebiegu realizacji inwestycji;
15) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych;
16) analizowanie i opiniowanie zgodności z projektem budowlanym przedstawionych kart materiałowych przez Wykonawcę robót oraz zgodności wbudowywanych materiałów z kartami;
17) egzekwowanie od Wykonawcy prac budowlanych przedstawienia wymaganych dokumentów (w tym gwarancji, ubezpieczeń, harmonogramów, projektów umów
z podwykonawcami, szczegółowych wykazów obejmujących kierownictwo robót
i dokumentów potwierdzających ich uprawnienia oraz innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego) wraz z ich analizą, zaopiniowaniem oraz przekazaniem skompletowanych dokumentów Zamawiającemu;
18) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót;
19) Inspektor Nadzoru ma obowiązek przekładania Inwestorowi raportu ze stanu zaawansowania rzeczowego i finansowego budowy w odniesieniu do harmonogramu rzeczowo – finansowego wraz z dokumentacją fotograficzną i protokołami robót zanikających. Dokumentacja fotograficzna wraz ze stosownym opisem powinna być: dostarczona w formie elektronicznej na nośniku zewnętrznym, obrazować stan z każdego etapu realizacji robót i odpowiadać okresowi raportowania. Raport przekłada najpóźniej do 10 dnia każdego miesiąca;
20) bieżąca współpraca z Zamawiającym, m.in. udzielanie informacji ustnych i pisemnych o stanie realizacji robót, udostępnianie Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy;
21) informowanie Zamawiającego o występujących utrudnieniach w realizacji robót oraz zaistniałych opóźnieniach i powodach tych opóźnień;
22) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót;
23) przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy realizującemu proces budowlany i uczestnictwo w tym przekazaniu;
24) przygotowanie całokształtu spraw do odbioru zadania przez Zamawiającego, w tym w szczególności potwierdzenie zgłoszonej przez wykonawcę gotowości do odbioru, dokonanie odbioru, w tym ostatecznego odbioru;
25) sprawowanie kontroli nad dokumentami rozliczeniowymi przedstawianymi przez wykonawcę realizującego proces budowlany pod względem merytorycznym;
26) sprawdzanie dokumentacji powykonawczej, jej kompletności i przekazanie jej Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty jej przyjęcia;
27) uczestniczenie w nadzorowaniu wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót;
28) w przypadku nie usunięcia wad przez Wykonawcę robót, przygotowanie Zamawiającemu danych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania na wybór Wykonawcy zastępczego usunięcia wad (przedmiar robót i kosztorys inwestorski) oraz nadzór nad tymi pracami i dokonanie ich odbioru;
29) uczestniczenie w okresie trwania gwarancji i rękojmi w przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zmawiającego, potwierdzanie usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestniczenie w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji;
30) powołanie „Zespół Nadzoru Inwestorskiego”, w skład którego wejdą zapewnieni przez Wykonawcę Inspektorzy branżowi, w szczególności:
a) Inspektor w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) Inspektor w specjalności sanitarnej,
c) Inspektor w specjalności elektrycznej;
31) Pracami Zespołu Nadzoru Inwestorskiego będzie kierował koordynator, (zwany „Inspektorem Nadzoru Koordynatorem”);
32) Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku gdy skład „Zespołu Nadzoru Inwestorskiego” będzie niewystarczający dla kompleksowej realizacji usług, do zapewnienia i powołania innych niezbędnych branżystów lub specjalistów w celu prawidłowej realizacji zadania w ramach wynagrodzenia zaoferowanego w ofercie.
6. W przypadku nazw własnych w dokumentacji projektowej, opisach technicznych, specyfikacjach technicznych i niniejszej specyfikacji dopuszcza się rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy zobowiązuje się do przyjazdu na teren budowy minimum 1 razy w tygodniu i potwierdzenia tego zdarzenia poprzez dokonanie wpisu w dzienniku budowy przez inspektora specjalności adekwatnej do prowadzonych prac.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.