eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieczysławów › "Opracowanie projektów wykonawczych dla branż w ramach zadania pn.: Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały."



Ogłoszenie z dnia 2024-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Opracowanie projektów wykonawczych dla branż w ramach zadania pn.:
Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MACIEJA RATAJA W MIECZYSŁAWOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097034

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 2

1.5.2.) Miejscowość: Mieczysławów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-314

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_mieczyslawow@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mieczyslawow.edu.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90eed841-0d63-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


państwowa jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Opracowanie projektów wykonawczych dla branż w ramach zadania pn.:
Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90eed841-0d63-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397937

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00209744/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały – Mieczysławów, gmina Krzyżanów, powiat kutnowski. Etap V.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315744

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 234862,60

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
I.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: „Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały – Mieczysławów, gmina Krzyżanów, powiat kutnowski. Etap V”, w szczególności obejmuje:
3.1.1. Opracowanie mapy do celów projektowych
3.1.2. Projekt zagospodarowania terenu (PZT)
3.1.3. Badania geotechniczne
3.1.4. Projekt drogowy (alejki, drogi)
3.1.5. Projekt przebudowy stawu
3.1.6. Projekt altany, trybuny i małej architektury (ławki, kosze, stojaki na rowery, tablice informacyjne)
3.1.7. Projekt sanitarny
3.1.8. Projekt boiska i bieżni
3.1.9. Projekt boiska sportowego
3.1.10. Projekt systemu nawadniającego
3.1.11. Projekt oświetlenia terenu
3.1.12. Projekt monitoringu
3.1.13. Projekt siłowni plenerowej
3.1.14. Ekspertyza i projekt zabezpieczenia fundamentów
3.1.15. Projekt adaptacji budynku gospodarczego

Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części:

Część Nr 1 obejmuje wykonanie, w szczególności:
a) Opracowanie mapy do celów projektowych
b) Projekt zagospodarowania terenu (PZT)
c) Badania geotechniczne
d) Projekt drogowy (alejki, drogi)
e) Projekt altany, trybuny i małej architektury (ławki, kosze, stojaki na rowery, tablice informacyjne)
f) Projekt sanitarny
g) Projekt boiska i bieżni
h) Projekt boiska sportowego
i) Projekt systemu nawadniającego
j) Projekt oświetlenia terenu
k) Projekt monitoringu
l) Projekt siłowni plenerowej
m) Ekspertyza i projekt zabezpieczenia fundamentów

Część Nr 2 obejmuje wykonanie, w szczególności:
a) Projekt przebudowy stawu
b) Projekt adaptacji budynku gospodarczego
oraz – o ile niezbędne wykonanie:
c) Opracowanie mapy do celów projektowych
d) Projektu zagospodarowania terenu (PZT)
e) Badania geotechniczne

Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.

5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 170 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.
5.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu rękojmi na przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.5.) Wartość części: 148862,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
I.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: „Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały – Mieczysławów, gmina Krzyżanów, powiat kutnowski. Etap V”, w szczególności obejmuje:
3.1.1. Opracowanie mapy do celów projektowych
3.1.2. Projekt zagospodarowania terenu (PZT)
3.1.3. Badania geotechniczne
3.1.4. Projekt drogowy (alejki, drogi)
3.1.5. Projekt przebudowy stawu
3.1.6. Projekt altany, trybuny i małej architektury (ławki, kosze, stojaki na rowery, tablice informacyjne)
3.1.7. Projekt sanitarny
3.1.8. Projekt boiska i bieżni
3.1.9. Projekt boiska sportowego
3.1.10. Projekt systemu nawadniającego
3.1.11. Projekt oświetlenia terenu
3.1.12. Projekt monitoringu
3.1.13. Projekt siłowni plenerowej
3.1.14. Ekspertyza i projekt zabezpieczenia fundamentów
3.1.15. Projekt adaptacji budynku gospodarczego

Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części:

Część Nr 1 obejmuje wykonanie, w szczególności:
a) Opracowanie mapy do celów projektowych
b) Projekt zagospodarowania terenu (PZT)
c) Badania geotechniczne
d) Projekt drogowy (alejki, drogi)
e) Projekt altany, trybuny i małej architektury (ławki, kosze, stojaki na rowery, tablice informacyjne)
f) Projekt sanitarny
g) Projekt boiska i bieżni
h) Projekt boiska sportowego
i) Projekt systemu nawadniającego
j) Projekt oświetlenia terenu
k) Projekt monitoringu
l) Projekt siłowni plenerowej
m) Ekspertyza i projekt zabezpieczenia fundamentów

Część Nr 2 obejmuje wykonanie, w szczególności:
a) Projekt przebudowy stawu
b) Projekt adaptacji budynku gospodarczego
oraz – o ile niezbędne wykonanie:
c) Opracowanie mapy do celów projektowych
d) Projektu zagospodarowania terenu (PZT)
e) Badania geotechniczne

Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.

5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 170 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 30 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia.
5.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu rękojmi na przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 86000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji, na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm. – dalej zwana Pzp) o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych na zadanie pn.: „Opracowanie projektów wykonawczych dla branż w ramach zadania pn.: „Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały – Mieczysławów, gmina Krzyżanów, powiat kutnowski. Etap V”, Ogłoszenie numer: 2024/BZP 00315744/01 zostało opublikowane w dniu 08.05.2024 r., zostało unieważnione w dniu 13.06.2024 r., w związku z tym, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.

Podstawa prawna: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290157,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302580,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171585,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Etrom Sp. z o.o. sp.k., województwo: świętokrzyskie, NIP: 9592031191, REGON: 385435998

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592031191

7.3.3) Ulica: ul. Mielczarskiego 121

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-611

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.