Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00248453/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaciągnięcie w roku 2022 kredytu długoterminowego w wysokości do 3 000 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Jastrowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 79
1.5.2.) Miejscowość: Jastrowie
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-915
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jastrowie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrowie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip3.wokiss.pl/jastrowie/bip/urzad-gminy-i-miasta.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaciągnięcie w roku 2022 kredytu długoterminowego w wysokości do 3 000 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78475ef7-0109-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002218/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zaciągnięcie w roku 2022 kredytu długoterminowego w wysokości do 3 000 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248453/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaciągnięcie w roku 2022 kredytu długoterminowego w wysokości do 3 000 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
1) Kredyt zostanie spłacony w latach 2023-2031
2) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia kredytu oraz innych opłat związanych z przedmiotem niniejszego postępowania.
3) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu wydawania zaświadczeń, opinii oraz za ewentualne sporządzanie aneksów do umowy.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całej kwoty kredytu. Za niewykorzystanie kredytu w pełnej wysokości Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
6) Zamawiający oświadcza, że nie posiada zaległości wobec ZUS i US oraz, wszystkie zobowiązania wobec zawartych umów są regulowane na bieżąco.
7) Spłata kapitału następować będzie w ratach i okresach określonych poniżej.
2022 -
2023 360 000,00 12 x 30.000
2024 480 000,00 12 x 40.000
2025 480 000,00 12 x 40.000
2026 480 000,00 12 x 40.000
2027 480 000,00 12 x 40.000
2028 360 000,00 12 x 30.000
2029 120 000,00 12 x 10.000
2030 120 000,00 12 x 10.000
2031 120 000,00 12 x 10.000
3 000 000,00
8) W przypadku, gdy termin spłaty kredytu upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy lub niebędącym dniem roboczym, tj. dniem przypadającym od poniedziałku do piątku, w którym Bank prowadzi działalność to spłata nastąpi w ostatnim dniu roboczym przed terminem spłaty kredytu.
9) Na wekslu własnym in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz umowie kredytowej będzie złożona kontrasygnata Skarbnika.
10) Oświadczenie o poddaniu się do egzekucji zostanie podpisane przez osoby upoważnione wraz z kontrasygnatą Skarbnika do wysokości zaciągniętego zobowiązania.
11) Zamawiający nie przewiduje złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji w formie aktu notarialnego.
12) Oprocentowanie kredytu zmienne oparte o stawkę 1MWIBOR ustaloną na dzień 30.06.2022r. plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona (a upust pomniejszony).
12)Zamawiający posiada pozytywną opinię RIO w sprawie możliwości spłaty kredytu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 826836,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 826836,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 826836,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Jastrowiu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 765-000-71-34
7.3.4) Miejscowość: Jastrowie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 826836,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2031-12-31INNE PRZETARGI JASTROWIE
więcej: przetargi JASTROWIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r."
- "Udzielenie kredytu w wysokości 2300000,00 zł na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 oraz sprawnościowego placu zabaw w Topólce ".
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Pyskowice i jej jednostek
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.