Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00297779/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
- 2022/BZP 00362892/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Postęp. prowadz. jako zam. na usługi społ. i inne szczeg. usł. na przepr. zajęć wczesnego wspomag. rozwoju dziecka i zajęć spec.w ramach programu kompleks. wsparcia rodzin pn. Za życiem – 16 cz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA W MYSŁOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000722377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wielka Skotnica 84A
1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pppmyslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pppmyslowice.byethost7.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postęp. prowadz. jako zam. na usługi społ. i inne szczeg. usł. na przepr. zajęć wczesnego wspomag. rozwoju dziecka i zajęć spec.w ramach programu kompleks. wsparcia rodzin pn. Za życiem – 16 cz.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cf76fda-171b-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398157
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00270395/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci w ramach programu "Za życiem"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297779/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPP.310.2.22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 207000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Terapia integracji sensorycznej.kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2019 r. poz.2215):
Dysponowanie jedną osobą posiadającą łącznie:
a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogiki specjalnej
c) studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzenia psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka.
d) kurs terapii integracji sensorycznej
e) co najmniej 36-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem
z niepełnosprawnością wzroku/niepełnosprawnością słuchu/niepełnosprawnością intelektualną/niepełnosprawnością ruchową/autyzmem/zespołem Aspergera
f) co najmniej 100h doświadczenia w prowadzeniu terapii integracji sensorycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Terapia integracji sensorycznej.kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2019 r. poz.2215):
Dysponowanie jedną osobą posiadającą łącznie:
a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogiki specjalnej
c) studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzenia psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka.
d) kurs terapii integracji sensorycznej
e) co najmniej 36-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem
z niepełnosprawnością wzroku/niepełnosprawnością słuchu/niepełnosprawnością intelektualną/niepełnosprawnością ruchową/autyzmem/zespołem Aspergera
f) co najmniej 100h doświadczenia w prowadzeniu terapii integracji sensorycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Terapia integracji sensorycznej.kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2019 r. poz.2215):
Dysponowanie jedną osobą posiadającą łącznie:
a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogiki specjalnej
c) studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzenia psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka.
d) kurs terapii integracji sensorycznej
e) co najmniej 36-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem
z niepełnosprawnością wzroku/niepełnosprawnością słuchu/niepełnosprawnością intelektualną/niepełnosprawnością ruchową/autyzmem/zespołem Aspergera
f) co najmniej 100h doświadczenia w prowadzeniu terapii integracji sensorycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia indywidualne z pedagogiem specjalnymkwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2019 r. poz.2215):
Dysponowanie jedną osobą posiadającą łącznie:
a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogiki specjalnej
c) studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzenia psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka.
d) co najmniej 36-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem
z niepełnosprawnością wzroku/niepełnosprawnością słuchu/niepełnosprawnością intelektualną/niepełnosprawnością ruchową/autyzmem/zespołem Aspergera
e) co najmniej 100h doświadczenia w zakresie przedmiotowych zajęć
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia indywidualne z pedagogiem specjalnymkwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2019 r. poz.2215):
Dysponowanie jedną osobą posiadającą łącznie:
a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogiki specjalnej
c) studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzenia psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka.
d) co najmniej 36-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem
z niepełnosprawnością wzroku/niepełnosprawnością słuchu/niepełnosprawnością intelektualną/niepełnosprawnością ruchową/autyzmem/zespołem Aspergera
e) co najmniej 100h doświadczenia w zakresie przedmiotowych zajęć
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualne zajęcia Terapia Ręki.kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2019 r. poz.2215):
Dysponowanie jedną osobą posiadającą łącznie:
a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogiki specjalnej
c) studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzenia psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka.
d) kurs z zakresu terapii ręki uprawniający do samodzielnego prowadzenia zajęć
e) co najmniej 36-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem
z niepełnosprawnością wzroku/niepełnosprawnością słuchu/niepełnosprawnością intelektualną/niepełnosprawnością ruchową/autyzmem/zespołem Aspergera
f) co najmniej 100h doświadczenia w zakresie przedmiotowych zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia indywidualne z tyflopedagogiem.kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2019 r. poz.2215):
Dysponowanie jedną osobą posiadającą łącznie:
a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu tyflopedagogiki
c) studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzenia psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka.
d) co najmniej 36-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem
z niepełnosprawnością wzroku/niepełnosprawnością słuchu/niepełnosprawnością intelektualną/niepełnosprawnością ruchową/autyzmem/zespołem Aspergera
e) co najmniej 100h doświadczenia w zakresie przedmiotowych zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia indywidualne z surdopedagogiem.kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2019 r. poz.2215):
Dysponowanie jedną osobą posiadającą łącznie:
a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu surdopedagogiki
c) studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzenia psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia z psychologiem dla dziecka i jego rodziny.kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2019 r. poz.2215):
Dysponowanie jedną osobą posiadającą łącznie:
a) wykształcenie – wyższe z zakresu psychologii
b) studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzenia psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka.
c) co najmniej 36-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną/ autyzmem/ zespołem Aspergera/ niepełnosprawnością wzroku/ słuchu i jego rodziną.
d) co najmniej 100h doświadczenia w zakresie przedmiotowych zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia z psychologiem dla dziecka i jego rodziny.kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2019 r. poz.2215):
Dysponowanie jedną osobą posiadającą łącznie:
a) wykształcenie – wyższe z zakresu psychologii
b) studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzenia psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka.
c) co najmniej 36-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną/ autyzmem/ zespołem Aspergera/ niepełnosprawnością wzroku/ słuchu i jego rodziną.
d) co najmniej 100h doświadczenia w zakresie przedmiotowych zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia indywidualne z logopedą.kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2019 r. poz.2215):
Dysponowanie jedną osobą posiadającą łącznie:
a) wykształcenie wyższe z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym/ wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu logopedii
b) co najmniej 36-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem
z niepełnosprawnością wzroku/niepełnosprawnością słuchu/niepełnosprawnością intelektualną/niepełnosprawnością ruchową/autyzmem/zespołem Aspergera
c) co najmniej 100h doświadczenia w prowadzeniu przedmiotowych zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia indywidualne z logopedą.kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2019 r. poz.2215):
Dysponowanie jedną osobą posiadającą łącznie:
a) wykształcenie wyższe z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym/ wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu logopedii
b) co najmniej 36-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem
z niepełnosprawnością wzroku/niepełnosprawnością słuchu/niepełnosprawnością intelektualną/niepełnosprawnością ruchową/autyzmem/zespołem Aspergera
c) co najmniej 100h doświadczenia w prowadzeniu przedmiotowych zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia indywidualne z neurologopedą.kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2019 r. poz.2215):
Dysponowanie jedną osobą posiadającą łącznie:
a) wykształcenie wyższe z zakresu logopedii z przygotowaniem pedagogicznym/ wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe z zakresu logopedii
b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu neurologopedii
c) co najmniej 36-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem
z niepełnosprawnością wzroku/niepełnosprawnością słuchu/niepełnosprawnością intelektualną/niepełnosprawnością ruchową/autyzmem/zespołem Aspergera
d) co najmniej 100h doświadczenia w prowadzeniu zajęć logopedycznych w zakresie przedmiotowych zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Terapia Biofeedback.kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2019 r. poz.2215):
Dysponowanie jedną osobą posiadającą łącznie:
a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogiki specjalnej
c) studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzenia psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka.
d) kurs terapii Biofeedback uprawniający do samodzielnego prowadzenia zajęć
e) co najmniej 36-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem
z niepełnosprawnością intelektualną/autyzmem/zespołem Aspergera
f) co najmniej 100h doświadczenia w prowadzeniu terapii Biofeedback.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 22500,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dogoterapiakwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2019 r. poz.2215):
Dysponowanie jedną osobą posiadającą łącznie:
a) wykształcenie - wyższe z przygotowaniem pedagogicznym
b) studia wyższe/studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogiki specjalnej
c) studia podyplomowe/kurs kwalifikacyjny z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzenia psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka.
d) kurs dogoterapii uprawniający do samodzielnego prowadzenia zajęć
e) co najmniej 36-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem
z niepełnosprawnością intelektualną/autyzmem/zespołem Aspergera
f) co najmniej 100h doświadczenia w prowadzeniu dogoterapii.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Indywidualne zajęcia z fizjoterapeutą.kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2019 r. poz.2215):
Dysponowanie jedną osobą posiadającą łącznie:
a) wykształcenie wyższe z zakresu fizjoterapii/wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku i studia podyplomowe z zakresu fizjoterapii
b) co najmniej 36-miesięczne doświadczenie w pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością ruchową
c) co najmniej 100h doświadczenia w prowadzeniu fizjoterapii
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 13500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na część nr 1 wpłynęły dwie oferty:
1) oferta firmy Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk placówka oświatowo-wychowawcza ul. Osiedlowa 23a, 55-011 Siechnice została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c). Wykonawca nie dostarczył podmiotowych środków dowodowych dokumentujących doświadczenie osób mających prowadzić zajęcia z dziećmi.
2) Druga oferta: Pani Anny Raczyńskiej ul. Pusta 17/2, 41-206 Sosnowiec została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12. Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania z ofertą,
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Skorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220488306
7.3.3) Ulica: ul. B.Wały 5/5
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu na część nr 3 nie została złożona żadna oferta
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Zawadzka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6442324145
7.3.3) Ulica: ul. Długa 103
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-208
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12750 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12750 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk placówka oświatowo-wychowawcza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471893691
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 23a
7.3.4) Miejscowość: Siechnice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-011
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk placówka oświatowo-wychowawcza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7477893691
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 23a
7.3.4) Miejscowość: Siechnice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-011
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGNIESZKA ZAWADZKA GABINET EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY SENSUS
jakie przetargi wygrała firma
AGNIESZKA ZAWADZKA GABINET EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY SENSUS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alicja Sobaś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220749586
7.3.3) Ulica: ul. PCK 331
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-409
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu na część 8 nie została złożona żadna oferta
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamila Sekuła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423024011
7.3.3) Ulica: ul. Tysiąclecia 90/100
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-871
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamila Sekuła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423024011
7.3.3) Ulica: ul. Tysiąclecia 90/100
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-871
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Edukacji Atut Dolny Śląsk placówka oświatowo-wychowawcza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471893691
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 23a
7.3.4) Miejscowość: Siechnice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-011
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu na część 12 nie została złożona żadna oferta
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Tokarska Gabinet Logopedyczny-Profilaktyka, diagnoza i terapia logopedyczna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220247382
7.3.3) Ulica: ul. Obrzeżna Płn. 17
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-401
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 14 została nieprawidłowo złożona oferta bez możliwości jej odszyfrowania i przeczytania.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Zawadzka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6442324145
7.3.3) Ulica: ul. Długa 103
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-208
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Gewartowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272350674
7.3.3) Ulica: ul. Wielka Skotnica 94c/7
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Świadczenie usługi koronera w zakresie stwierdzania zgonu i wystawiania kart zgonu
- Zawarcie umowy na sukcesywne dostawy worków foliowych do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych w mieście Mysłowice w roku 2025
- Zawarcie umowy na sukcesywne dostawy worków foliowych do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych w mieście Mysłowice w roku 2025
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego" w ramach projektu Edukacja włączająca w I LO w Mysłowicach
- Świadczenie usług transportu drogowego osób niepełnosprawnych na rzecz Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ośrodka Rehabilitacyjno - Opiekuńczego w Mysłowicach w roku 2025
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania łaźni dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Mysłowice - Wesoła
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.