eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomModernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy PSP Nr 24, PSP Nr 15, PSP Nr 21 i PSP Nr 30 w Radomiu - modernizacja kompleksu sportowego przy PSP Nr 24



Ogłoszenie z dnia 2024-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksów sportowych „Moje Boisko - ORLIK 2012" przy PSP Nr 24, PSP Nr 15, PSP Nr 21 i PSP Nr 30 w Radomiu - modernizacja kompleksu sportowego przy PSP Nr 24

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji Urzędu Miejskiego w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962817529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@umradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/924470

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kompleksów sportowych „Moje Boisko - ORLIK 2012" przy PSP Nr 24, PSP Nr 15, PSP Nr 21 i PSP Nr 30 w Radomiu - modernizacja kompleksu sportowego przy PSP Nr 24

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60e31d39-0eb9-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398313

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00560636/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy PSP Nr 24, PSP Nr 15, PSP Nr 21 i PSP Nr 30 w Radomiu - modernizacja kompleksu sportowego przy PSP Nr 24

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00321930

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In.III.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 738061,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamierzenia inwestycyjnego jest modernizacja kompleksu boisk sportowych „Orlik 2012” na terenie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 24 w Radomiu.
2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wymianę syntetycznej nawierzchni boiska piłkarskiego ze sztucznej trawy o pow. ok. - 1860,00 m2 (wraz z wypełnieniem z piasku kwarcowego oraz granulatu EPDM z recyklingu),
2) wykonanie napraw oraz dodatkowego natrysku na boisku wielofunkcyjnym o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni ok. - 613,11 m2,
3) wymianę części ogrodzeniowych przęseł stalowych na siatki polipropylenowe,
4) wykonanie 22,8 mb nowego piłkochwytu (wraz z konstrukcją) wys. 4,0 m,
5) remont budynku zaplecza sportowego (kontenerowego) polegający na remoncie dachu, wymianie uszkodzonych świetlików poliwęglanowych dwupowłokowych, wymianie drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, wymianie uszkodzonych podłóg, sufitów i ścian, wymianie uszkodzonego wyposażenia, malowaniu zewnętrznych ścian budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 559650,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1172897,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 559650,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miltom Tomasz Prygiel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962635484

7.3.4) Miejscowość: Parznice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-624

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 559650,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.