eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiemiatyczeAdaptacja budynku po wygaszonym gimnazjum na potrzeby sali koncertowej i szko³y muzycznej



Og³oszenie z dnia 2022-10-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Adaptacja budynku po wygaszonym gimnazjum na potrzeby sali koncertowej i szko³y muzycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Siemiatycze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658953

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pa³acowa 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Siemiatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.7.) Numer telefonu: 856565815

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@siemiatycze.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja budynku po wygaszonym gimnazjum na potrzeby sali koncertowej i szko³y muzycznej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0a329678-4942-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00398352

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00012700/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Adaptacja budynku na potrzeby Szko³y Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Siemiatyczach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, OP V. Dz.5.3 , Poddzia³anie 5.3.1 Efektywno¶æ energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalnepn.: „Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektu edukacyjnego przy ul. ¦wiêtojañskiej 25 w Siemiatyczach” zakres zamówienia stanowi koszt niekawlifikowany

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a329678-4942-11ed-9171-f6b7c7d59353

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie
dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt .
2. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:
1) drog± elektroniczn±: URZAD@SIEMIATYCZE.EU;
2) przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3) przy u¿yciu Platformy ePuap

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Wymagania techniczne i
organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji
przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej
(ePUAP).
2) Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami: Agnieszka Koc, tel. +48 85 656 58 15 e-mail:
agnieszka.koc@siemiatycze.eu, Grzegorz Twarowski tel. +48 85 656 58 15 e-mail: grzegorz.twarowski@siemiatycze.eu oraz Piotr
Nielipiñski, tel.: +48 85 656 58 30 email: piotr.nielipinski@siemiatycze.eu
3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”
4) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
5) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
6) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
7) Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.
U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio
oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
8) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Zamawiaj±cy
dopuszcza równie¿ komunikacjê poprzez pocztê elektroniczn± na adres urzad@siemiatycze.eu.
Szczegó³owe instrukcje w SWZ i na stronie https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest BURMISTRZ MIASTA SIEMIATYCZE;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: ADRES E-MAIL
IOD@SIEMIATYCZE.EU, TEL. 85 6565813, URZ¡D MIASTA SIEMIATYCZE, UL. PA£ACOWA 2;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest
Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
2. 9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IF.271.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Adaptacja budynku po wygaszonym gimnazjum na potrzeby sali koncertowej i szko³y muzycznej – roboty budowlane w obiekcie [ I czê¶æ]
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji pomieszczeñ w budynku po wygaszonym gimnazjum publicznym przy ul. ¦wiêtojañskiej w Siemiatyczach na dzia³kach nr geod 845/1 i 845/2, na potrzeby Szko³y Muzycznej I stopnia im. Wojciecha Kilara w Siemiatyczach.
1.2. Informacja dotycz±ca budynku objêtego kontraktem: budynek przeszed³ w latach 2020-2021 kompleksow± modernizacjê energetyczn± w ramach której wykonano prace zwi±zano z wymian± instalacji elektrycznej i o¶wietleniowej w obiekcie, wymieniono stolarkê zewnêtrzn± okienn± i drzwiow±, wykonano docieplenie ¶cian fundamentowych, wykonano wentylacjê mechaniczn± z odzyskiem ciep³a, elektryczn± i opraw o¶wietleniowych. Wykonano instalacjê klimatyzacji z odzyskiem ciep³a, zamontowano pompê ciep³a powietrze/woda wraz ze sterownikiem, wymieniono kocio³ c.o. z palnikiem gazowym o mocy 345 kW, uk³ady pompowe oraz instalacjê centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami. Zamontowano panele fotowoltaiczne wspomagaj±cych podgrzewanie ciep³ej wody u¿ytkowej o mocy 1kW. Zamontowano system zarz±dzania energi±. Regulacja temperatury w poszczególnych pomieszczeniach odbywa siê za po¶rednictwem czujników temperatury pomieszczenia, zainstalowanych we wspólnych obudowach z nastawnikami temperatury. Grzejniki wyposa¿one w si³owniki termiczne, sterowane z projektowanego w bran¿y elektrycznej systemu zarz±dzania energi±.
1.3. Charakterystyczne parametry techniczne obiektu objêtego przedmiotem zamówienia:
1.3.1. Pow. u¿ytkowa 3366 m2
1.3.2. Pow. zabudowy 1427 m2
1.3.3. Liczba kondygnacji naziemnych 2
1.3.4. Liczba kondygnacji podziemnych 1
1.4. W ramach zamówienia do wykonania bêd± w szczególno¶ci:
1.4.1. Bran¿a budowlana
1.4.1.1. Czê¶ciowa wymiana pod³óg (terakota i wyk³adziny pcv)
1.4.1.2. Czê¶ciowa wymiana i monta¿ dodatkowych drzwi wewnêtrznych.
1.4.1.3. Szpachlowanie i malowanie ¶cian i sufitów, lamperie z tynku mozaikowego.
1.4.1.4. Budowa ¶cianek dzia³owych z GK, HPL i murowanych
1.4.1.5. Demonta¿ i ponowny monta¿ grzejników
1.4.1.6. Uzupe³nienie tynków
1.4.1.7. Roboty rozbiórkowe
1.4.1.8. Odmalowanie porêczy, rur pionów, rur instalacyjnych, krat
1.4.1.9. Obudowa z GK instalacji wentylacyjnych i ruroci±gów
1.4.1.10. Monta¿ nak³adek na parapety
1.4.1.11. Monta¿ platform schodowych
1.4.1.12. Monta¿ kratek wentylacyjnych
1.4.1.13. Obudowa zaworów c.o.
1.4.1.14. Remont ³azienek
1.4.1.15. Monta¿ konstrukcji widowni i sceny w Sali koncertowej (wybór technologii po stronie wykonawcy)
1.4.1.16. Przebudowa sufitu podwieszanego i kana³ów wentylacyjnych w Sali koncertowej
1.4.1.17. Monta¿ podestu sceny
1.4.1.18. Ob³o¿enia akustyczne w Sali koncertowej
1.4.1.19. U³o¿enie parkietu i wyk³adziny w Sali koncertowej
1.4.1.20. Dostawa i monta¿ foteli widowni
1.4.1.21. Dostawa i monta¿ wyposa¿enia sceny
1.4.2. Bran¿a sanitarna
1.4.2.1. Wymiana umywalek, ustêpów i baterii
1.4.2.2. Remont instalacji wody ciep³ej i zimnej w ³azienkach
1.4.2.3. Remont instalacji kanalizacji sanitarnej
1.4.2.4. Wykonanie podej¶cia i monta¿ zasobnikowych wisz±cych podgrzewaczy wody
1.4.3. Bran¿a elektryczna i niskopr±dowa
1.4.3.1. Demonta¿ i ponowny monta¿ opraw o¶wietleniowych
1.4.3.2. Monta¿ instalacji zasilaj±cej platformy dla niepe³nosprawnych
1.4.3.3. Monta¿ instalacji o¶wietleniowej i opraw w Sali koncertowej
1.4.3.4. Monta¿ instalacji g³o¶nikowej i nag³o¶nienia
1.4.3.5. Monta¿ instalacji monitoringu
1.4.3.6. Monta¿ instalacji komputerowej i telefonicznej
1.4.3.7. Dostawa i monta¿ urz±dzeñ o¶wietleniowych i nag³o¶nienia Sali koncertowej
1.5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wyboru technologii wykonania konstrukcji widowni Sali koncertowej w tym innej ni¿ w dokumentacji, po uprzedniej zgodzie nadzoru inwestorskiego i Zamawiaj±cego. Dokumentacja techniczna przewiduje wykonanie pod³ogi widowni jako strop typu Teriva 8 lub strop z prefabrykowanych kana³owych p³yt ¿elbetowych. Dokonuj±c wyboru technologii nale¿y uwzglêdniæ w³a¶ciwy i trwa³y monta¿ foteli widowni do pod³o¿a. Dobór foteli do uzgodnienia z Zamawiaj±cym na etapie realizacji.
1.6. Z chwil± przekazania placu budowy na wykonawcy bêdzie spoczywa³ obowi±zek nale¿ytego utrzymania budynku w tym koszt ogrzewania, energii elektrycznej i wody oraz ¶cieków.
1.7. Zamawiaj±cy oczekuje wykonania i rozliczenia 20% prac do koñca 2022r. w tym robót za kwotê nie mniejsz± ni¿ 900 000,00 z³
1.8. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zapewnienia kierowania robotami objêtymi zamówieniem przez:
1.8.1. kierownika budowy – posiadaj±cego odpowiednie uprawnienia bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej uzyskane zgodnie z odno¶nymi przepisami obowi±zuj±cymi w miejscu zamieszkania lub siedziby (w Polsce: zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane)
1.8.2. kierownika robót bran¿y sanitarnej - osobê z uprawnieniami bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, uzyskanymi zgodnie z odno¶nymi przepisami obowi±zuj±cymi w miejscu zamieszkania lub siedziby (w Polsce: zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane
1.8.3. kierownika robót bran¿y elektrycznej - osobê posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych, elektroenergetycznych, uzyskane zgodnie z odno¶nymi przepisami obowi±zuj±cymi w miejscu zamieszkania lub siedziby (w Polsce: zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane)
/Zamawiaj±cy zastrzega kontrolê spe³nienia w.w warunków na etapie realizacji przez wskazane przez Wykonawcê do kierowania robotami osoby/

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urz±dzeñ telekomunikacyjnych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciww³amaniowych systemów alarmowych

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45314310-7 - Uk³adanie kabli

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

32342400-6 - Sprzêt nag³a¶niaj±cy

45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych

38652120-7 - Projektory wideo

45237000-7 - Roboty budowlane w zakresie scen

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca podaje cenê za realizacjê przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego.
2. Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy okre¶lonymi w niniejszej SWZ.
3. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest cen± ostateczn±, niepodlegaj±c± negocjacji i wyczerpuj±c± wszelkie nale¿no¶ci Wykonawcy wobec Zamawiaj±cego zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia.
4. Cena oferty powinna byæ wyra¿ona w z³otych polskich (PLN) z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zamawiaj±cy nie przewiduje rozliczeñ w walucie obcej.
6. Wyliczona cena oferty brutto bêdzie s³u¿yæ do porównania z³o¿onych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.
7. Je¿eli zosta³a z³o¿ona oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z ustaw± z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug (Dz. U. z 2021 r. poz. 685), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiaj±cy dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotê podatku od towarów i us³ug, któr± mia³by obowi±zek rozliczyæ . W ofercie, o której mowa w ust. 1, wykonawca ma obowi±zek:
1) poinformowania zamawiaj±cego, ¿e wybór jego oferty bêdzie prowadzi³ do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêd± prowadzi³y do powstania obowi±zku podatkowego;
3) wskazania warto¶ci towaru lub us³ugi objêtego obowi±zkiem podatkowym zamawiaj±cego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów i us³ug, która zgodnie z wiedz± wykonawcy, bêdzie mia³a zastosowanie.
8. Wzór Formularza Ofertowego zosta³ opracowany przy za³o¿eniu, i¿ wybór oferty nie bêdzie prowadziæ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego w zakresie podatku VAT. W przypadku, gdy Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie o powstaniu u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego, to winien odpowiednio zmodyfikowaæ tre¶æ formularza.
9. Przy wyborze najkorzystniejszych ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
W ZAKRESIE CZʦCI 1 oraz 2:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Okres gwarancji (G) - waga kryterium 40%.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Adaptacja budynku po wygaszonym Gimnazjum na potrzeby sali koncertowej i Szko³y Muzycznej - budowa parkingu dla samochodów osobowych w formule „zaprojektuj i wybuduj” [ II czê¶æ]
2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu wokó³ szko³y tj. parkingu dla samochodów osobowych w obrêbie budynku Szko³y Muzycznej Im. st. im. Wojciecha Kilara w Siemiatyczach przy ulicy ¦wiêtojañskiej na 39 stanowisk. Zakres prac obejmuje:
2.1.1. Opracowanie wielobran¿owej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej, w tym:
2.1.1.1. Bran¿a drogowa – budowa parkingu,
2.1.1.2. Bran¿a elektryczna – przebudowa o¶wietlenia terenu,
2.1.1.3. Projekt sta³ej organizacji ruchu na parkingu,
2.1.1.4. przedmiar robót i STWiOR
2.1.2. Uzyskanie wymaganych uzgodnieñ, decyzji i pozwoleñ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, a w szczególno¶ci:
2.1.2.1. pozwolenia Konserwatora Zabytków na wykonanie planowanych robót,
2.1.2.2. skutecznego pozwolenia na budowê/zg³oszenia planowanych robót,
2.1.3. Wykonanie robót zgodnie z opracowanym projektem
2.2. Wymagania techniczne i jako¶ciowe przedmiotu zamówienia okre¶lone zosta³y w opracowanym Programie Funkcjonalno – U¿ytkowym.
2.3. Zakres oraz szacowana ilo¶æ robót budowlanych do wykonania przy budowie parkingu dla samochodów osobowych w obrêbie budynku Szko³y Muzycznej I st. im. Wojciecha Kilara w Siemiatyczach:
2.3.1. Roboty rozbiórkowe:
2.3.1.1. rozbiórka nawierzchni poliuretanowej boiska (32x18) - ok. 576 m2,
2.3.1.2. rozbiórka podbudowy gr. 7 cm z betonu asfaltowego na boisku - ok. 576 m2,
2.3.1.3. rozbiórka murka ¿elbetowego przy boisku (32+18mb) - ok. 10 m3,
2.3.1.4. rozbiórka krawê¿nika z ³aw± betonow± - ok. 130 mb,
2.3.1.5. rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm - ok. 310 m2,
2.3.1.6. rozbiórka ogrodzenia z paneli wys. 2m – ok. 44 mb,
2.3.1.7. rozbiórka siatki zabezpieczaj±cej wys. 6m przy boisku – 18 mb,
2.3.2. Roboty budowlane:
2.3.2.1. roboty ziemne (poszerzenie nasypu, zewn. czê¶æ parkingu pod zieleniec) – szacunkowo ok. 700 m3,
2.3.2.2. wykonanie odwodnienia parkingu – szacunkowo 4 szt. wpustów ulicznych ze studzienkami i przykanalikami,
2.3.2.3. regulacja pionowa studni KS i KD– 4 szt.,
2.3.2.4. wykonanie koryta g³êb. ok. 48 cm pod konstrukcjê parkingu – ok. 610 m2,
2.3.2.5. ustawienie krawê¿nika 15x30cm na ³awie beton. z oporem (362m+48m) – ok. 410 mb,
2.3.2.6. warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 15 cm – ok. 1016 m2,
2.3.2.7. podbudowa z kruszywa ³amanego gr. 20 cm – ok. 1016 m2,
2.3.2.8. wykonanie nawierzchni z kostki brukowej grub. 8 cm – ok. 1016 m2,
2.3.2.9. wykonanie nawierzchni z kostki brukowej grub. 8 cm (na istniej±cej podbudowie, w miejscu dostosowania wysoko¶ciowego do parkingu) – ok. 286 m2,
2.3.2.10. wykonanie zieleñców – ok. 600 m2,
2.3.2.11. wykonanie ogrodzenia z paneli wys. 2m – 72 mb
2.3.2.12. ustawienie oznakowania pionowego – zgodnie z opracowanym projektem sta³ej organizacji ruchu.
2.3.3. O¶wietlenie terenu:
2.3.3.1. likwidacja 2 szt. s³upów o¶wietleniowych, koliduj±cych z inwestycja,
2.3.3.2. ustawienie 4 szt. s³upów o¶wietleniowych w uzgodnionych miejscach z przy³±czeniem,
2. Realizacja przedmiotu zamówienia podlega dofinansowaniu ze ¶rodków pozostaj±cych w dyspozycji ministra w³a¶ciwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego w ramach programu Infrastruktura Szkolnictwa Artystycznego 2022 oraz Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45113000-2 - Roboty na placu budowy

71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca podaje cenê za realizacjê przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego.
2. Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy okre¶lonymi w niniejszej SWZ.
3. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest cen± ostateczn±, niepodlegaj±c± negocjacji i wyczerpuj±c± wszelkie nale¿no¶ci Wykonawcy wobec Zamawiaj±cego zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia.
4. Cena oferty powinna byæ wyra¿ona w z³otych polskich (PLN) z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zamawiaj±cy nie przewiduje rozliczeñ w walucie obcej.
6. Wyliczona cena oferty brutto bêdzie s³u¿yæ do porównania z³o¿onych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.
7. Je¿eli zosta³a z³o¿ona oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z ustaw± z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug (Dz. U. z 2021 r. poz. 685), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiaj±cy dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotê podatku od towarów i us³ug, któr± mia³by obowi±zek rozliczyæ . W ofercie, o której mowa w ust. 1, wykonawca ma obowi±zek:
1) poinformowania zamawiaj±cego, ¿e wybór jego oferty bêdzie prowadzi³ do powstania u zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêd± prowadzi³y do powstania obowi±zku podatkowego;
3) wskazania warto¶ci towaru lub us³ugi objêtego obowi±zkiem podatkowym zamawiaj±cego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów i us³ug, która zgodnie z wiedz± wykonawcy, bêdzie mia³a zastosowanie.
8. Wzór Formularza Ofertowego zosta³ opracowany przy za³o¿eniu, i¿ wybór oferty nie bêdzie prowadziæ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego w zakresie podatku VAT. W przypadku, gdy Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie o powstaniu u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego, to winien odpowiednio zmodyfikowaæ tre¶æ formularza.
9. Przy wyborze najkorzystniejszych ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
W ZAKRESIE CZʦCI 1 oraz 2:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Okres gwarancji (G) - waga kryterium 40%.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
W zakresie I czê¶ci:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 ¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych* w budynku wraz z budow±/ przebudow±/ rozbudow±/ remontem instalacji sanitarnych i elektrycznych o ³±cznej warto¶ci wszystkich robót co najmniej 3 000 000,00 z³ brutto.

* zgodnie z art. 3 punkt 7 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼n. zm.).

W zakresie II czê¶ci:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno zadanie, polegaj±ce na budowie/przebudowie/remoncie drogi** o ³±cznej warto¶ci wszystkich robót nie mniejszej ni¿ 300 tys. z³ brutto

* Zamawiaj±cy dopuszcza w ramach warunku zarówno drogi publiczne okre¶lone w art. 1 Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1693 z pó¼n. zm.) jak i wewnêtrzne okre¶lone w art. 8 ust 1 oraz 11 wskazanej ustawy.
** Zgodnie z art. 4 pkt 17, 18, 19 Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1693 z pó¼n. zm.).
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (

2. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 4 do SWZ;

3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane - za³±cznik nr 5 lub/i 6 do SWZ - odpowiednio w zakresie czê¶ci 1 lub/i 2.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:
1 czê¶æ – roboty budowlane w obiekcie 30 000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy 00/100 z³otych);
2 czê¶æ – budowa parkingu przy szkole muzycznej: 4 000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 00/100 z³otych);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto - nr rachunku 15 1240 5211 1111 0010 3200 7962 (Pekao S.A) z dopiskiem:
„Wadium – IF.271.7.2022 cze¶æ 1 - adaptacja na szko³ê – roboty budowlane ”
Lub
„Wadium – IF.271.7.2022 cze¶æ 2 - budowa parkingu”

UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XII ust. 1 SWZ (za³±cznik nr 2), sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy – wg wzoru z za³. 9 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z wzorem umowy za³±cznik nr 7.1 i 7.2 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-02 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-02 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-01

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.