Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00326328/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
- 2024/BZP 00333718/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-22
- 2024/BZP 00534813/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania:
Zadanie 1 : Dostawa mebli do 10 żłobków ;
Zadanie 2 : Dostawa mebli do 12 obiektów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 0717186246
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespolzlobkow/postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi pielęgnacyjne, opiekuńcze, wychowawcze i edukacyjne dla dzieci zdrowych od ukończenia 20 tygodni do 3 lat
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania:Zadanie 1 : Dostawa mebli do 10 żłobków ;
Zadanie 2 : Dostawa mebli do 12 obiektów.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47516832-1355-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043406/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Dostawa mebli do 12 żłobków zarządzanych przez Wrocławski Zespół Żłobków z podziałem na 2 zadnia (meble gotowe - zadanie nr 1 , meble do wykonania- zadanie nr 2 ) z podziałem na 2 zadnia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326328
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: WZŻ.DZP/12/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 140216,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie nr 1: Dostawa mebli do 10 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.a) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w treści Formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego załącznik nr 1 A do SWZ.
b) Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem Wykonawcy lub na jego koszt do następujących obiektów Zamawiającego:
• Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20 Wrocław
• Żłobek nr 3ul. Białowieska 37, Wrocław
• Filia Żłobka nr 5 Ul. K i M Barskich 45, Wrocław
• Żłobek nr 6ul. Krowia 1, Wrocław
• Żłobek nr 7ul. Drukarska 9, Wrocław
• Żłobek nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław
• Żłobek nr 9ul. Wrońskiego 13d, Wrocław
• Żłobek nr 10ul. H. Brodatego 17, Wrocław
• Żłobek nr 13ul. Wieczysta 107, Wrocław
• Żłobek nr 15ul. Łukowa 37, Wrocław
c) Obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy (załącznik nr 5A do SWZ).
d) Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 5 miesięcy od daty zawarcia umowy nie dłużej niż do 31.10.2024r. Termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Uwaga: z zastrzeżeniem: termin realizacji dostawy krzesełek dziecięcych w rozmiarze 0 w ilości 311 sztuk łącznie do 23.08.2024 r
Miejsce dostawy krzesełek:
• Żłobek nr 1 ul. Lwowska 20 Wrocław – 51 sztuk krzesełek
• Żłobek nr 3ul. Białowieska 37, Wrocław – 12 sztuk krzesełek
• Filia Żłobka nr 5 Ul. K i M Barskich 45, Wrocław-23 sztuk krzesełek
• Żłobek nr 6ul. Krowia 1, Wrocław-38 sztuk krzesełek
• Żłobek nr 7ul. Drukarska 9, Wrocław-24 sztuk krzesełek
• Żłobek nr 8ul. Sądowa 6, Wrocław-20 sztuk krzesełek
• Żłobek nr 10ul. H. Brodatego 17, Wrocław-40 krzesełek
• Żłobek nr 13ul. Wieczysta 107, Wrocław-73 krzesełek
• Żłobek nr 15ul. Łukowa 37, Wrocław-30 krzesełek.
e) Gwarancja na przedmiot zamówienia: 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
f) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem i ustawieniem we wskazanych powyżej żłobkach Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 89114,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zadanie nr 2: Dostawa mebli do 12 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.a) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w treści Formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego załącznik nr 1 B do SWZ.
b) Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem Wykonawcy lub na jego koszt do następujących obiektów Zamawiającego:
• Żłobka nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław
• Żłobka nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław
• Żłobka nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław
• Żłobka nr 5- ul. Dokerska 5, Wrocław
• Filia Żłobka nr 5 ul. K i M Barskich 45, Wrocław
• Żłobka nr 6 ul. Krowia 1, Wrocław
• Żłobka nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław
• Żłobka nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław
• Żłobka nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław
• Żłobka nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław
• Żłobka nr 16 - ul. Sygnałowa 23, Wrocław
• Budynek administracji, ul. Fabryczna 15, Wrocław.
c) Obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy (załącznik nr 5B do SWZ).
d) Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 5 miesięcy od daty zawarcia umowy nie dłużej niż do 31.10.2024r. Termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
e) Gwarancja na przedmiot zamówienia: 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
f) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem i ustawieniem we wskazanych powyżej obiektach Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 51102,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78471,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148710,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78471,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Nowa szkoła” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378
7.3.3) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78471,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-25Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46874,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113715,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46874,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNE "AKMA" PODSTAWSKI ZBIGNIEW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8710001912
7.3.3) Ulica: UL. DŁUGA 43 NIP 8710001912
7.3.4) Miejscowość: NIEDOMICE
7.3.5) Kod pocztowy: 33-132
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNE "AKMA" PODSTAWSKI ZBIGNIEW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46874,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-26SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin wykonania przedmiotu umowy: od daty zawarcia umowy do dnia 25.09.2025 r.
(Wykonawca skrócił termin realizacji przedmiotu zamówienia o 2 miesiące zgodnie ze złożoną ofertą)
1) z zastrzeżeniem: terminu realizacji krzesełek dziecięcych w rozmiarze 0 w ilości 311 sztuk łącznie do 23.08.2024 r. - Sekcja VIII pkt 8.3) dla części 1
Termin wykonania przedmiotu umowy: 3 miesiące od od daty zawarcia umowy (do 26.09.2024 r.)
Wykonawca skrócił termin realizacji umowy o 2 miesiące w stosunku do wymaganego terminu realizacji – zgodnie ze złożoną ofertą - Sekcja VIII pkt 8.3) dla części 2
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa dwóch automatycznych detektorów bioaerozoli z atomizerem wraz z oprogramowaniem do zarządzania i wizualizacji danych oraz 2-letnim wsparciem w użytkowaniu i serwisem urządzeń
- Przebudowa mostów w ciągu DW 357 w km 35+104 oraz 35+162 wraz z remontem drogi w m. Nowogrodziec. CPV 45000000-7
- Remont elewacji budynku urzędu i garażu wraz z remontem pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Lubinie przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 94
- Budowa zatok autobusowych i chodników na DK35 z podziałem na zadania: Zadanie 1: Marcinowice Zadanie 2: Szczepanów Zadanie 3: Wojnarowice
- Wyznaczenie miejsc zastrzeżonych dla pojazdów osób z niepełnosprawnościami w wybranych lokalizacjach we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa testu ELISA do oznaczania chromograniny A wraz z dzierżawą czytnika i inkubatora mikropłytek na okres 36 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia mebli na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Dostawa mebli do biura Centrum Informatyki Resortu Finansów w Warszawie
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Nowej Wsi Małej, gmina Dobre Miasto
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
- Dostawa i montaż ławek rezerwowych na Stadionie Miejskim im. Grzegorza Lato w Mielcu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.