Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00326328/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
- 2024/BZP 00333718/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-22
- 2024/BZP 00398374/01 - Wynik z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa mebli do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania:
Zadanie 1 : Dostawa mebli do 10 żłobków ;
Zadanie 2 : Dostawa mebli do 12 obiektów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Fabryczna 15
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 53-609
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.7.) Numer telefonu: 0717186246
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi pielęgnacyjne, opiekuńcze, wychowawcze i edukacyjne dla dzieci zdrowych od ukończenia 20 tygodni do 3 lat
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534813
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00398374
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.8. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2024/BZP 00043406/09/P
Po zmianie:
2024/BZP 00043406/14/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy - Wykonawca w Formularzu Oferty podał rodzaj przedsiębiorstwa "duże" - dotyczy Sekcji VII pkt 7.2) dla części 1
Termin wykonania przedmiotu umowy: od daty zawarcia umowy do dnia 25.09.2025 r.
(Wykonawca skrócił termin realizacji przedmiotu zamówienia o 2 miesiące zgodnie ze złożoną ofertą)
1) z zastrzeżeniem: terminu realizacji krzesełek dziecięcych w rozmiarze 0 w ilości 311 sztuk łącznie do 23.08.2024 r. - Sekcja VIII pkt 8.3) dla części 1
Termin wykonania przedmiotu umowy: 3 miesiące od od daty zawarcia umowy (do 26.09.2024 r.)
Wykonawca skrócił termin realizacji umowy o 2 miesiące w stosunku do wymaganego terminu realizacji – zgodnie ze złożoną ofertą - Sekcja VIII pkt 8.3) dla części 2
Po zmianie:
Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy - Wykonawca w Formularzu Oferty podał rodzaj przedsiębiorstwa "duże" - dotyczy Sekcji VII pkt 7.2) dla części 1
Termin wykonania przedmiotu umowy: od daty zawarcia umowy do dnia 25.09.2024 r.
(Wykonawca skrócił termin realizacji przedmiotu zamówienia o 2 miesiące zgodnie ze złożoną ofertą)
1) z zastrzeżeniem: terminu realizacji krzesełek dziecięcych w rozmiarze 0 w ilości 311 sztuk łącznie do 23.08.2024 r. - Sekcja VIII pkt 8.3) dla części 1
Termin wykonania przedmiotu umowy: 3 miesiące od od daty zawarcia umowy (do 26.09.2024 r.)
Wykonawca skrócił termin realizacji umowy o 2 miesiące w stosunku do wymaganego terminu realizacji – zgodnie ze złożoną ofertą - Sekcja VIII pkt 8.3) dla części 2
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Informacje dotyczące umowy dla części nr 1) Przed zmianą:
2024-06-25
Po zmianie:
2024-09-25
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa mebli wraz z montażem i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Część 1: Sprzedaż i dostawa mebli kuchennych na III piętrze siedziby KOWR w Poznaniu. Część 2: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Malińcu Część 3: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Przygodzicach
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.