Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00353898/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Stęszew w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Stęszewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630936805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 11
1.5.2.) Miejscowość: Stęszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-060
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeas@steszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zeassteszew.szkolna.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_steszew1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
obsługa administracyjno-księgowo-finansowa placówek oświatowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Stęszew w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe5234a3-23ce-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031987/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowożenie dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Stęszew w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353898
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZEAS.612.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Stęszew w roku szkolnym 2024/2025. Przez usługę transportu strony rozumieją dowożenie i odwożenie dzieci do szkół i przedszkoli oraz ze szkół i przedszkoli zgodnie z harmonogramem opracowanym przez Zamawiającego, który zostanie przekazany Wykonawcy niezwłocznie po ustaleniu planów lekcji.
Wymagania szczegółowe w zakresie przebiegu transportu:
3.1. Dzieci będą dowożone i odwożone z następujących placówek:
- Szkoła Podstawowa w Stęszewie: budynek ul. Poznańska 25, budynek ul. Szkolna 1,
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Strykowie: budynek ul. Bukowska 2, budynek ul. Szkolna 10
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Modrzu: budynek ul. Kościuszki 14, budynek ul. Kościuszki 36
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Jeziorkach: ul. Pocztowa 12
- Szkoła Podstawowa Specjalna w Stęszewie: ul. Wojska Polskiego 18
- Przedszkole w Stęszewie ul. Korczaka 2
3.2. Zamawiający określa w załączniku nr 1 do SWZ przewidywane trasy dowozów i odwozów z uwzględnieniem ilości przystanków i szacunkowej liczby kilometrów, z zastrzeżeniem, że mogą one ulec zmianie w związku z organizacją roku szkolnego.
3.3. Planowana przez Zamawiającego liczba dzieci do przewozu w roku szkolnym 2024/2025 wynosi: 372 dzieci.
3.4. Szacowana łączna ilość kilometrów wynosi 57.000 km przez okres wykonywania usługi, przy założeniu funkcjonowania placówek zgodnie z kalendarzem szkolnym w trybie nauki stacjonarnej przez 188 dni.
3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej bieżącej zmiany ww. danych z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności:
1) prawo zmiany liczby dzieci,
2) prawo zmiany kursów wynikających z realizacji innych zadań edukacyjnych i zmiany organizacji zajęć w szkołach, rekolekcji, egzaminów szkolnych,
3) prawo zmiany ilości kilometrów, w związku z organizacją pracy poszczególnych placówek, w tym niewykorzystania całego zakresu usługi podanego w niniejszej specyfikacji.
Wyżej wymienione zmiany nie będą prowadziły do konieczności użycia dodatkowego środka transportu.
3.6. Dowozy i odwozy będą odbywały się zgodnie z harmonogramem dowozów opracowanym przez Zamawiającego, który zostanie sporządzony niezwłocznie po ustaleniu planów lekcji oraz przekazany Wykonawcy.
3.7. Zamawiający zastrzega możliwość organizowania dowozów uzupełniających, w szczególności w okresie ferii, rekolekcji, dni wolnych od zajęć itp. Wykonawca jest zobowiązany wykonać te dowozy w ramach umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania.
Znak sprawy: ZEAS.612.1.2024
_________________________________________________________________________
6
3.8. Wykonawca świadczący usługę dowozu winien posiadać opracowane standardy ochrony małoletnich zgodnie z art. 22 b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 560) i przedstawić je Zamawiającemu na żądanie.
3.9. Wykonawca przed dopuszczeniem do pracy z małoletnimi osób świadczących usługę, w tym kierowców winien zweryfikować te osoby w Rejestrze Sprawców na Tle Seksualnym lub w Rejestrze z dostępem ograniczonym oraz jako pracodawca wymagać przedłożenia przez pracowników świadczących usługę dowozu informacji z Krajowego Rejestru Karnego zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
3.10. Wymagania dotyczące autobusów:
1) Zamawiający zakłada do realizacji przedmiotu zamówienia dowożenie dzieci dwoma autobusami, w tym jeden autobus o ilości miejsc siedzących minimum 44 i jeden autobus o ilości miejsc siedzących minimum 59.
2) Jeden z autobusów winien być dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych (wyposażony w podjazd lub windę).
3) Autobusy powinny być wyposażone w sprawną klimatyzację oraz ogrzewanie Webasto.
4) Autobusy powinny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa.
3.11. W przypadku awarii autobusu lub braku zdolności do świadczenia usług przez wskazanego w ofercie kierowcę, Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie zapewnić zastępstwo tej osoby lub podstawić autobus zastępczy, zgodnie z wymogami Zamawiającego. Pojazd zastępczy należy podstawić w zaoferowanym czasie, nie dłuższym jednak niż 60 minut od momentu powzięcia informacji o awarii pojazdu. Wymagane jest jednak niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o powyższej okoliczności.
3.12. Wykonawca, który w formularzu oferty zadeklaruje, że oferowane pojazdy są wyposażone w system monitorowania GPS, winien przed podpisaniem umowy dostarczyć umowę/y o świadczenie usług lokacyjnych oraz w terminie 7 dni przed rozpoczęciem realizacji niniejszego zamówienia dostarczyć Zamawiającemu adres strony, login i hasło dostępu do platformy monitoringu. System monitoringu (GPS) winien umożliwiać Zamawiającemu zdalny podgląd aktualnej pozycji i czas postoju oraz podgląd danych archiwalnych (minimum 3 miesiące wstecz) oraz posiadać możliwość wygenerowania raportów dziennych i miesięcznych przejechanych tras wraz z liczbą kilometrów z możliwością podglądu tych tras.
3.13. Klauzula społeczna:
3.13.1 Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023r. poz. 1465 z późn. zm.)
3.13.2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: kierowcy autobusów.
3.13.3. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji
Znak sprawy: ZEAS.612.1.2024
_________________________________________________________________________
7
zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
3.13.4. Wykonawca:
1) zobowiązuje się, że pracownicy świadczący usługi będą w okresie realizacji umowy
zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca
1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2023 r., poz. 1465 ze zm.);
2) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu najpóźniej do dnia 06.09.2024
r. wykazu pracowników wraz z oświadczeniem o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę
osób wykonujących czynności kierowcy autobusu .
3) każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie
krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu
poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie
realizacji umowy czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy . Kopie umów
powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych
pracowników , zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez
adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być
możliwe do zidentyfikowania.
4) każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie
krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu
poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dowodów potwierdzających zgłoszenie
pracowników przez pracodawcę do ubezpieczeń lub zaświadczenie właściwego oddziału ZUS,
potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne
z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę. Dokumenty te winny zostać
zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie
z przepisami o ochronie danych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
5) nieprzedłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie kompletu
dokumentów, o których mowa w pkt. 2) – 4), potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę
wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę będzie traktowane jako niewypełnienie
obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę i
skutkować będzie naliczeniem kar umownych.
6) za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie
umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu
kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.
3.13.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 416100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477090,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 416100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAL-TRANS Damian Daleszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881776252
7.3.3) Ulica: ul. Atletyczna 9
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 62-065
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 416100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STĘSZEW
więcej: przetargi STĘSZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych dla dzieci dojeżdżających do placówek oświatowych wraz ze sprawowaniem opieki w roku 2025
- PRZEWÓZ UCZNIÓW UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY SŁAWOBORZE, REALIZOWANY W OPARCIU O KOMUNIKACJĘ REGULARNĄ - NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH W ROKU SZKOLNYM - 2024/2025
- Usługi transportowe dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Cisek do szkół wraz z zapewnieniem opieki w okresie 02.01.2025 do 27.06.2025 roku
- EZ.28.168.2024 Usługa transportu krwi dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
- 35/2024 Świadczenie usług transportowych - dowóz pacjentów leczonych dializoterapią z ich miejsca zamieszkania do Stacji Dializ SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim wraz z transportem powrotnym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.