eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LisewoPrzebudowa i remont budynku Szko³y Podstawowej im. Janusza Korczaka w Lisewie



Og³oszenie z dnia 2024-07-11

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i remont budynku Szko³y Podstawowej im. Janusza Korczaka w Lisewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Lisewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118514

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Che³miñska 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lisewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-230

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.kowal@lisewo.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.lisewo.com

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont budynku Szko³y Podstawowej im. Janusza Korczaka w Lisewie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8937d05d-4c6b-4b69-a7b9-eeb3504c171d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00407980

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00049774/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Przebudowa i remont budynku Szko³y Podstawowej i. Janusza Korczaka w Lisewie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8937d05d-4c6b-4b69-a7b9-eeb3504c171d

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, dostêpnej pod zamieszczonym na pierwszej stronie SWZ adresem strony internetowej prowadzonego postêpowania na Platformie e-Zamówienia.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: p.kowal@lisewo.com (nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu, sposób sk³adania ofert opisano w Cz. XI i XII SWZ).
Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków, pozosta³e informacje znajduj± siê w Cz. VIII SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu
oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy
do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków, pozosta³e informacje znajduj± siê w Cz. VIII SWZ.
Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zamawiaj±cy informujê, ¿e dane osobowe pozyskane w zwi±zku z przeprowadzeniem niniejszego postêpowania przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej "Rozporz±dzenie RODO" w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 2) Administratorem danych osobowych jest zamawiaj±cy, tj. Gmina Lisewo, ul. Che³miñska 2, 86-230 Lisewo. Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a tak¿e ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Lisewo, ul. Che³miñska 2, 86-230 Lisewo - kontakt: iod@lisewo.com. 3) Dane osobowe bêd± przetwarzane, z uwzglêdnieniem przepisów prawa, w celu: a) przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) zawarcia i realizacji umowy z wy³onionym w postêpowaniu wykonawc±, c) dokonania rozliczenia i p³atno¶ci zwi±zanych z realizacj± umowy, d)przeprowadzenie ewentualnych postêpowañ kontrolnych i / lub audytu przez komórki zamawiaj±cego i inne uprawnione podmioty, e) udostêpnienie dokumentacji postêpowania i zawartej umowy jako informacji publicznej, f) archiwizacji postêpowania. 4) Dane osobowe bêd± ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym. 5) Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy a nastêpnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotycz±cymi archiwizacji.
Dotyczy to wszystkich uczestników postêpowania. Ci±g dalszy w nast. pkt.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ci±g dalszy.
6) Osobie, której dane dotycz± przys³uguje na warunkach okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia RODO: a) prawo dostêpu do danych (art. 15), b) prawo sprostowania danych (art. 16), c) prawo do usuniêcia danych (art. 17), d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18). e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 7) Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje: a) prawo do usuniêcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia RODO, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia RODO, c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporz±dzenia RODO. 8) Podanie danych jest dobrowolne, jednak¿e ich niepodanie mo¿e uniemo¿liwiæ zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e wykluczeniem wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem jego oferty. 9) Wyst±pienie z ¿±daniem o którym mowa w Cz. XI pkt 24 ppkt. 6) lub 7) SWZ,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia niniejszego postêpowania. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania lub umowy. 10) Wykonawca pozyskuj±c dane osobowe na potrzeby sporz±dzenia oferty zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zki wynikaj±ce m. in. z art 13 i 14 Rozporz±dzenia RODO. Wykonawca sk³adaj±c ofertê sk³ada o¶wiadczenie dotycz±ce przetwarzania danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGiI.271.5.2024.PK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiaj±cy informuje, i¿ zamówienie jest dofinansowane ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych. Wstêpna Promesa NR Edycja8/2023/2027/PolskiLad.
Zamawiaj±cy na podstawie art. 310 ustawy Pzp wskazuje, ¿e mo¿e uniewa¿niæ postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia w ramach ww. ¼ród³a finansowania, nie zosta³y mu przyznane.
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i remont budynku Szko³y Podstawowej im. Janusza Korczaka w Lisewie, adres: ul. Toruñska 16, 86-230 Lisewo, Dz. Nr Ew. 291/14.
1) Bran¿a budowlana, nale¿y wykonaæ:
Zakres prac pomieszczenia na parterze budynku: Dla pomieszczeñ nr 1/1-1/6 oraz 1/17-1/23:
prace przygotowawcze:
- demonta¿ wyposa¿enia sali ( przygotowanie do ponownego monta¿u),
- demonta¿ parapetów,
- przecieranie starych tynków wraz z oczyszczeniem z pow³ok malarskich,
- demonta¿ posadzki wraz z podbudow±, wykonanie pog³êbienia posadzki na gruncie,
- demonta¿ instalacji elektrycznej, i sanitarnej,
- demonta¿ stolarki drzwiowej.
prace remontowe:
- wykonanie nowej podbudowy posadzki wraz z warstw± izolacji p. wilgociowej, termicznej styropian EPS 200 gr 2x6cm i wylewki cementowej gr 8cm,
- monta¿ nowych parapetów z konglomeratu,
- wykonanie sufitów podwieszanych akustycznych,
- wykonanie ok³adziny ¶cian z wyk³adziny obiektowej na wys. 2,0m,
- wykonanie g³adzi gipsowych i malowanie farba lateksow± na ¶cianach ponad wyk³adzin± pvc,
- wykonanie wylewki wyrównuj±cej pod wyk³adzinê obiektow± na posadzce, u³o¿enie wyk³adziny,
- wykonanie nowych instalacji elektrycznych i sanitarnych,
- monta¿ wyposa¿enia sali,
- monta¿ stolarki drzwiowej,
- monta¿ obudowy grzejników.
Zakres prac pomieszczenia na I piêtrze budynku:
prace przygotowawcze:
- demonta¿ wyposa¿enia sali ( przygotowanie do ponownego monta¿u),
- demonta¿ parapetów,
- przecieranie starych tynków wraz z oczyszczeniem z pow³ok malarskich,
- demonta¿ posadzki,
- demonta¿ instalacji elektrycznej, i sanitarnej,
- demonta¿ stolarki drzwiowej.
prace remontowe:
- monta¿ nowych parapetów z konglomeratu,
- wykonanie sufitów podwieszanych akustycznych,
- wykonanie ok³adziny ¶cian z wyk³adziny obiektowej na wys. 2,0m,
- wykonanie g³adzi gipsowych i malowanie farba lateksow± na ¶cianach ponad wyk³adzin± pvc,
- wykonanie wylewki wyrównuj±cej pod wyk³adzinê obiektow± na posadzce, u³o¿enie wyk³adziny,
- wykonanie nowych instalacji elektrycznych i sanitarnych,
- monta¿ wyposa¿enia sali,
- monta¿ stolarki drzwiowej,
- monta¿ obudowy grzejników.
Zakres prac opisano na rysunkach dla poszczególnych pomieszczeñ.
2) Bran¿a elektryczna, nale¿y wykonaæ:
- przebudowa przy³±cza napowietrznego NN-0,4kV,
- szafka "PWP",
- rozdzielnica "RG", TP-1", TP-2", "TKOM",
- instalacja "WY£. P.PO¯", wewnêtrzne linie zasilaj±ce,
- instalacja o¶wietlenia podstawowego – Piwnica,
- instalacja o¶wietlenia podstawowego – Parter,
- instalacja o¶wietlenia podstawowego – Piêtro,
- instalacja o¶wietlenia awaryjnego i ewakuacji – Piwnica,
- instalacja o¶wietlenia awaryjnego i ewakuacji – Parter,
- instalacja o¶wietlenia awaryjnego i ewakuacji – Piêtro,
- instalacja gniazd wtyczkowych, wtyczkowych DATA – Parter,
- instalacja gniazd wtyczkowych, wtyczkowych DATA – Piêtro,
- instalacja zasilania platform dla osób niepe³nosprawnych - Parter, Piêtro,
- instalacja zasilania ekranu projektora, KD, centrali telefonicznej, dzwonka szkolnego, szaf "SPD3", "SDP4", szafki "RTV" - Parter, Piêtro,
- instalacja dzwonka szkolnego /bezstresowego/ - Piwnica, Parter, Piêtro,
- instalacja RTV - Parter, Piêtro,
- instalacja nag³o¶nienia sali - Piêtro pom. 2/5,
- instalacja sieci strukturalnej - Parter, Piêtro,
- instalacja monitoringu CCTV - Parter, Piêtro, Teren wokó³ budynku,
- koryta kablowe – Parter,
- koryta kablowe, listwy/koryta na¶cienne PCV – Piêtro,
- zabudowa istn. instalacji natynkowych pod tynk,
- demonta¿e.
2) Bran¿a sanitarna, nale¿y wykonaæ:
- wewnêtrzna instalacja wodoci±gowa p.po¿.,
- wewnêtrzna instalacja centralnego ogrzewania,
- demonta¿ istniej±cych instalacji sanitarnych.
3) W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wykonawca zobligowany
jest do zapewnienia sta³ego / ci±g³ego nadzoru w miejscu wykonywania prac.
Nadzór ten musi sprawowaæ osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane w zakresie prowadzonych w danym momencie prac.
4) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w trakcie wykonywania prac w danej czê¶ci obiektu, pozosta³e czê¶æ obiektu bêd± funkcjonowa³y w sposób zgodny z ich przeznaczeniem. Wykonawca winien skalkulowaæ koszty zabezpieczenia placu budowy, tak aby spe³niæ wymagania BHP.
Dodatkowy, Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la: SWZ, Dokumentacja techniczna (za³±cznik Nr 5 do SWZ), Wzór umowy - (za³±cznik Nr 6 do SWZ).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów

45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45314000-1 - Instalowanie urz±dzeñ telekomunikacyjnych

32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniêtym

30231300-0 - Monitory ekranowe

32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

42961100-1 - System kontroli dostêpu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegó³owo opisany w Cz. XIV. SWZ Opis kryteriów, którymi zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze oferty

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±:
1) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - wymagane jest wykazanie przez wykonawcê wykonania w ramach jednej umowy / kontraktu w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub przebudowie lub remoncie jednego budynku u¿yteczno¶ci publicznej* za kwotê minimum 2 000 000,00 z³ brutto w zakres której wchodzi³y co najmniej nastêpuj±ce roboty: roboty budowlane, roboty elektryczne,
roboty sanitarne.
* w my¶l definicji z § 3. ust. 6 ROZPORZ¡DZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2022 r., poz. 1225)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) W celu oceny spe³nienia przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 4) ustawy Pzp, nale¿y na wezwanie zamawiaj±cego, z³o¿yæ w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie nie wcze¶niej ni¿ 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi za³±cznik Nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Postanowienia odno¶nie dokumentów dotycz±cych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby:
1) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z w³asnym o¶wiadczeniem o którym mowa w Cz. VII pkt 1 SWZ, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, którego wzór stanowi za³. Nr 3 do SWZ, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
2) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, odpowiednio wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
b) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
2. Na ofertê sk³adaj± siê równie¿ pozosta³e, wymagane specyfikacj±
dokumenty, o¶wiadczenia je¿eli dotycz± one wykonawcy - sk³adane przez wykonawcê w sytuacjach i na zasadach okre¶lonych w specyfikacji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Postanowienia odno¶nie dokumentów dotycz±cych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku, kiedy ofertê sk³adaj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum / spó³ka cywilna) o¶wiadczenie, o którym mowa w Cz. VII pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) W przypadku, o którym mowa w Cz. V pkt 4 ppkt 2) lub ppkt 3) SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
3) W przypadku, kiedy ofertê sk³adaj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum / spó³ka cywilna) zobowi±zani s± oni na wezwanie zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Cz. VII pkt 2 ppkt 1) SWZ, przy czym sk³adaj± je odpowiednio wykonawca/wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Strony przewiduj±, ¿e rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nast±pi w oparciu o fakturê zaliczkow± oraz fakturê koñcow±.
Faktura zaliczkowa zostanie wystawiona na kwotê obejmuj±c± 20,00 % wynagrodzenia rycza³towego brutto okre¶lonego w § 6 ust. 1 umowy i bêdzie p³atna w terminie 30 dni od daty otrzymania przez zamawiaj±cego prawid³owo wystawionej faktury, przelewem na rachunek wskazany przez wykonawcê na fakturze.
Zabezpieczenie zaliczki:
1) Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia zabezpieczenia zaliczki zgodnie z art. 442 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2) Zabezpieczenie zaliczki ustala siê w wysoko¶ci odpowiadaj±cej 100 % kwoty zaliczki.
3) Zabezpieczenie zaliczki mo¿e byæ wniesione w formie:
a) porêczeñ bankowych lub porêczeñ spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym,
b) gwarancji bankowych,
c) gwarancji ubezpieczeniowych,
d) porêczeñ udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4) Zabezpieczenie musi byæ ustanowione zgodnie z prawem polskim i podlegaæ prawu polskiemu.
5) Dokument gwarancji/porêczenia wymaga akceptacji zamawiaj±cego przed jego podpisaniem przez gwaranta/porêczyciela.
6) Dokument gwarancji/porêczenia wystawiony przez podmiot zagraniczny powinien posiadaæ t³umaczenie przysiêg³e na jêzyk polski
7) W przypadku, gdy dokumenty potwierdzaj±ce wniesienie zabezpieczenia zaliczki wystawi podmiot zagraniczny dokumenty te winny zawieraæ klauzulê, i¿ wszelkie prawa i obowi±zki wynikaj±ce z wystawionych dokumentów podlegaj± prawu polskiemu, spory bêd± rozstrzygane przez polski s±d.
8) Zamawiaj±cy nie dokona wyp³aty zaliczki w sytuacji braku lub niezgodnego z umow± lub przepisami ustawy Pzp lub z SWZ jej zabezpieczenia.
9) Dokument potwierdzaj±cy zabezpieczenie zaliczki musi zawieraæ bezwarunkowe i nieodwo³alne zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do wyp³aty na rzecz zamawiaj±cego kwoty zaliczki na ¿±danie zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca, pomimo pisemnego wezwania, nie rozliczy³ przekazanej mu zaliczki, zgodnie z umow±.
10) Zamawiaj±cy dokona zwrotu zabezpieczenia zaliczki w terminie 30 dni od dnia uznania, ¿e umowa zosta³a wykonana nale¿ycie.
11) W przypadku zmiany umowy polegaj±cej na przed³u¿eniu terminu wykonania ¶wiadczenia wykonawcy wykonawca zobowi±zany jest – przed podpisaniem aneksu - wnie¶æ nowe zabezpieczenie lub aneks do zabezpieczenia uwzglêdniaj±cy nowy termin wykonania ¶wiadczenia i dokonania odbioru wykonanego przedmiotu umowy.
12) Brak wykonania zobowi±zania wskazanego w § 6 ust. 15 pkt 11 umowy bêdzie podstaw± do odmowy podpisania aneksu do umowy przez zamawiaj±cego.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w umowie, w zakresie:
1) Zmiany wynagrodzenia umownego wykonawcy w przypadku:
a) ograniczenia lub rezygnacji z czê¶ci umownego zakresu robót, zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo korekty warto¶ci przedmiotu umowy zgodnie z kosztorysem powykonawczym wykonanym przez wykonawcê na zasadach okre¶lonych w § 14 ust. 6 pkt 1 lit. a-b umowy, za faktycznie wykonan± ilo¶æ robót budowlanych,
b) zaistnienia sytuacji powoduj±cej wprowadzenie w trakcie realizacji zamówienia robót lub materia³ów zamiennych w stosunku do okre¶lonych w przedmiarze robót - zamienne zakresy robót lub materia³y zostan± ustalone przed ich wykonaniem / zastosowaniem / realizacj± w zatwierdzonym przez zamawiaj±cego protokole konieczno¶ci, a ich warto¶æ zostanie okre¶lona w oparciu o sporz±dzony przez wykonawcê kosztorys opracowany na zasadach okre¶lonych w § 1 ust. 4 umowy, wykonawca do sporz±dzenia kosztorysu przyjmie identyczne czynniki cenotwórcze jakie zastosowa³ przy sk³adaniu oferty, wycena powy¿sza zast±pi wycenê danej pozycji okre¶lonej w formularzu cenowym z³o¿onym w ramach oferty wykonawcy,
c) zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT),
b) o którym mowa w § 6 ust. 14 umowy.
2) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy - w przypadkach okre¶lonych w § 3 ust. 2 umowy.
3) Pozosta³e rodzaje zmian spowodowane nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:
a) w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê i wykonanie przedmiotu umowy,
b) w przypadku ograniczenia finansowego po stronie zamawiaj±cego z przyczyn od niego niezale¿nych,
c) w przypadku wyst±pienia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu u¿ytych pojêæ w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
d) w przypadku wyst±pienia innych okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany zapisów niniejszej umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-29 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod zamieszczonym na pierwszej stronie SWZ adresem strony internetowej prowadzonego postêpowania na Platformie e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-29 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-28

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawca podlega wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu, tak¿e w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835 z pó¼n. zm.). Dalsze inf. patrz Cz. VI. pkt 2. SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.