eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanniki"Dostępna przestrzeń publiczna w Szkole Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dostępna przestrzeń publiczna w Szkole Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Sanniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 169

1.5.2.) Miejscowość: Sanniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-540

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 242777810

1.5.8.) Numer faksu: 242777815

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sanniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d194aca-11c7-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostępna przestrzeń publiczna w Szkole Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d194aca-11c7-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398608

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046226/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Dostępna przestrzeń publiczna w Szkole Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00323825

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DG.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych
w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Dostępna przestrzeń publiczna w Szkole Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach”.
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) utwardzenie terenu przyszkolnego wraz z miejscami postojowymi dla osób niepełnosprawnych ( utwardzenie z kostki betonowej). Zamawiający zamieszcza w załączeniu plan posadzek z szacunkową ilością kostki betonowej +- 5% i nie mniej niż 1410 m2. Zamawiający zamieszcza Załącznik - Utwardzenie terenu schemat układania nawierzchni.
b) budowę kanalizacji deszczowej. Zamawiający informuje, że należy przyjąć rury (DN200 i DN160) zgodnie z rysunkiem- profil instalacji kanalizacji deszczowej IS-02 zamieszczonym w opisie robót budowlanych Cz.1.
c) wykonanie dojścia do budynku oraz ciągów pieszych o odpowiedniej szerokości z kostki betonowej ( niwelacja rożnych poziomów terenu przyszkolnego) z wykorzystaniem płytek kierunkowych,
d) budowę pochylni,
e) remont schodów na potrzeby budowy pochylni,
f) montaż platformy dla osób niepełnosprawnych,
g) remont schodów na potrzeby montażu platformy dla osób niepełnosprawnych,
h) budowę obiektów małej architektury (2 pergole z 2 ławkami dla osób niepełnosprawnych, kosz na śmieci, 2 stojaki na rowery). Zamawiający zamieszcza zakres prac, który stanowi Załącznik -Zakres prac objętych postępowaniem.
i) budowa ogrodzenia (barierki),
j) montaż tablicy tyflograficznej.

2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby, prowadzenie prac remontowych w czasie funkcjonowania szkoły nie wpłynęło na prowadzenie zajęć szkolnych oraz Wykonawca gwarantuje zastosowanie szczególnych środków ostrożności w trakcie wykonywania robót budowlanych.
W związku z powyższym w szczególności Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć plac budowy w taki sposób, aby umożliwić wjazd autobusu szkolnego na teren szkoły oraz zapewnić swobodne dojście do budynku w okresie roku szkolnego.

W ramach zamówienia gruz z rozbiórki boiska (destrukt asfaltowy) pozostaje
własnością Zamawiającego – materiał należy zeskładować na terenie należącym do Miasta i Gminy Sanniki, na działce nr 108/38 w Sannikach ( wywóz na odległość do 1 km).

Zadanie stanowi I etap modernizacji Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach.
Szczegółowy zakres robót zawierają dokumentacja projektowa ( w zakresie wskazanym jako etap I) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest załącznikiem do swz i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Załączone do SWZ przedmiary robót są elementem informacyjnym i pomocniczym do wyceny przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek wykonać także prace nie ujęte w przedmiarach robót, a niezbędne do wykonania kompletnego dzieła budowlanego, które można było przewidzieć na podstawie dostarczonej dokumentacji projektowej.
Wykonawca jest zobowiązany do pozyskania wszelkich informacji, które są niezbędne do przygotowania oferty. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy, nie jest to jednak warunek obligatoryjny.

W przypadku rozbieżności w dokumentacji, w tym rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia, Projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - rozbieżności będą rozstrzygane przez Zamawiającego.
Stosowanie materiałów, urządzeń i technologii równoważnych.
Jeżeli dokumentacja techniczna, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub przedmiary wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń i technologii znaki towarowe lub pochodzenie, w tym w szczególności podana byłaby nazwa własna materiału, urządzenia czy technologii, numer katalogowy lub producent, należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne, a Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp, dopuszcza materiały, urządzenia i technologie równoważne (należy przyjąć, że każdemu odniesieniu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”). Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i technologie aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne, muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia i rozwiązania wskazanego jako przykładowy, tj. muszą być:
- tej samej wytrzymałości,
- tej samej trwałości,
- o tym samym poziomie estetyki urządzenia,
- o parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji projektowej,
- kompatybilne z istniejącą i projektowaną infrastrukturą,
- spełniać te same funkcje,
- spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż,
- posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty
i aprobaty techniczne.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody Projektanta i Zamawiającego
w przypadku zmiany materiałów występujących w projektach na inne, spełniające wszelkie wymagania i parametry techniczne określone w dokumentacji technicznej.
Po stronie Wykonawcy leży udowodnienie, że proponowany materiał jest równoważny i w jego gestii leży przedstawienie wszelkich dokumentów, obliczeń, opinii itp. potwierdzających równoważność. W przypadku dopuszczenia materiału równoważnego, wpływającego na przyjęte rozwiązania projektowe, po stronie Wykonawcy i na jego koszt jest przygotowanie
i uzgodnienie dokumentacji zamiennej z zachowaniem terminu umownego wykonania całości robót budowlanych objętych podpisaną umową.

Projekt pod nazwą: „Dostępna przestrzeń publiczna w Szkole Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach”, jest dofinansowany ze środków PFRON w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”.

Beneficjentem pomocy oraz realizatorem projektu w ramach programu jest Szkoła Podstawowa im. Fryderyka Chopina w Sannikach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyznaczonym przez zamawiającego terminie wpłynęły oferty, których ceny przewyższały kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 967605,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1499852,11 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.