Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00370629/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników niezbędnych do realizacji badania w ramach projektu finansowanego przez Agencję Badań Medycznych pn. „ALLOVISTA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.komorowska@umw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umed-wroc.logintrade.net/zapytania_email,167393,e9b5d2dbd03ea04161f47810aa6a6bb5.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników niezbędnych do realizacji badania w ramach projektu finansowanego przez Agencję Badań Medycznych pn. „ALLOVISTA”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c82bdea-2d40-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398612
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069254/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Grupa 3- Odczynniki -Rekombinowane białka oraz peptydy
1.2.4 Grupa 4 -Odczynniki do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząsteczek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00370629
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.260.52.2024.TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45260,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa odczynników niezbędnych do realizacji badania w ramach projektu finansowanego przez Agencję Badań Medycznych pn. „Wieloośrodkowe, otwarte badanie kliniczne mające na celu ocenę bezpieczeństwa i skuteczności terapii z zastosowaniem limfocytów o specyficznej aktywności przeciwwirusowej (VST) w leczeniu opornych, wirusowych zakażeń u pacjentów po allogenicznym przeszczepieniu hematopoetycznych komórek macierzystych (ALLOVISTA)”, umowa nr 2020/ABM/01/00125-00.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany ilościowo i rodzajowo w Arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga, by oferowane odczynniki były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz by odpowiadały opisowi zawartemu w Arkuszu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2 do SWZ).
4. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
5. Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 6 Pzp, dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. ofert na odczynniki o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wyspecyfikowane przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ.
6. W przypadku oferowania produktu innego niż podany przez Zamawiającego, Wykonawca obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez podanie odpowiednio w Załączniku nr 2 do SWZ nazwy oferowanego produktu, nazwy producenta i nr katalogowego bądź innych cech jednoznacznie wskazujących na zaoferowane produkty.
Odczynniki równoważne muszą:
1) Charakteryzować się wysokim stopniem czystości i składem chemicznym, gwarantującym uzyskiwanie prawidłowych oznaczeń i pozwalającym na kontynuację badań naukowych;
2) Posiadać skład oraz cechy jak odczynniki wyspecyfikowane w Załączniku nr 2 do SWZ, zgodnie z opisem równoważności, wskazanym w tym załączniku;
3) Posiadać okres gwarancji nie krótszy niż w przypadku ich odpowiedników z Załącznika nr 2 do SWZ.
7. Wykonawca oferując odczynniki równoważne przyjmuje na siebie odpowiedzialność za:
1) Uszkodzenie sprzętu powstałe w wyniku używania zaoferowanych i dostarczonych odczynników równoważnych do odczynników wyspecyfikowanych w Załączniku nr 2 do SWZ, na podstawie opinii wydanej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu;
2) Uzyskanie nieprawidłowych oznaczeń/odczytów lub brak swoistości reakcji immunologicznej w wyniku używania zaoferowanych i dostarczonych odczynników równoważnych do odczynników wyspecyfikowanych w Załączniku nr 2 do SWZ, stosowanych w badaniach prowadzonych przez jednostki Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55669,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55669,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55669,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioLike Jarosław Gaudyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 662-17-55-809
7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Wierzynka 6B
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55669,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót sanitarnych wewnętrznych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Obsługa serwisowa rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Fit Upgrade
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej dla 1 części, dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji
- Sukcesywne dostawy ryb do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników - 3 zadania
- TP/21/2024 "dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, zużywalnych do badań wraz z dzierżawą analizatorów do oznaczania parametrów RKZ, koagulologii oraz oznaczeń hematologicznych "
- Dostawy sukcesywne testów potwierdzenia oznaczania swoistych przeciwciał w diagnostyce boleriozy i mononukleozy z najmem urządzeń na okres 36 miesięcy
- Dostawy zestawów diagnostycznych przeznaczonych do wykrywania w czasie rzeczywistym (real-time PCR) DNA wirusa ASF
- JEDNORAZOWA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH
- Zakup testów do diagnostyki serologicznej grzybic układowych dla UCK.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.