eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz"Czynna ochrona łąk i muraw kserotermicznych w województwie Kujawsko - Pomorskim"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Czynna ochrona łąk i muraw kserotermicznych w województwie Kujawsko - Pomorskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340517837

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 81

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-009

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52/ 50 65 666

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@bydgoszcz.rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bydgoszcz.rdos.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rdosbydgoszcz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Czynna ochrona łąk i muraw kserotermicznych w województwie Kujawsko - Pomorskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c23ee711-3925-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520008

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00390054/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Czynna ochrona łąk i muraw kserotermicznych w województwie Kujawsko - Pomorskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398785

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIS.261.21.2024.AA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 182101,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dotyczy części I pn. „Czynna ochrona w obszarze Natura 2000 Zbocza Płutowskie oraz w rezerwacie przyrody Góra Św. Wawrzyńca”
I. TEREN REZERWATU PRZYRODY ZBOCZA PŁUTOWSKIE
Wykonanie zabiegów ochronnych na łącznej powierzchni ok. 5,61 ha polegających na wykoszeniu i odkrzaczeniu muraw (głównie usunięciu odrostów tarniny). Zabieg odkrzaczania i wykaszania będzie polegał na ręcznym usuwaniu krzewów (głównie jednorocznych odrostów) oraz wykoszeniu pozostałej roślinności, ich zgrabieniu, składowaniu, a następnie wywozie biomasy poza teren rezerwatu przyrody (z pow. nr 6 i 8)
lub złożeniu w przylegającym drzewostanie (z pozostałych powierzchni). Prace należy wykonywać przy użyciu narzędzi ręcznych (sekator, piła), mechanicznych narzędzi ręcznych np. kos spalinowych lub elektrycznych i pił spalinowych lub elektrycznych (za ręczne usuwanie nalotu rozumie się prace wykorzystujące silę ludzkich mięśni).
II. TEREN REZERWATU PRZYRODY GÓRA ŚW. WAWRZYŃCA
Wykoszenie oraz wycinka nalotów drzew i krzewów (głównie klonu i robinii akacjowej)
na powierzchni ok. 0,42 ha .
Sposób realizacji zabiegów ochronnych :
1) Lokalizację powierzchni przeznaczonych do realizacji zabiegów ochronnych przedstawia załącznik graficzny.
2) Zabieg odkrzaczania i wykaszania będzie polegał na usuwaniu nalotów drzew i krzewów (głównie klonu i robinii akacjowej), przy powierzchni gruntu oraz wykoszeniu pozostałej roślinności, zgrabieniu, składowaniu, a następnie wywozie biomasy poza teren rezerwatu przyrody.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.5.) Wartość części: 111722,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dotyczy części II pn. „Czynna ochrona w rezerwacie przyrody Ostnicowe Parowy Gruczna”.

Rezerwat Przyrody Ostnicowe Parowy Gruczna
Rodzaje zabiegów ochronnych realizowanych w ramach zamówienia
Wykonanie zabiegów ochronnych na łącznej powierzchni ok 13,89 ha , realizowanych w ramach zamówienia, zgodnie z poniższym wykazem.
2) Zabieg odkrzaczania i wykaszania na ww. powierzchniach będzie polegał na ręcznym usuwaniu nalotów drzew i krzewów (w tym odbijających pędów tarniny), wykoszeniu pozostałej roślinności oraz jej zgrabieniu i usunięciu spoza powierzchni objętych zabiegiem przy użyciu narzędzi ręcznych (sekator, piła), mechanicznych narzędzi ręcznych np. kos spalinowych lub elektrycznych i pił spalinowych lub elektrycznych (za ręczne usuwanie nalotu rozumie się prace wykorzystujące silę ludzkich mięśni).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.5.) Wartość części: 48501,34 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dotyczy części III pn. „Czynna ochrona w rezerwacie przyrody Skarpy Ślesińskie”
REZERWAT PRZYRODY SKARPY ŚLESIŃSKIE
Wykonanie zabiegów ochronnych na łącznej powierzchni ok. 2,72 ha
Zabieg odkrzaczania i wykaszania na ww. powierzchniach będzie polegał na ręcznym usuwaniu nalotów drzew i krzewów (w tym odbijających pędów tarniny)
oraz wykoszeniu pozostałej roślinności oraz jej zgrabieniu i usunięciu. Prace należy wykonywać przy użyciu narzędzi ręcznych (sekator, piła), mechanicznych narzędzi ręcznych np. kos spalinowych lub elektrycznych i pił spalinowych lub elektrycznych (za ręczne usuwanie nalotu rozumie się prace wykorzystujące silę ludzkich mięśni).

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.5.) Wartość części: 21877,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90882,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raf-Pol Handel Usługi Rafał Łuziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591912562

7.3.4) Miejscowość: Lipinki, Warlubie

7.3.5) Kod pocztowy: 86-160

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165013,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raf-Pol Handel Usługi Rafał Łuziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591912562

7.3.4) Miejscowość: Lipinki, Warlubie

7.3.5) Kod pocztowy: 86-160

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu dla części 3 pn. „Czynna ochrona w rezerwacie przyrody Skarpy Ślesińskie”, wpłynęły cztery oferty. Oferta z najkorzystniejszą ceną firmy Raf-Pol Handel Usługi, Lipinki 25, 86-160, Warlubie dla części 3 postępowania (24 840,00 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 23 000,00 zł. Zgodnie zatem z art. 255 ust. 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32313,60 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.