Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00294950/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
- 2024/BZP 00310583/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-06
- 2024/BZP 00314981/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-08
- 2024/BZP 00433955/01 - Wynik z dnia 2024-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu laboratoryjnego do realizacji zajęć dydaktycznych (1)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288716
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ALEJE RACŁAWICKIE 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-059
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 448 52 76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joannabronisz1@umlub.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umlub.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/403485/dostawa-sprzetu-laboratoryjnego-do-realizacji-zajec-dydaktycznych-11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu laboratoryjnego do realizacji zajęć dydaktycznych (1)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c43d62bd-fe2b-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065116/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa sprzętu laboratoryjnego do realizacji zajęć dydaktycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294950
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.25.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 88635,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Alchem lub równoważne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 961,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: AlfaChem lub równoważne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 12844,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Altium lub równoważne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 4806,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Bionovo lub równoważne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 18677,47 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 – Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Chemagra lub równoważne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1880,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 – Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Chemland lub równoważne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 14019,32 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 – Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Eppendorf lub równoważneSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 7409,20 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 – Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Genoplast lub równoważneSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 5770,04 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9 – Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Genos lub równoważneSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
38437110-1 - Końcówki pipet
4.5.5.) Wartość części: 1866,60 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 10 – Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Hydrolab lub równoważneSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1127,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 11 – Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Medlab lub równoważneSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 8883,76 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 12 – Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Merck Brand lub równoważne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1221,26 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 13 – Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Net-Lab lub równoważne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 3300,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 14 – Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Profilab lub równoważne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1820,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 15 – Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: ThermoFisher lub równoważne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1554,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 16 – Drobny sprzęt laboratoryjny według katalogu: Werfen lub równoważne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym_Opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania oddzielnie (zwanym również OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437110-1 - Końcówki pipet
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 2494,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (...) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
Do przedmiotowego postepowania w zakresie Zadania nr 8, Zadania 11 i Zadania nr 16, w wyznaczonym terminie na składanie ofert, tj. do dnia 13.05.2024 r. do godziny 11:00, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Z uwagi na brak złożonych ofert w zakresie Zadania nr 8, Zadania 11 i Zadania nr 16, postępowanie unieważniono, jak na wstępie.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (...) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
Do przedmiotowego postepowania w zakresie Zadania nr 8, Zadania 11 i Zadania nr 16, w wyznaczonym terminie na składanie ofert, tj. do dnia 13.05.2024 r. do godziny 11:00, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Z uwagi na brak złożonych ofert w zakresie Zadania nr 8, Zadania 11 i Zadania nr 16, postępowanie unieważniono, jak na wstępie.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (...) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
Do przedmiotowego postepowania w zakresie Zadania nr 8, Zadania 11 i Zadania nr 16, w wyznaczonym terminie na składanie ofert, tj. do dnia 13.05.2024 r. do godziny 11:00, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Z uwagi na brak złożonych ofert w zakresie Zadania nr 8, Zadania 11 i Zadania nr 16, postępowanie unieważniono, jak na wstępie.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.3.2025)
- Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w części budynku Kuratorium Oświaty w Lublinie od strony dziedzińca oraz od strony ul. Żołnierzy Niepodległej - na poziomie piwnic.
- Usługa transportu materiałów medycznych : wyrobów medycznych i produktów leczniczych
- Dostawa sprzętu medycznego do insuflacji wraz z użyczeniem aparatu
- Dostawa podkładów chłonnych i szczoteczek jednorazowego użytku dla potrzeb Jednostek USK.
- Dostawa papieru do urządzeń drukujących i powielających dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały zużywalne stosowane w Patomorfologii
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku.
- Dostawa zestawów do detekcji mutacji, odczynników umożliwiających wykonanie reakcji odwrotnej transkrypcji do diagnostyki nowotworów (...), w podziale na 21 części.
- Dostawy sukcesywne oligonukleotydów standardowych, znakowanych oraz probówek, płytek i foli do PCR i qPCR do badań naukowych i zajęć dydaktycznych na potrzeby jednostek UWM w Olsztynie
- Dostawę probówek polistyrenowych okrągłodennych
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BADAŃ MIKROBIOLOGICZNYCH DLA WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W SZCZECINIE NA ROK 2025
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.