eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiedźnaTermomodernizacja budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Woli przy ul. Szkolnej 27



Ogłoszenie z dnia 2023-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Woli przy ul. Szkolnej 27

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEDŹNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258291

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 131

1.5.2.) Miejscowość: Miedźna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-227

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 211 61 60

1.5.8.) Numer faksu: 32 211 60 89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miedzna.logintrade.net/zapytania_email,132742,643282d79c4ff4a09cbd7e9a072fc816.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Woli przy ul. Szkolnej 27

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31d92c30-1505-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399612

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009829/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Termomodernizacja budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Woli przy ul. Szkolnej 27

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014–2020, Oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie 1.7 Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego (...) - pełna nazwa SEKCJA IX

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279511

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 933130,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót termomodernizacyjnych oraz pozostałych robót gminnego budynku mieszkalnego w ramach zadania inwestycyjnego: Termomodernizacja budynku mieszkalnego zlokalizowanego w Woli przy ul. Szkolnej 27.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Roboty ziemne w niezbędnym zakresie;
2) Roboty rozbiórkowe w niezbędnym zakresie;
3) Wymiana pokrycia dachu na dachówkę ceramiczną „karpiówkę” wraz z obróbkami blacharskimi oraz niezbędnymi akcesoriami;
4) Od strony strychu przykrycie warstwy izolacyjnej podkładem betonowym gr 4cm;
5) Docieplenie ścian poddasza wewnętrznego płytami z wełny mineralnej;
6) Izolacja metodą natryskową stropu od strony piwnicy pianką poliuretanową;
7) Montaż nowej drewnianej stolarki okiennej zgodnie z wytycznymi konserwatora zabytków wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
8) Montaż nowej drewnianej stolarki drzwiowej zewnętrznej zgodnie z wytycznymi konserwatora zabytków;
9) Modernizacja instalacji grzewczej poprzez wymianę instalacji c.o. wraz z grzejnikami oraz montaż zaworów termostatycznych;
10) Wymiana instalacji elektrycznej;
11) Wymiana instalacji wod-kan;
12) Przemurowanie kominów ponad dachem;
13) Wyczyszczenie kamiennego cokołu budynku i zaimpregnowanie;
14) Wyczyszczenie elementów ceglanych i zaimpregnowanie;
15) Malowanie elewacji budynku;
16) Ułożenie opaski wokół budynku;
17) Wykonanie dojścia do budynku;
18) Wymiana instalacji odgromowej;
19) Zgodnie z opinią ornitologiczną zamontować budki dla ptaków (koszty uwzględnić w ofercie);
20) Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórek;
21) Drzwi wejściowe do budynku zdemontować w sposób umożliwiający ich powtórne wykorzystanie.
3. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego robót.
4. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja techniczna remontu przedmiotowego budynku (załącznik nr 6 do SWZ), za wyjątkiem robót związanych z izolacją i dociepleniem ścian fundamentowych oraz ułożenia izolacji na stropie poddasza (wykonane przez poprzedniego wykonawcę).
6. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w SWZ i niżej wymienionych załącznikach do SWZ, tj.:
− dokumentacji projektowej (obejmującej projekt budowlany z elementami projektu wykonawczego, projekty branżowe), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż - załącznik nr 6 do SWZ.
− przedmiarach robót, które pełnią funkcję pomocniczą i nie mogą stanowić jedynej podstawy wyceny oferty - załącznik nr 5 do SWZ,
− projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45231112-3 - Instalacja rurociągów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 945298,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1204200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 965101,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTIR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383736224

7.3.3) Ulica: ul. Polska 14 B

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 965101,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1) termin realizacji zamówienia: 15 tygodni od dnia zawarcia umowy

2) Zadanie jest dofinansowane w ramach projektu pt. ,,Kompleksowa termomodernizacja dwóch wielorodzinnych budynków
mieszkaniowych na terenie Gminy Miedźna, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014–2020, Oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie 1.7 Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego, Poddziałanie 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim, konkurs nr POIS/1.7.1/6/2021. Instytucja Wdrażająca – Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.