Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00282061/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części budynku nr 6 w kompleksie 3015 w Bolesławcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021509084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Saperska 2
1.5.2.) Miejscowość: Świętoszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-726
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 43wog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://43wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/43wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont części budynku nr 6 w kompleksie 3015 w Bolesławcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5753cd54-166d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399684
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00153490/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont częściowy bud. nr 6 k. 3015 m. Bolesławiec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282061
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 51/26/PN/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Zakres robót do realizacji:
1) Remont części I piętra (pomieszczenia nr 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.10, 1.11, 1.12, 1.13, 1.14, 1.16, część korytarza – 1.1, 1.2, 1.15)
a) Wymiana posadzek;
b) Wymiana i uzupełnienie tynków wewnętrznych;
c) Wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów;
d) Malowanie ścian i sufitów;
e) Wykonanie wentylacji;
f) Wymiana stolarki drzwiowej;
g) Przemurowanie ścian;
h) Wykonanie sufitów podwieszanych;
i) Wymiana instalacji elektrycznej;
j) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania;
2) Remont poddasza
a) Demontaż okładzin ścian z płyt azbestowych;
b) Demontaż drewnianych okładzin ścian, sufitów, konstrukcji;
c) Wymiana posadzek;
d) Wymiana i uzupełnienie tynków wewnętrznych;
e) Wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów;
f) Malowanie ścian i sufitów;
g) Wykonanie wentylacji;
h) Wymiana stolarki drzwiowej;
i) Przemurowanie ścian;
j) Wykonanie sufitów podwieszanych;
k) Wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji dachowej;
l) Wykonanie zabudowy poddasza z płyt GK z warstwą izolacji z wełny mineralnej;
m) Wymiana parapetów;
n) Wykonanie izolacji przeciwwodnej ścian i sufitów;
o) Montaż wyłazu strychowego;
p) Wykonanie ścianek szkieletowych;
q) Wykonanie okładzin ścian z płytek;
r) Wykonanie okładzin ścian i sufitów z płyt GK;
s) Wymiana instalacji elektrycznej;
t) Wymiana części instalacji centralnego ogrzewania;
u) Wymiana instalacji wod. – kan;
v) Montaż instalacji wentylacyjnej;
3) Remont klatki schodowej (lewej)
a) Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej;
b) Wymiana drzwi zewnętrznych – drzwi wykonać z drewna dębowego, faktura drzwi z widocznymi słojami drewna, kolor naturalny, wygląd drzwi dopasować do drzwi istniejących, w miarę możliwości zastosować okucia z istniejących drzwi lub wykonać nowe okucia na wzór istniejących;
c) Naprawa posadzek;
d) Naprawa okładziny schodów;
e) Wymiana i uzupełnienie tynków wewnętrznych;
f) Wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów;
g) Wymiana części instalacji centralnego ogrzewania;
h) Wymiana instalacji elektrycznej;
i) Malowanie ścian, balustrad i sufitów;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1664521,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3500000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3050400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWESTBUD Paweł Bagrij
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131577223
7.3.4) Miejscowość: Olszyna
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3050400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Wykonanie przeglądów okresowych, konserwacji i napraw kotłowni gazowych i olejowych będących na wyposażeniu 43 WOG w Świętoszowie
- Wykonanie usługi naprawy oraz konserwacji urządzeń grzewczych na paliwo płynne typu KL-15, KL-35, RL-36, K-40 na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.