Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00357476/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003730762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przyjaźni 5
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 2426232
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@moprkonin.lm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moprkonin.lm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d2cfff3-24bc-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045087/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich dla Wielkopolski na lata 2021-2027, Priorytet 6: Fundusze europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym (EFS+), Działanie 6.15-Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357476
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPR-VI.322.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 198700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi wsparcia w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej dla 20 wychowanków pieczy zastępczej. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania niżej wymienionych warsztatów:
1) Zajęcia dla osób usamodzielnianych w zakresie wspierania komunikacji
i autoprezentacji w wymiarze 80 godzin (8 godzin dla 10 osób): wymagane studia magisterskie na kierunku psychologia, pedagogika, socjologa lub kwalifikacje uprawniające do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych oraz co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracy
z dziećmi i młodzieżą.
2) Spotkania z doradcą zawodowym w wymiarze 50 godzin (5 godzin dla 10 osób): wymagane jest wykształcenie wyższe I lub II stopnia oraz studia podyplomowe na kierunku lub szkolenia z zakresu: Doradztwo zawodowe, edukacyjne i pośrednictwo pracy.
3) Zarządzanie budżetem domowym oraz bezpieczeństwo finansowe
w wymiarze 90 godzin (co najmniej 3 grupy 5 osobowe, po 30 godzin): wymagane wyższe wykształcenie na kierunku: psychologia, pedagogika lub ekonomia oraz doświadczenie w prowadzeniu warsztatów w zakresie doradztwa finansowego.
4)Coaching-metody rozwoju osobistego w wymiarze 180 godzin (20 godzin dla 9 osób): wymagane studia podyplomowe lub kurs podstawowy
w zakresie Coachingu i co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracy
z dziećmi i młodzieżą.
Usługi wsparcia w formie zajęć szkoleniowych dla 50 osób pełniących funkcję rodziny zastępczej oraz kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej, opiekunów usamodzielniania oraz rodzin biologicznych i ich otoczenia:
5) Szkolenie dla rodziców zastępczych w zakresie podniesienia kompetencji opiekuńczo–wychowawczych, w tym rozpoznawania zaburzeń więzi, nieprawidłowości w zakresie zachowania i komunikacji oraz relacji społecznych
i funkcji poznawczych, prowadzone w formie warsztatów
w wymiarze 90 godzin:
rok 2024=10h x 3 grupy do 10 osób,
rok 2025=10h x 4 grupy do 10 osób,
rok 2026=10h x 2 grupy do 10 osób,
Osoba prowadząca szkolenia powinna posiadać ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika.
6) Zajęcia z Superwizji dla rodzin zastępczych w wymiarze 72 godzin
w okresie od 2024 r. do 30.06.2026 r. :
rok 2024=21h dla 1 grupy do 10 osób przez 6 m-cy od VI-XI 2024 r.,
rok 2025=33 h dla 1 grupy do 10 osób przez 11 m-cy od I-XI 2025 r.,
rok 2026=18 h dla 1 grupy do 10 osób przez 6 m-cy od I-VI 2026 r.,
Osoba prowadząca powinna posiadać ukończone studia II stopnia na kierunku psychologia lub pedagogika oraz kwalifikacje uprawniające do prowadzenia superwizji i co najmniej 2-letnie doświadczenie w tym zakresie.
7) Zajęcia prowadzone w formie warsztatowej w zakresie poszerzenia wiedzy i umiejętności osób pełniących funkcję rodziny zastępczej nad dzieckiem ze specjalnymi potrzebami, w tym niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia rozwojowe: w wymiarze 69 godzin:
rok 2024=10h x 2 grupy do 10 osób,
rok 2025=17h x 2 grupy do 10 osób,
rok 2026=15h x 1 grupa do 10 osób,
Osoba prowadząca powinna posiadać ukończone studia II stopnia na kierunku psychologia lub pedagogika oraz podyplomowe studia kierunkowe np. oligofrenopedagogika i co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe.
8) Grupy wsparcia dla rodzin zastępczych w wymiarze 77 godzin:
rok 2024=21h dla 1 grupy do 10 osób przez 6 m-cy od VI-XI 2024 r.,
rok 2025=36 h dla 1 grupy do 10 osób przez 11 m-cy od I-XI 2025 r.,
rok 2026=20 h dla 1 grupy do 10 osób przez 6 m-cy od I-VI 2026 r.,
ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika.
9) Zajęcia prowadzone w formie warsztatowej dla opiekunów usamodzielnienia młodzieży przygotowującej się do opuszczenia rodzinnej pieczy zastępczej oraz rodziców biologicznych i ich otoczeniu w wymiarze 73 godzin:
rok 2024=14h x 2 grupy do 10 osób,
rok 2025=15h x 2 grupy do 10 osób,
rok 2026=15h x 1 grupa do 10 osób,
Osoba prowadząca powinna posiadać ukończone studia II stopnia na kierunku psychologia lub pedagogika.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198706,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282874,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198706,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konińska Spółdzielnia Socjalna Spectrum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302664195
7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 14
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONIŃSKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "SPEKTRUM"
jakie przetargi wygrała firma
KONIŃSKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "SPEKTRUM"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198706,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2026-06-30INNE PRZETARGI Z KONINA
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 12 im. Kubusia Puchatka w Koninie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
- Usługa fizycznej ochrony osób i mienia, monitoring systemu alarmowego oraz wsparcie grupy interwencyjnej w prokuraturach okręgu konińskiego w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 "Kosmatek"w Koninie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi "Leszczynowa Górka" w 2025r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia rozwijające jakość edukacji w Ośrodku Wychowania Przedszkolnego (OWP) w ramach projektu pn. "Moje WYMARZONE Przedszkole"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.