To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-30
Nawojowa: Dostawa wyposażenia pracowni poligraficzno-
fotograficznej
Numer ogłoszenia: 200399 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179539 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego, Nawojowa 348b, 33-335 Nawojowa, woj. małopolskie, tel. 18 445 70 32, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia pracowni poligraficzno- fotograficznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni poligraficzno-fotograficznej działającej przy Zakładzie Aktywizacji Zawodowej. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ZAZ - szansą aktywizacji osób niepełnosprawnych w Powiecie Nowosądeckim, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2. W ramach zamówienia należy dostarczyć następujące wyposażenie podzielone na 4 części: 2.1. Część I - sprzęt fotograficzny: a. Wycinarka do zdjęć format 35x45mm - 1 szt. b. Wycinarka do zdjęć format 37x52mm- 1 szt. c. Wycinarka do zdjęć format 45x65mm- 1 szt. d. Aparat do zdjęć dokumentowych- 1 szt. e. Aparat w plener z wyposażeniem- 1 szt. f. Softbox- 4 szt. g. Zestaw do zawieszania tła- 1 szt. h. Tła fotograficzne- 12 szt i. Lampa błyskowa moc 100Ws- 2 szt j. Lampa błyskowa moc 500Ws- 1 szt. k. Statyw pod lampy- 2 szt. 2.2. Część II - sprzęt komputerowo-biurowy a. Komputer- 2 szt. b. Monitor- 2 szt. c. Drukarka do zdjęć- 1 szt. d. Skaner- 1 szt. e. Papier do zdjęć błyszczący - 50 kpl. f. Papier do zdjęć matowy- 50 kpl. g. Kserokopiarka- 1 szt. h. Gilotyna- 1 szt. i. Laminator biurowy- 1 szt. j. Drukarka laserowa monochromatyczna- 3 szt. 2.3. Część III - plotery a. Ploter tnący- 1 szt. b. Ploter drukujący- 1 szt. 2.4. Część IV - prasa termo-transferowa: a. Prasa termo- transferowa- 1 szt. b. Prasa do kubków- 1 szt. 3. Wszystkie produkty muszą być fabrycznie nowe i nieużywane. 4. Miejsce dostawy: Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego, 33-335 Nawojowa 348b. 5. Dostarczone wyposażenie/urządzenia musi być objęty minimum 24-miesięczną gwarancją, liczoną od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (z zastrzeżeniem wymagań szczególnych określonych w załączniku nr 6 do specyfikacji)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 38.65.31.00 - Lampy błyskowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: ZAZ - szansą aktywizacji osób niepełnosprawnych w Powiecie Nowosądeckim, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Część II - sprzęt komputerowo-biurowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR sp. z o.o, ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40595,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48693,24
Oferta z najniższą ceną: 48693,24 / Oferta z najwyższą ceną: 61440,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Cz. III - plotery
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VES PLOTER S.C., Wojciech Łysakowski, Lech Trzpil, ul. Chojnowska 6C, 03-583 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17560,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21600,00
Oferta z najniższą ceną: 21600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Cz. IV - prasa termo-transferowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VES PLOTER S.C., Wojciech Łysakowski, Lech Trzpil, ul. Chojnowska 6C, 03-583 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3170,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3900,00
Oferta z najniższą ceną: 3900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3900,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI NAWOJOWA
- Zamówienia na roboty budowlane: "Adaptacja pomieszczeń mieszkania na potrzeby Liceum Ogólnokształcącego w Starym Sączu."
- Remont drogi gminnej 293003K (ul. Sikornik) w km od 00 + 0,00 do km 00 + 064,36 w miejscowości Nawojowa, Gmina Nawojowa" oraz "Budowa oświetlenia ulicznego drogi gminnej ul. Sikornik w Nawojowej
więcej: przetargi NAWOJOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- "Zakup infrastruktury fotograficznej dla Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu"
- Dostawa sprzętu komputerowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.