eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaWykonywanie napraw oraz usuwanie skutków awarii dla urządzeń oraz elementów infrastruktury systemu TRISTAR na terenie Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2023-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonywanie napraw oraz usuwanie skutków awarii dla urządzeń oraz elementów infrastruktury systemu TRISTAR na terenie Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 10 Lutego 24

1.4.2.) Miejscowość: Gdynia

1.4.3.) Kod pocztowy: 81-364

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.4.7.) Numer telefonu: (58) 761 20 00, (58) 761 20 01

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@zdiz.gdynia.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400134

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-18

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00378252

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw oraz usuwanie skutków awarii dla urządzeń oraz elementów infrastruktury systemu TRSTAR na terenie Gdyni.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi: wykonywania napraw oraz usuwanie skutków awarii dla urządzeń oraz elementów infrastruktury systemu TRISTAR na terenie Gdyni. Usługa ma na celu utrzymanie funkcjonalności urządzeń oraz elementów infrastruktury systemu TRISTAR poprzez bieżące naprawy uszkodzeń oraz usuwanie awarii. Na usługę składają się następujące czynności:
a) Wykonywanie kompleksowych napraw urządzeń na żądanie Zamawiającego;
b) Kompleksowa wymiana uszkodzonych urządzeń w przypadku braku możliwości naprawy, za zgodą Zamawiającego;
c) Wymiana uszkodzonych elementów infrastruktury lub urządzeń, na wniosek Zamawiającego;
d) Obsługa zgłoszeń z wykorzystaniem internetowej platformy Zamawiającego i/lub za pośrednictwem poczty elektronicznej;
e) 80 godz. wsparcia w całym okresie trwania umowy dla obsługi:
- BVMS – Bosch Video Management Software,
- Vmware vSphere
w tym prace na wysokości.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik G do SWZ,
Spis urządzeń infrastruktury - załącznik G1 do SWZ,
Instrukcje konserwacji - załącznik G2 do SWZ,
Formularz OFERTA - załącznik 1 do SWZ,
Formularz cenowy - załącznik 1G do SWZ,
Formularz cenowy - załącznik 2G do SWZ,
Wzór umowy - załącznik 7 do SWZ.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw oraz usuwanie skutków awarii dla urządzeń oraz elementów infrastruktury systemu TRSTAR na terenie Gdyni.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi: wykonywania napraw oraz usuwanie skutków awarii dla urządzeń oraz elementów infrastruktury systemu TRISTAR na terenie Gdyni. Usługa ma na celu utrzymanie funkcjonalności urządzeń oraz elementów infrastruktury systemu TRISTAR poprzez bieżące naprawy uszkodzeń oraz usuwanie awarii. Na usługę składają się następujące czynności:
a) Wykonywanie kompleksowych napraw urządzeń na żądanie Zamawiającego;
b) Kompleksowa wymiana uszkodzonych urządzeń w przypadku braku możliwości naprawy, za zgodą Zamawiającego;
c) Wymiana uszkodzonych elementów infrastruktury lub urządzeń, na wniosek Zamawiającego;
d) Obsługa zgłoszeń z wykorzystaniem internetowej platformy Zamawiającego i/lub za pośrednictwem poczty elektronicznej;
e) Wsparcie w całym okresie trwania umowy dla obsługi:
- BVMS – Bosch Video Management Software,
- Vmware vSphere
w tym prace na wysokości.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik G ZMIENIONY do SWZ,
Spis urządzeń infrastruktury - załącznik G1 NOWY do SWZ,
Instrukcje konserwacji - załącznik G2 ZMIENIONY do SWZ,
Formularz OFERTA - załącznik 1 do SWZ,
Formularz cenowy - załącznik 1G do SWZ,
Formularz cenowy - załącznik 2G ZMIENIONY do SWZ,
Wzór umowy - załącznik 7 ZMIENIONY do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

Przed zmianą:
1. Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SWZ wraz z Formularzami cenowymi, wg wzoru stanowiącego załącznik 1G do SWZ oraz załącznik 2G do SWZ.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA.
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1), 4) i 8) ustawy, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2a do SWZ oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2b do SWZ.
Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,
że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 - załączniki nr 2a i 2b do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - załączniki nr 2a i 2b do SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
6. Oświadczenia, o których mowa w ust. 2–5, składa się wraz z ofertą, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Pełnomocnictwa:
1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale w formie elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa. Wykonawca, w celu utrzymania poufności tych informacji, przekazuje je Zamawiającemu w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
9. Wykonawca wraz z ofertą składa Formularze cenowe wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów wg. wzorów Zamawiającego stanowiących załącznik 1G do SWZ oraz załącznik 2G do SWZ.

Po zmianie:
1. Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SWZ wraz z Formularzami cenowymi, wg wzoru stanowiącego załącznik 1G do SWZ oraz załącznik 2G ZMIENIONY do SWZ.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA.
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1), 4) i 8) ustawy, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2a do SWZ oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2b do SWZ.
Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,
że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 - załączniki nr 2a i 2b do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - załączniki nr 2a i 2b do SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
6. Oświadczenia, o których mowa w ust. 2–5, składa się wraz z ofertą, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Pełnomocnictwa:
1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale w formie elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa. Wykonawca, w celu utrzymania poufności tych informacji, przekazuje je Zamawiającemu w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
9. Wykonawca wraz z ofertą składa Formularze cenowe wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów wg. wzorów Zamawiającego stanowiących załącznik 1G do SWZ oraz załącznik 2G ZMIENIONYM do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w § 14 wzoru umowy, stanowiącego
załącznik nr 7 do SWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, ma obowiązek zawrzeć
umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią
załącznik nr 7 do SWZ.

Po zmianie:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w § 14 wzoru umowy, stanowiącego
załącznik nr 7 ZMIENIONY do SWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, ma obowiązek zawrzeć
umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią
załącznik nr 7 ZMIENIONY do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.